sunnuntai 27. elokuuta 2017

~Summer Bucket List 2017 läpikäynti~

~Ja ilman sua mun ois jotain ihan toista,
Sä oot tehnyt musta sen mitä oon nyt,
Sain sulta parhaat hetket,
Mutta myös ne vaikeimmat,
Naurut, itkut ja aamuun venyvät illat,
Oonko mä sua ikin kunnolla kiittänyt?~
-Robin - Me tehtiin tää-

Mooi!
Viikko on taas vierähtänyt! Meitsin olo on tällä hetkellä lievästi helpottuneempi. Nimittäin kemian vanha YO-koe tuli tehtyä. Mulla kesti sen tekemisessä 4 ja puoli tuntia! Toivon, että tämän syksyn kemian YO-koe olisi samaa tasoa. Samoin sain pois niskasta äidinkielen 9 kurssin otsikkoesseen, joka piti kirjoittaa tulevan viikon torstaiksi. Myös sain torstaina itseni taas ajantasalle matikan kurssitehtävien kanssa. Ensi viikolla pitääkin lukea kuin hullu bilsan preliin, joka pidetään 5.9.
Tänään aiheena olisi mun Summer Bucket List:n 2017 läpikäynti! Ei mulla muuta...

Aloitetaas...

| 1. Ota paljon kuvia |
- Suoritettu -
- Kuvia tuli otettua! Ja paljon! Pari muistikorttia tuli täytettyä. Kuvia tuli otettua noin 3000 + kaikki, jotka oon jo poistanut. 

| 2. Tee kesä-soittolista |
- Suoritettu -
- Oi kyllä! Meinasi kyllä jo heti ekana päivänä mennä mönkään tämä kohta. Mutta siis lisäsin koko kesän ajan joka päivä uuden biisin listalle. Jatkan kesä-soittolistaa vielä tämän kuun loppuun asti.  Soittolista löytyy Spotifystä nimellä: Daydreamer kesä 2017 

| 3. Päivitä hiusvärisi |
- Suoritettu -
- Jee! Tuli taas värjättyä kesäkuussa hiukset blondeiksi. Tällä hetkellä on projektina kasvattaa ehkä oma hiusväri tai värjätä yhdellä todella kivalla värillä.

| 4. Aloita mahdollisimman moni aamu juoksulenkillä |
- Epäonnistui -
- Joo en aloittanut yhtäkään aamua, enkä päivää enkä iltaa juoksulenkillä. Ainoa asia mihin saatoin kesän aikana juosta niin oli bussipysäkille tai sadetta karkuun, mutta muuten ei juokseminen maistunut. Juoksemisen sijasta kävelin! Nimittäin Pokemonien perässä.

| 5. Syö paljon tuoreita marjoja ja hedelmiä |
- Suoritettu -
- Tuli moneen otteeseen itse ostettua vadelmia, mansikoita ja jopa vesimeloni. Vadelmat oli tänä kesänä se mun juttu!

| 6. Käy Virossa |
- Epäonnistui -
- Juu ei tullut lähdettyä Viroon. Vaikka oltiin kyllä pläänätty Steffen kanssa, että mentäisiin. Kumminkin homma kaatui "ajan loppumiseen". Eli alkoi koulu. Ollaan kumminkin ensi vuoden helmikuussa menossa Viroon, niin se saa tältä kertaa riittää mulle! 

| 7. Opi käyttämään värejä pukeutumisessasi |
- Suoritettu -
- Kyllä mä mun mielestä pukeutumisessakin käytin enemmän värejä kuin edellisinä kesinä. Ainakin meikit ovat olleet värikkäitä, jos ei o muuta! Toivon, että sama jatkuisi nyt koulu arjessakin. Mutta uskon, että syksyn sävyt taitaa olla mulla kovassa käytössä ainakin! 

| 8. Käy kirpparilla |
- Epäonnistui -
- Tämän kohdan suorittamattomuutta ihmettelen edelleen kovasti! Monta mahdollisuutta oli, mutta ei kumminkaan tullut mentyä. Ensi kesänä pakko tehdä asiaan muutos! Koska pakko mennä itsekin myymään tätä tavaraa. Varsinkin, jos olen muuttamassa ensi kesän lopussa pois himasta.

| 9. Uskaltaudu Heinin ja Steffen kyytiin |
- Suoritettu -
- Heinin kyytiin tuli uskallettua kesäkuussa, kun Heini ajoi mut ja ajo-opemme liukasradalle. Heinillä ei vielä ole ajokorttia. Steffe sai sitten ajokortin päivää ennen mua ja tämän herrulin kyytiin on uskallettu tässä kuukauden aikana moneen otteeseen! 

| 10. Harkitse vakavasti hierontaan menemistä |
- Suoritettu -
- Kyllä! Pakko mennä tässä syksyn aikana hierojalle. Roosa on suositellut mulle yhtä hieronta paikkaa. Nimittäin yhdessä vaiheessa mun niskat oli niin pahasti jumissa, että mulla lähti tunto kokonaan vasemman jalan varpaista ja pikkurilli sormista puutui kokonaan. Onneksi nyt hetkeen ei ole sattunut mitään noin pelottavaa!

| 11. Juhli kavereiden synttäreitä |
- Suoritettu -
- Tuli juhlittua Steffen synttäreitä kesäkuun lopussa ja heinäkuun lopussa Heinin synttäreitä. Aino täytti jo kesäkuun alussa 18 vuotta, mutta lahjan antaminen on venynyt ja venynyt! Nimittäin se lahja on edelleen tossa mun TV-tasolla venaamassa Ainoa. Aino, älä huoli! En ole unohtanut sua, olen vain erittäin huono tuomaan asioita perille.

| 12. Löydä täydellinen "pitkä" farkkutakki |
- Suoritettu -
- Farkkutakki löytyi! Ja se on täydellinen. Maksoin siitä vain 19,95€ H&M:stä ja olin oikeasti valmis maksamaan jopa 70€ täydellisestä farkkutakista. Onneksi se täydellinen farkkutakki löytyi 50€ halvemmalla!

| 13. Pysy YO-lukusuunnitelmassasi |
- Suoritettu -
- Hymähdin jopa, kun nyt luin tämän kohdan! Koska se mun virallinen lukusuunnitelma romuttu ekan viikon jälkeen! Mutta rennompi lukusuunnitelma kyllä suoriutui. Okei ehkä lievästi lipsuen, mutta kumminkin edes jotenkin. Omasta mielestäni luin kemiaa kyllä ihan tarpeeksi kesälomalla. Kesäloman aikana tein ihan liian monta Mafy-valmennuksen tehtävää ja luin kaikki 5 kemian kirjaa. Biologiaa luin sitten todella huonosti. Kesäloman aikana luin tasan yhden kirjan ja toisesta kirjasta yhden kappaleen. Mutta olen nyt elokuun aikana kuronut kiinni tätä mun lukemattomuutta biologian suhteen. Kumminkin suoritin bilsan abikurssin kesän aikana. 

| 14. Toteuta yksi unelmasi |
- Suositettu -
- Tämä suoritettu unelma ei kylläkään ole se unelma, mitä ajattelin silloin toukokuun lopussa. Nimittäin se unelma vähä niin kun jäi pienemmälle painoarvolle kuin tämä! Nimittäin mun unelma siitä, että pääsen näkemään The Chainsmokersin livenä toteutui! Kiitos Weekend festival, että olitte laittaneet heidät esiintymään perjantaina pääesiintyjinä. Olen vieläkin ihan sanaton siitä keikasta. Vaikka ehkä lievästi ketutti eräät tytöt ketkä mun vieressä oli. Mutta en anna heidän pilata sitä fiilistä, mikä mulle siitä keikasta jäi! Näköjään unelmista voi tulla totta!

Tällainen postaus tällä kertaa! Olen sinäänsä aika ylpeä, koska 11/14 on ihan hyvin! Koska viime kesänä epäonnistuin neljässä kohdassa, joten paransin yhdellä. Toivottavasti tykkäsitte. Mulla oli todella kiva kesä, vaikka ylioppilaskokeiden stressi ehkä lievästi laimensivat menoa! Toivottavasti ensi kesä olisi stressitön ja täynnä samalla lailla menoa ja tekemistä!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti