lauantai 19. elokuuta 2017

~Katottu ohitse~

~Pidä sydämes auki, 
rakkaus on tauti.
Ja se on tarttuvaa,
anna mun koskettaa.
Se on tarttuvaa,
ykskin kerta voi tappaa~
-Elias Kaskinen ja Päivän Sankarit - Tauti-

Mooi!
Viikot kuluu aivan liian nopeasti! Aivan, kun olisin juuri äsken rustannut postausta kasaan. Ekasta kokonaisesta kouluviikosta selvitty samoin 22 sivun biologia 4. kurssin muistiinpanoista. 
Mua harmittaa ihan hirveästi se, että mulla on jotenkin aivan tajuttoman motivoitunut fiilis tämän mun blogin suhteen. Mutta mulla ei ole aikaa toteuttaa sitä motivaatiota... Toivon, että näiden syksyn ylioppilaskirjoitusten jälkeen olisi edes lievästi aikaa tälle blogille enemmän! Vaikka silloinkin pitää suunnata katse kevään kirjoituksiin, pääsykokeisiin, 2. jakson kahdeksaan kurssiin jne. 
Mutta tänään! Postauksen aiheena olisi sellainen aihe, josta olen jonkin aikaa halunnut puhua. Nimittäin mun lukio ajan ykkös- ja kakkosvuosi. Mutta ei mitään perinteistä jaarittelua niin kuin yleensä. Vaan, selain tuossa noin viikko takaperin yhden lempibloggaajani blogia eli Saijis nimistä blogia, tuttuun tapaani. Hän oli tehnyt omasta kesästään postauksen, mutta oli toteuttanut postauksen pikkuisen eri tavalla kuin normaalisti. Nimittäin hän oli käynyt kesänsä läpi numeroina, tässä linkki kyseiseen postaukseen. Joten hänen inspiroimana päätin tässä postauksessa käydä läpi mun kaksi lukiovuotta numeroina

Aloitetaas...

(Eka koulupäivä)

 1 Kappale
 Unelmia

6 Kappaletta
Uusia tärkeitä kavereita

(Ykkösten päivä)

2 Kappaletta
Ykkösten päiviä

10 Kappaletta
Koeviikkoja

(Itsenäisyyspäivä juhla+syksyn 2015 lakkiaiset)

 6 Kappaletta
Lempiopettajia

Yli 350 Kappaletta
Turhautumisia

(Kuvis 1. kurssilla)

 19 Kappaletta
Koneella tehtyjä kokeita

1 Kappale
Myöhästymisiä

(Penkkarit 2016)

3 Kappaletta
Itsenäisiä kursseja

5 Kappaletta
Kesken oppitunnin nukuttuja päiväunia

(Wanhat 2016)

 8 Kappaletta
Erinomaisia suorituksia

1 Kappale
Murskattuja unelmia

(Ensimmäisen lukiovuoden päättärit tyttöjen kanssa)

 2 Kappaletta
Koulurakennuksia

Yli 3000 kappaletta
Nauruja

(Liikuntapäivä 2016 syksy)

 Yli 1000 kappaletta
Kyyneliä

8 Kappaletta
Suoritusmerkinnällisiä kursseja

(Omat wanhat 2017)

 1 Kappale
Rakastumisia

1 Kappale
Vanhojentansseja

(Omat wanhat 2017)

 2361,5 Kappaletta
Biologian, pitkän matematiikan, fysiikan ja kemian kurssitehtäviä yhteensä

29 Kappaletta
Kemiallisia töitä

(Toisen lukiovuoden päättärit tyttöjen kanssa)

4 Kappaletta
Opettajien esityksiä

66,25 Kappaletta
Suoritettuja kursseja

(Sannan ylioppilasjuhlat 2017)
2018 keväänä pitäisi valmistua lukiosta ja painaa valkolakki päähän. Ei paineita ei... 
En osaa edes kuvitella, että kohta nämä kolme vuotta onkin jo ohi! Niin paljon asioita takanapäin ja vielä lisää edessä. Toivon koko sydämestäni, että kaikki kaverini, jotka ovat suunnitelleet valmistuvansa ensi keväänä niin valmistuvat samoin minä siinä kylkiäisenä. 
Omasta mielestäni lukio on kulunut todella nopeasti verrattuna yläasteeseen, vaikka kummassakin vietetään yhtä pitkä aika! Olen pirun iloinen siitä, että menin juuri Viherlaakson lukioon ja, että en yrittänyt vaihtaa lukiota ekan vuoden syksyllä. Vaikka se mielessä kävikin! 

Tällaista tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti