sunnuntai 5. marraskuuta 2017

~Lokakuu 2017~

~Tuleeks meille uutta kesäkuuta,
 kuuta,
Ku tääl sataa kaatamal ku  keskel lokakuuta, 
kuuta~
-Vanhaa Sua - Kasmir-

Mooi!
Täällä kirjoittaa aivan liian tehokkaalla päällä ollut tyttö. Mä olen tänään tehnyt aivan kauheasti kaikkee. Oon kuvannut ja kirjottanut tän postauksen, ja juu kyllä ne vievät aika paljon aikaa. Samoin olen tehnyt kahden matikan kurssin tehtäviä, ruotsin etätehtävät ja fysiikan tekemättä jääneet tehtävät. Enkä edes herännyt sen aikaisemmin kuin puoli kaksi. Että tälläistä kuuluu minun sunnuntaihini.
Tänään tehdään postaus joita olisi pitänyt tähän mennessä tulla 9, ja tämän pitäisi olla kymmenes. Todellisuushan on se, että niitä postauksia on tullut 7 ja tämä on vasta kahdeksas. Eli kuukauden suosikit. Tässä mun viime kuun eli lokakuun top 5-suosikit.

Aloitetaas...

| 1. ACO:n BB-voide | 
- Tämä tuote oli vielä noin kuukausi sitten aivan tuntematon kaveri. Mähän en ole käyttänyt meikkivoidetta sitten seitsemännen luokan. Paitsi, jos olen meikannut enemmän niin silloin joo. Asiaan tuli kuitenkin muutos, sillä yksi ilta äitini kysyi minulta, että onko mulla käyttöä tällaiselle meikkivoiteelle. Hetken epäröinnin jälkeen vastasin joo hänen mieliksi. Vaikka tiesin, että se päätyisi laatikkoni pohjalle. Mielenkiinto kyseistä BB-voidetta kohtaan nousi vasta luettuani purkin takana olevan tekstin. Josta selvisi, että kyseessä oli päivävoiteen ja meikkivoiteen yhdistelmä. Ekan käyttökerran jälkeen olin aivan myyty! Itse en mitään jäätävää peittävyyttä meikkivoiteelta vaadi tai haluakaan. Ainoa tärkeä juttu mulle on se mattaisuus, jonka tämä kyseinen BB-voide mulle tarjoaa. Eli ei kauhean peittävä, kosteuttava, tekee ihosta mattapintaisen ja juuri täydellinen sävy minulle eli Soft Beige. Suosittelen lämmöllä! Saatavilla ainakin apteekeista.

| 2. Mustat farkut |
- Minä, joka melkein pystyi elämään vuoden ilman täysin mustia farkkuja, löysin vihdoin täydelliset mustat farkut. Oikeastaan nämä farkut ovat olleet minun lemppareinani jo elokuun alusta asti. Kyseessä on siis Gina Tricotin Molly nimiet farkut. Mä en tajua missä kuplassa mä olen elänyt, kun en ole tiennyt näiden farkkujen olemassa olosta mitään! Mä olen joskus aikoja sitten vannonut Vero Modan farkkujen nimeen ja sen jälkeen Bikbokin farkkujen nimeen. Hauskaa aatella, että nämä farkut ovat lähes puolet halvemmat kuin Bikbokin farkut ja nämä ovat jo nyt pysyneet kauemmin ehjänä. Enkä ole ainakaan vielä huomannut, että nämä farkut olisivat värjänneet mitään mun vaatteita uuteen uskoon, niin kuin mun vanhat hajonneet Vero Modan mustat farkut. Mun valkoinen talvitakki ei ole niiden farkkujen jälkeen ollut enää valkoinen...

 | 3. Paese:n highlighter |
- Tämä kaveri tarttui mukaan I Love Me-messuilta, jossa oltiin tyttöjen kanssa pari viikkoa sitten. En olisi ihan heti uskonut, että 7€ highlighterista tulisi aivan mun suosikki. Samoin tämä on mun ihka ensimmäinen highlighteri, enkä tajua miten olen voinut elää ilman! Olen vielä vähän harjoittelija tämän käytön kanssa samoin hyvin varovainen. Vaatii vielä totuttelua se, että haluaa tahallaan tehdä kasvoista discopallon. Olen tykännyt tästä erittäin paljon, vaikka tämä haisee aivan pilaantuneille ruusuille. Onneksi se haju ei ole kuin vain tuossa purkissa. 

 | 4. Abihuppari |
- Tätä abihupparia odotettiin kuin kuuta nousevaa alku syksystä. Otin itselleni tilauksessa tämän ns. paksumman hupparin enkä kadu yhtään, vaikka vähän nukkaa lähteekin hupparin sisäpuolelta. Erittäin lämmin ja en muistanut, että kuinka kiva väri tämä burgundi edes oli! On ollut kovassa käytössä tässä koko syksyn. Tuo päällä ylppäritkin tuli lusittua. Uskon, että tuossa hupparissa on jotakin taikavoimia, koska matikastakin pärähti 10, kun kokeen hutasi toi päällä. 

| 5. KIKO:n luomiväri |
- Sanni ja Hanna toivat tuliaisina Espanjasta mulle tämän aivan ihanan vaaleanpunaisen luomivärin sekä punaisen KIKO:n huulipunan, jota en ole vielä kertaakaan käyttänyt. Mutta tätä vaaleanpunaista luomiväriä on tullut käytettyä lähes joka päivä saanti hetkestä eteenpäin. Ja jos joku poikkeus on sattunut tapahtumaan, niin tämä on ollut silti pohjavärinä. Sanni ja Hanna osasivat aika hyvin lukee mun ajatuksia, sillä olin ostamassa aivan saman sävyistä luomiväriä NYX:ltä, mutta onneksi en ostanut. Vaikka tuo on sellainen sävy, jota kyllä kuluu! Sävy on 17.

Tapahtuma:
| Halloween |
- Tänä vuonna Halloweenia tuli juhlittua aluksi Ainolla ja ilta sitten jatkui baariin. Niin kuin jossakin aikaisemmassa postauksessa mainitsinkin, niin Halloween on yksi mun lemppari vuodenajoista joulun lisäksi. Mä oon aina ollut tyyppi, joka tykkää pukeutua, katsoa maskeerauksia ja kauhuleffoja. Ja kaikki se yhdistyy Halloweenina. Itse olin tänä vuonna joku lepakon ja vampyyrin välimuoto. Mulla oli jopa lepakon siipi-eyelinerit ja lepakonsiipi-panta päässä, joka on ostettu H&M:stä. Sitten meidän porukkaan kuului mun lisäksi poliisi, leopardi, piru, enkeli ja abiturientti, joka ei tässä kuvassa näy. Oli kyllä kiva Halloween, nyt saa taas vuoden venailla...

Biisit:
&

Tällainen postaus tällä kertaa. Elo- ja syyskuu jäivät tänä vuonna välistä suosikkien suhteen, mutta ei voi mitään! Ensi vuonna pyrin siihen, että joka kuukausi tulisi kuukauden suosikit. Toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti