torstai 8. helmikuuta 2018

~Pienestä onnelliseksi~

~Sä et oo,
Sä et oo tääl,
Mut tunnistaisin sut askeleistas,
Ja vaik oon,
Ja vaik oon yksin sängys,
Oot joka yö mun kanssa~
-Aleksanteri Hakaniemi - Ihon alla-

Mooi!
Tällä taas aivan liian myöhään postausta väsäilevä neitonen. Pahoittelen jo valmiiksi kirjoitusvirheitä ja muita vastaavia, nimittäin olen koko päivän tehnyt ylioppilaskirjoituksia varten töitä biologian, ruotsin ja matikan suhteen. Joten voimat ovat hiipumispisteessä, mutta en valita! Tämä on harrastus josta nautin enemmän kuin tanssimisesta, joka on jo todella paljon! 
Tänään haluan käydä läpi pieniä ja suuria asioita, joista olen tullut onnelliseksi tässä lähi aikoina. 

Aloitetaas...
 
-  SANNI:n keikalle lippujen ostaminen. -

- Veden juomis-sovelluksen maailman suloisimmat kasvit. Sovelluksen nimi on: Plant Nanny -

- Ulos satanut lumi ja se, että se on pysynyt näinkin kauan! -

- Hyvin mennyt äidinkielen preli. -

- Spotify premium! Mä sinnittelin ehkä 3-4 kuukautta sen ilmais version kanssa ja paluuta ei ole! Ei ainakaan, jos joudun käyttämään kyseistä musiikin toistopalvelua puhelimella! -

 - Vaniliinisokeri, jota oli vihdoin ostettu! -

- Synttärilahjaksi saadut Nuuskamuikkunen ja Myy-pussilakanasetti. - 

- Ensimmäistä kertaa kuulin Steffen suusta juttua, joka liittyi yhteen muuttoon. -

- Sain kirjoitettua CV:n ja kesätyö/työ hakemuspohjan. -

- Iiku ilmoitti matkaavansa lähiaikoina Suomeen! -

- Hiusvärin vaihdos. -

- Tanssitunnin hyvä tuulinen sijainen, joka piti kunnon show tanssi tunnin pitkästä aikaa! -

- Pakkomielle "The Greatest Showman"- elokuvan biiseihin. -

- Mafynetti abikurssien käyrät kemian, biologian ja pitkän matikan suhteen ovat lähteneet nousuun. -

Tällaisia onnellisuuden aiheita mulla on ollut tässä lähiaikoina/tällä hetkellä. Toivottavasti tykkäsitte tällaisesta postauksesta tässä "Wanhojen meikki"-sarjan välissä! Sunnuntaina tulee viimeinen osa "Wanhojen meikki"-sarjaan. Seuraavalle viikollekin on jo postaus ideat kasassa! Eli vaikka ensi viikko tulee olemaan ehkä elämäni hektisintä aikaa, niin postaukset silti tulevat ajallaan. 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti