perjantai 16. helmikuuta 2018

Tammikuu 2018

~Sä olet mun oma huumeeni, pakolla saatava eliksiiri
Sä olet maailmassa ainoa syy, aamuisin nousta ja johonkin ryhtyy
Ihana kauhea lääkkeeni, adrenaliinia sydämeeni
Beibi sä kiehut mun suonissani, niin et mä meen kohta todella rikki~
-Antti Tuisku - Vedän sut henkeen-

 Mooi!
Täällä kirjoittaa erittäin ryytynyt lätäkön ylittänyt tyttönen. Eli siis eilen torstaina minulla oli penkkarit ja "illalla" oli lähtö Tallinnaan ja tänään aamupäivällä oli takaisin matkaamisen aika. Tästä johtuen eilen eli torstaina ei tullut tätä postausta, vaikka niin lupasin! Koska jotenkin ajattelin, että mulla olisi enemmän aikaa keskiviikko iltana tai torstaina päivällä, mutta sitä aikaa ei ollut. No ainakin koko ajan pysyi hyvä fiilis päällä. Penkkareista enemmän sitten sunnuntaina kuvien kera. 
Tänään olisi aiheena vähän ehkä myöhässä tammikuun 2018 suosikit! Tammikuu on aina ollut mun lempikuukausi, ihan senkin vuoksi, että mulla on synttärit. Mutta myös siksi, että silloin löytää aina jotain uutta ja mukavaa! 

Aloitetaas...

| 1. Hilfigerin suihkugeeli |
- Mä en nyt paljoa välitä, mitä käytän suihkugeelinä. Mutta tämän kaverin jälkeen musta taitaa tulla erittäin kranttu suihkugeelien suhteen, koska tämän suihkugeelin tuoksu on taivaallinen! Samoin jättää erittäin kivan tunteen iholle, okei se voi johtua puoliksi myös Roosalta synttärilahjaksi saamastani kuorinta-aineesta. Kuitenkin, jos vain voit niin käy nuuskimassa tämän suihkugeelin kaveri nimittäin hajuvesi, joka kulkee samalla nimellä kuin suihkugeeli eli Hilfiger Woman. Itse sain tämän Steffeltä joululahjaksi hajuveden mukana. 

©Salon Seireeni
| 2. Uusi hiusväri |
- Tämä oli varmaan koko tammikuun odotetuin hetki ja ehdottomasti kohokohta! Ei oo tullut hetkeäkään, jolloin olisin halunnut tämän värin pois mun päästäni. Vaikka ehkä lievä identiteettikriisi saattoi käydä kolkuttamassa ovea, mutta en kumminkaan avannut ovea itse kriisille. Olen se sama Milla kuin blondeilla hiuksillakin! Ja nykyään olen enemmän kuin sujut tämän hiusvärin kanssa ja tuntuu kuin tämä sävy kasvaisi minulta luonnostaan. Rakastan tätä väriä yli kaiken, vaikka raskasta onkin taas pitkän taon jälkeen tarttua siihen sävyte purkkiin ainakin kerran viikossa. Sen takia, koska latvat ovat sen verta haalistuneet, että vanha blondi pyrkii puskemaan läpi! Hiuksiini käytetyt sävyt olivat KC Color Luximan: Toasted honey & Honey bunny

| 3. Luomivärillä kulmakarvat |
- Tämä kyseinen kaveri on lähi aikoina näkynyt useaan otteeseen täällä blogin puolella "Wanhojen meikki"-sarjan jokaisessa osassa. Nimittäin mä hautasin pelkällä kulmakynällä tehdyt kulmat blondejen hiusten kanssa hautaan! Käytän siis kulmakarvojen tekoon nykyään kulmakynää ja luomiväri, koska mulla ei ole kulmakynää, joka sopisi hiusteni sävyyn! Tämä kyseinen luomiväri on a2o - merkkisen brändin luomiväri sävyssä: M1. Olen todennut, että kulmakarvat pysyvät tällä minun uudella tekniikallani erittäin hyvin. Ainakin minulla! Eli ensiksi kulmakynällä muoto ja lievä täyttö. Luomivärillä sävyt, täyttö ja alun muoto! Ja päälle vielä kulmageeliä. Sain tämän luomivärin Ainolta joululahjaksi, joten en tiedä mistä hän on tämän ja muut a2o luomivärini tilannut. 

 | 4. Haalean vaaleanpunainen villapaita |
- Tämä jos jokin paita on ollut minulla päällä tammikuussa aivan liian useaan otteeseen. Ostin tämän villapaidan Bikbok:n alesta ja en ole katunut päivääkään, että maksoin tästä ehkä just sen 15€ alennuksen jälkeen. Tämä villapaita, jos joku on lämmin ja oversized- neule. Ainoa lievä miinus on se, että jos ei käytä tuon villapaidan alla toppia yms. niin toi kutittaa jonkin verran. 

| 5. Essien ja IsaDoran kynsilakka |
- Tammikuussa mä rakastuin yhdistelmään, jossa kynnen pohjaväri on vaaleanpunainen ja päällä on glitteriä. Tämä duo, jos joku on ollut käytetyin kynsilakka duo, joka mulla on koskaan ollut! Eli kyseessä ovat Essien kynsilakka sävyssä: Sew Me & IsaDoran kynsilakka sävyssä: 559 Sparkling Sand. Essien kynsilakan sain joululahjaksi, mutta niitä myydään ainakin Sokoksilla ja IsaDoran lakan ostin viime kesänä Sokokselta, mutta en ole varma, että oliko kyseinen kynsilakka sesonkituote. 

Biisit:
&

Tällaisia suosikkeja mulla oli tammikuussa. Saas nähdä mikä väri ens kuussa on hallitsevana, koska joulukuussa oli ehdottomasti punainen ja tammikuussa vaaleanpunaisen eri sävyt. Toivottavasti tykkäsitte! Toivon, että sinulla on ollut muuten hyvä perjantai (torstai), ollut hienot wanhojentanssit, penkkarit tai vaikka normi koulupäivä tai työpäivä! Se olisi sitten sunnuntaihin.

~Moikka ja ensi postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti