sunnuntai 25. helmikuuta 2018

Ruotsin ostokset

~Sä heität mut täysii seinään,
Ja huudat ettet kestä enää,
Sä haluut mut reunalle työntää,
Mä kerjään, mä kerjään lisää~
-Kasmir - Huuruun-

Mooi!
Tällä taas. Meitsi on kyllä nyt reissannut enemmän kuin varmaan vuoteen? Nimittäin nyt on nähty Viro ja tällä viikolla tuli nähtyä Ruotsi. Mä oon ollut Ruotsissa viimeksi 2014?! Paikat ei ollut kyllä muuttuneet yhtään, paitsi jos ei lasketa niitä jäätäviä työmaita, joita näytti olevan joka puolella. Kiitos  vielä ihanasta reissusta Steffelle ja hänen perheelleen, jäi ainakin ikimuistoinen kokemus taas takataskuun!
Mä saatan koota postauksen Ruotsin reissusta erikseen, jos saan pelastettua puolet kuvista ja jos niistä jotkut ovat edes julkaisu kelpoisia... Nimittäin mun kameran ja objektiivin väliin oli päässyt likaa ja kuvista, jotkut ovat sen takia käyttökelvottomia ainakin omaan silmääni! 
Tänään kuitenkin haluaisin esitellä mun Ruotsin ostokset, vaikka vieläkin ihmettelen, että ei tullut ostettua tämän enempää. Mutta parempi niin!

Aloitetaas...

 | Vedenkestävä ripsiväri - Better Than Sex - Too Faced - Sephora - 14.00€ | 
- Harkitsin pitkään Sephorassa, että ostanko tämän täysikokoisena vai tällaisena mini/matkaversiona. Päädyin kuitenkin matkaversioon. Ripsari pääsikin jo testiin ja pakko kyllä sanoa, että on kyllä kaikkien kehujensa arvoinen! Tuo pituutta, erottelee ja on todellakin vedenkestävä. Jäi nyt jälkikäteen harmittamaan, etten sitä täysikokoista ostanut...
 
| Kaktus - Urban Outfitters - noin 10€ |
- Päätettiin Steffen kanssa, että hommataan kummatkin joku muisto reissult. Ja matkaan lähti kummallekin omat kaktukset. Kaktus muutenkin kuvastaa tällee loppupeleis aateltuna, aika hyvin meidän koko Ruotsin reissua. Steffellä ei ole näin piikikäs kaveri kuin minulla, mutta en olisi koskaan uskonut, että ihastuisin johonkin kasviin näin paljon! Tai ehkä olen ihastunut tuohon ruukkuun. Tämän herran nimi on Fredrik ja Steffen kaktuksen nimi on Eva. 

| Snoopy Levis T-paita - Carlings - noin 25€ |
- Siis mä olen kuolannut tätä paita siitä lähtien, kun näin Carlings:n Instagram tilillä tämän kyseisen paidan. Tähän kyseiseen paitaan en ole vieläkään Suomessa törmännyt, mutta onneksi se tuli vastaan Ruotsissa! Nimittäin Urban Outfittersissa oli eräs toinen Snoopy aiheinen paita, josta muistin tämän T-paidan. Siitähän vasta metsästys lähti ja kun olin jo luovuttanut niin tämä kuin hyppäsi silmieni eteen! Jäljellä oli ainoastaan XS ja S kokoisia paitoja ja saan kiittää jotain ylempää tahoa, että se S kokoinen oli juuri täydellisen kokoinen minulle. 

| Muumikulho - Laivalta - 11,50€ | & | Muumimuki - Tuutikki - Laivalta - 11,50€ | 
- Kulho oli aivan pakko ostaa, kun huomattiin Steffen kanssa, että penkin selkänojassa olevassa sydämessä on kirjaimet S ja M. Ja muutenkin "oli pakko" tuhlata viimeiset kruunut. Tuutikki muumimuki oli mun ensimmäinen ostos koko laivalta ja täysin sen arvoinen. Nimittäin äiti osallistui johonkin kampanjaa, josta piti saada muumipeikko ja tuutikki muumimukit. No mun tuurilla sieltä sitten tuli muumipeikko muumimuki ja "perinteitä kunnioittaen" muumimuki, joka mulla jo oli. Joten olihan sitten pakko tämä tuutikki muki ostaa, kun sen sai 2€ halvemmalla kuin maista. 

 | Villapaita - Hollister - noin 40€ |
- Hollister on jo aika kuollut ainakin omasta mielestäni. Ei oikein lintu enää innostu, mutta tulihan siellä tuttuun tapaan pyörähdettyä, kun kerta Ruotsissa oltiin. Tämä ihanuus siellä rekissä roikkui ja vaikka aika suolaisen hinnan omistikin, niin noi hihat ja väri vei mennessään! + Kyseisessä villapaidassa ei ole sitä pirun lintua missään!

 | Pikkumyy pyyhe - Laivalta - 4,60€ |
- Mä en vaa voinut jättää tätä söpöliiniä sinne laivalle. Vaikka kuinka mä kuulen jo Roosa ja Heinin naurut mun korvissa niin en mä vaa pystynyt. Mä nimittäin käytän nykyään varmaan enemmän rahaa  patalappuihin ja keittiöpyyhkeisiin kuin esim. vaatteisiin! Ja ne kaikki on muumia. Sekä joka kerta kun nään Finlaysonin myymälän niin mä melkeen jopa juoksen sinne... 

Tällaisia ostoksia mulla tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte, vaikka kyseessä ei ollutkaan mitään hulppeaa tai tavara täyteistä postausta. Se olisi sitten torstaihin! 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti