sunnuntai 2. joulukuuta 2018

Joululahja toivelistani

~Mut ajattelin sua koko aamun,
Haluun, et oot kokonaan mun.
Rakkaut on vaikeeta ajottaa,
se sivaltaa niin syvältä ja hajottaa~
-Adi L Hasla - Kokonaan Mun-

Mooi!
Tällä erittäin raskaan työpäivän jälkeen kirjoitteleva tyttö. Olen koko kuluneen viikon viettänyt laboratoriossa ja nyt kunnon pitkät työpäivät viikonlopulle alkavat pikkuhiljaa väsyttämään. En edes muista milloin mulla olisi viimeksi ollut 7h työpäivät. Jollekin 7h kuulostaa todella vähältä, mutta mulla on ollut todella pitkään vain 6h vuoroja, joten puolen tunnin ruokatauko tuntui ihan tajuttoman pitkältä.
 Onneksi ensi viikolla on itsenäisyyspäivä ja labrakin toivottavasti loppuu tiistaina, jos ei sen suurempia mokia näissä viimeisissä töissä tapahdu. Pääsee pitkästä aikaa rauhoittumaan ja oikeasti lepäämään. Vaikka pitää pikkuisen vilkuilla tulevaa tenttiä varten oppikirjaa...
Tänään kuitenkin haluaisin esitellä juuri sulle mun joululahja toivelistan vuosimallia 2018. Katsotaas mitä listalta löytyy...

Aloitetaas...


Ted Baker- Plie- musta lompakko - Mulla on ollut jo monen vuoden ajan käytössä isohko Michael Kors:n lompakko ja välillä se on jopa turhankin iso lompakko. Joten pienelle mustalle lompakolle olisi tarvetta. Ja enkä voi olla vastustamatta noita pieniä ruusukullan värisiä yksityiskohtia!

Essie- Sew Me- kynsilakka - Tämä olisi toinen purkki kyseistä kynsilakkaa. Nimittäin sain viime jouluna kyseisen kynsilakan ja se on ollut tässä vuoden aikana ahkerassa käytössä, joten aika toivoa uutta vanhan tyhjän ja kuivuneen kynsilakan tilalle.

IsaDora- Sparkling Sand- kynsilakka - Sama homma tämän kynsilakan kohdalla. Nimittäin joskus joulun alla huomasin äidin kynsilakka kokoelmaan ilmestyneen uuden lakan ja äiti kertoi ettei oikein välitä tuollaisesta glitter pommista. Joten näin tilaisuuteni ja tästä on tullut ihan mun luottokynsilakka tuon Essien kynsilakan kanssa. Uusi purkki tätäkin kynsilakkaa olisi ihan paikallaan, nimittäin vanha vetää viimeisiään.

Marimekko- Veljekset- 5dl kulho - Mä olen ihaillut näitä kulhoja todella, todella monta kertaa Sokoksen Marimekon osastolla tämän syksyn aikana. On ollut todella monta kertaa lähellä, että olisin ostanut kyseiset kulhot. Kuitenkin aina olen hillinnyt itseni. Joten toivelistalle päätyivät. Kaksi kyseisen kuosin kulhoa olisi ihan täydellinen kombo. Veljekset-sarjan mukeille en lämmennyt yhtä paljon kuin näille kulholle. Kulhoissa ehkä eniten omaa silmää miellyttää nuo punaiset mansikat.

Pandora- Brilliant Legacy- korvakorut - Olen jo toukokuusta lähtien ihaillut Pandoran koruja, varsinkin nämä Brilliant Legacy korvakoruja olen himoinnut jo toukokuusta lähtien. Nimittäin oli todella lähellä, ettei kyseisistä korviksista tullut mun ylioppilasjuhlien korvakorut. Päädyin kuitenkin silloin Ted Baker:n korvakoruihin, joten toivelistalle on edelleen jääneet nuo hopeiset kaunottaret. 

Finlayson- Nyytin talo- keittiöpyyhe - Siis tämä keittiöpyyhe on ollut aikeissa ostaa koko syksyn ajan! Mutta joka kerta palautan mieleeni sen, että äitini halusi vartavasten ostaa sen minulle joululahjaksi niin on pitänyt hillitä itsensä Finlaysonin myymälässä. Tykkään aivan tajuttoman paljon tuosta keittiöpyyhkeen värimaailmasta ja hillitystä kuvasta.

MAC- Humid- luomiväri - Joka jouluiseen perinteeseen näköjään kuuluu toivoa ainakin kahta MAC:n luomiväri. Tänä vuonna toiveet keskittyivät "tummiin" sävyihin. Nimittäin en ole varmaan koskaan nähnyt mitään näin kaunista kakin väristä vihreää! Ja pigmentti MAC:n luomiväreissä on mitä parhain.

MAC- Ruddy- luomiväri - Sama homma tämän tummanpunaisen glitter luomivärin kanssa. Vaikka mulla on todella monta punaista luomiväriä niin tämä oli ihan omaa luokkaansa ja pigmentti, mitä parhain niin kuin yleensä aina MAC:n luomiväreillä. 

Finlayson- Seikkailu muumi- pussilakanasetti - Tämä ei varmaan kauheasti selittelyitä kaipaa. Nimittäin tätä pussilakanasettiä olen kuolannut siitä lähtien, kun huomasin kyseisen kuosin Finlaysonin myymälässä. Kuitenkin nuo muumipussilakanat ovat yleensä aika tyyriitä, joten harvemmin tulee niitä ostettua ja näin joulun alla niitä voi kuitenkin toivoa lahjaksi ;) Mulla on kyseisellä kuosilla varustettu pyykkikori. Jotenkin musta ja valkoinen lakanoissa ja keittiöpyyhekissä toimii! Samoin pukeutumisessa. En niinkään välitä mustasta sisustuksessa.

240cm kokoisia aluslakanoita - Minulla on 120cm leveä sänky, mutta siinä ei pysy ei siis millään 120cm sängylle tarkoitetut lakanat! Nimittäin mun patja on sen verta kevyt, että lakana pääsee helposti liikkumaan patjan alta pois, vaikka millä kikkaskonsteilla sen sinne taittelisi. Minä varsinkin olen todella elävä nukkuja, joten pyörin paljon ja saan hermoromahduken, kun lakana ei pysy patjassa... Joten kunnon parisängyn lakanat ovat vahvasti toivelistan halutuimpia toiveita. Värillä ei niin väliä, mutta vaaleanpunainen aluslakana olisi kyllä todella söpö!

Aarikka- Tonttu Joulutorttu- koriste - Mä olen alkanut pari joulua taaksepäin keräämään näitä Aarikan tonttuja. Pari vuotta sitten sain punaisen tontun, joka pitelee kädessään lumipalloa, jossa on kynttilä. Ja viime jouluna paketista paljastui valkoinen tyttötonttu. Joten kokoelma saa ilomielin kasvaa vielä parilla tontulla lisää. Tämä Joulutorttu Tonttu kyllä kuvastaa minua erittäin hyvin. Nimittäin joulutortut on mun ainoa sellainen jouluherkku, joita voisin syödä loputtomiin. Toisilla ne on piparit, mulla ne on joulutortut.

Aarikka- Pakkanen Suukko- koriste- Tämä valkoinen Pakkanen Suukko tonttu olisi ihana saada tuolle tyttötontulle kaveriksi. Mun mielestä tuo suukko tontun poskessa on vain erittäin suloinen. Kokoelmaan vain lisää tonttuja! 

Vatkain - Olen tässä kolme kuukautta kärvistellyt ilman vatkainta ja perunamuussia kyllä tekisi jo mieli... Alkaa toi 25 sentin makaroni tulla jo ovista ja ikkunoista pihalle. Joten olisi välillä kiva saada vaihtelua makaronille. Varkain olisi myös leivonnan kannalta oikein ovallinen väline, nimittäin käsin vatkaaminen on kyllä oma show:sa. 


- Tällaiset joululahja toiveet mulla tänä vuonna. Kaikkea pientä kivaa ja söpöä. En ole hyvä keksimään joululahja toiveita, joten näidenkin kasaamiseen on käytetty paljon aikaa ja harkintaa. Saas nähdä mitkä toiveet toteutuu ja, mitkä jäävät vielä toivelistalle tai tulevat vasta synttäripaketeissa vastaan. Toivottavasti tykkäsit postauksesta. Se olisi sitten torstaihin!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti