maanantai 29. heinäkuuta 2013

Diamonds World Tour: Rihanna!

Hello!

Tuli siis käytyä sunnuntaina (28.7) Rihannan keikalla! Aluksi en ollut mikään maailman innokkain, ja en oikeen ollut ees mielelläni menos, joskus kaveruus o vaikea asija... Mutta sitten ku pääsi sinne saliin istumaan ja kuuntelemaan lämppäri: GTA? jotain DJ musaa. Minusta se oli hyvää musaa mut äitit ja Sanna ei jaksanut kuunnella niin ne oli suurimman osan ajast poissa sieltä salista. Minä vaan chattasin siel ja kuuntelin musaa. Ööh... Rihanna tuli kerrankin suht ajoissa lavalle, kun oon kuullut näit juttui että se tulee joskus 1-3tuntii myöhäs. Mutta nyt se tuli n. 30min myöhäs lavalle. Tuli otettuu kuvii ja fiilisteltyy. Tanssin ja lauloin ja KILJUIN! Kuljuin niin paljon että kun tultiin pois koko Hartwall Areenast niin ääntä ei lähtenyt melkee yhtää! Sanna vaan nauro mulle kun mun ääni oli niin naurettava, itteni mielest kuulostin pikkuoravalt jolla olis ollut todella paha äänenmurros! Oli kyl kiva keikka alku äksyilyst hulimatta... Tuli tuttuiki nähtyy! Mulla oli sellanen paikka jossa oli mahollinen näköeste mutta ei todellakaan ollut mitää näköestet! Oltiin siis lavan sivus ja yläkatsomos. Katsomo: 301, Rivi: 2 Paikka: 105. (Sannan äiti osti liput sen verran myöhään nii ei ollut enään mitää priima paikkoja.) Mutta ne paikat mil oltiin niin oli TÄYDELLISET! Näky laval sekä sitten siin oli se skreami niin näky joka paikast, heh! Nyt kuviin, joita tuli napsittuu!


Lippuu!



 Tää on siit suht lähelt meit, ku oltiin siin lavalt jos kattoo niin vasemmal puolel!






 Tää oli varmaan paras kuva jonka sain sillee ettei heilahtanut, ku piti zoomaa niin lähelle.

Huomen sitten matka olis kohti Ainon mökkiä ja tullaan Roosan kanssa perjantaina? pois ja sitten sielt ehk jotaa postaust, aattelin jotain "Minun päiväni" juttua? Mutta kattoo nyt! 
Viel pari kuvaa sielt ku olin viime torstain tätini luona!


 Sain hienon nokkosenpistoksen! (Y)


 Tädilläni oli siellä hänen kasvimaalla kasvamassa kaikenlaista! Mutta noi perunat oli niin jotenkin hienoja!


 Punaviinimarjoja


 Omia tomaattejaki!?






Keräsin vähä vadelmii ;) Oli kyllä todella hyvii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti