sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

En kierrä kaupunkei vaan kierrän järviä...

Moi

Nyt on sitten mökkeilyt mökkeilty tält kesält tai no riippuu pääsenkö vielä Ainon mökille mutta oli kyllä maailman mahtavin mökkireissu. Olin siis Sannan mökillä. Menin eka torstaina junalla ja sitten Sanna+hänen äiti tuli hakemaan minut juna-asemalta. Käytiin kaupas ja sitten ajettiin sinne itse mökille. Se oli ihanampi kun kuvittelin! Minä ja Sanna nukuttiin jossain erillisessä rakaennuksessa siellä rannassa? (En muista mikä hieno nimi Sannan perheellä oli sille "talolle") Enimmäkseen uitiin! Käytiin kyl perjantaina iltatorilla sekä sitten lauantaina käytiin kiertämässä joku aika pieni kirpputori, sieltkin vaan löyty yhdet korvikset. Mutta ne korvikset oli kyllä todella kauniit että ei siinä mitään! Uimisen lisäks me kyl pelatiin aika paljon korttia. Hengasin siel mökil myös Sannan lisäks hänen pikkuveljen sekä yhen "Kaapon" kanssa, heh. Joo toi Kaapo ei oo sen oikee nimi mutta mä kutsun sitä tolla nimellä, koska se mun mielest vihaa sitä? Heh! 
Tänään sitten tulin takaisin sieltä junalla. "Ihana" aikaisin. Se on tota ku antaa porukoiden valita junat! Tällä hetkellä podet yli kuumutta ja väsymystä, mä tiedän jo että en saa unta yöllä koska tää huone on kuin sauna! Ehkä mä pärjään? 
Nyt kuviin!

Mä heräsin silloin torstaina tolloin, en pystynyt nukkumaan...

Tää oli kuulemma hieno nähtävyys siellä metsässä, salamapuu! Elikkäs tohon puuhun on iskenyt salama ja toi jälki johtuu siitä salamasta.

Kaunista siellä oli! Haluun sinne takas! Siel oli niin rauhallista ja kaunista!

Löydettiin Sannan kanssa metsämansikoita ja mustikoita. Vasemman  puoleinen on mun ja Sannan on tämä oikean puoleinen. Olen itse jo syönyt tosta puolet mustikoista, hups!

Sanna koira pääsi veneeseen ihailemaan maisemia.

Käytiin silloin iltatorilla niin siellä oli tälläinen joki/koski!

Tässä on siitä koskesta parempi kuva.

Korvisten lisäks ostin sieltä kirpputorilta Pepsi Max:ia yleensä en juo Pepsi Max:ia vaan ihan Coca Colaa! Siis toi oli jostain kahviosta eli ei kukaan myynyt tota silleensä, heh!

Sannan fiilikset kun herätin hänet aamulla

Sanna hyppäsi järveen, yritin ottaa kuvaa kun hän olisi ollut ilmassa mutta minä "nopeana" aina  failasin! 

3 kommenttia: