perjantai 19. heinäkuuta 2013

Mitä blondimpi, sitä tyhmempi? What!?

Moi!

Eilen kävin siis värjäyttämässä hiukseni kampaamossa. Samalla myös hiukset lyheni, koska kuulemma niitä mun kuivia ja kuolleita latvoja ei olisi voinut pelastaa millään tehohoidolla... Mutta ei se enään niin paljoo haittaa koska hiukset tuntuvat tällä hetkellä paljon paksummilta kun silloin ku ne latvat oli ihan tuhoutuneet. Siis mulla on ollut ennen tummat raidat (Joita oli todella vähän...) Mutta ne haalistui pois tossa huhtikuussa lopullisesti, no ymmärtäähän sen kun ne laitettiin silloin viime syyskuussa. Nytten sitten mulla on tälläsiä blondin platinan värisiä raitoja, ihan sika ihanat! Kampaamossa kesti melkein 2 ja puol tuntii mutta lopputulos oli ihan paras! Mun hiukset näyttää nytten paljon paljon vaaleammilta, kun ennen ne oli maantein harmaan ja tuhoutuneen blondin ja vaaleenruskeen sekotus. En ite yhtää tykännyt, näytin ihan pelleltä niillä hiuksilla. Mutta nyt olen tyytyävinen hiuksiini! Olen ylistänyt hiuksiani koko eillisen ja tämän päivän, heh! Mutta eiks saa olla tyytyävinen? NO SAA!

Tein pientä shoppailuu siin kun odottelin että kello olisi 13.45, jolloin oli kampaaja aikani. Kävin Seppäläs hakemassa pari juttuu. Kuvii alhaalla! 



Tässä nämä vanhat hiukseni...
Minun uudet hiukseni! <3
Seppälä, Golden Rode luomiväri, Sävy: 122 maksoi: 2.50€
Seppälä, Wetnwild kasvopaletti ja maksoi: 5.95€

Paita: Lindex Housut: Sokos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti