sunnuntai 30. marraskuuta 2014

1. Luukku

~If there's an ocean we'll jump in.
If there's a tree we'll climb.
Never listen to the voices telling us how to live this life~
-Benjamin - Underdogs-

Moi!
Tänää alkaa tän vuoden joulukalenteri. Tänä vuon pyrin siihen, että joka päivä tulisi oma luukku! Katotaan pystynkö tähän rutiiniin, koska viime vuon ainaki aik moni luukku jäi puuttumaan. 
Mutta aloitetaan heti, eli tän päivän aihe:


~PIKKUJOULUT~

Elikkäs meil oli perjantaista lauantaihin koulun jälkee pikkujoulut Roosalla. Meil loppu koulu 14.15, meil oli ennen koulun loppumist yhteiskuntaopin koe, must se meni hyvin, mut saa taas nähä mikä numero siitki sit tulee... Mut kumminkin mentii koulu jälkee Alepaa ostaa kaikkii herkkui iha perus, heh! No mentiin sen hienon kauppareissun jälkeen ootta dösää ja sit siihen tuli Arska ja Pihla, mut ainoastaan Arska tuli meijän kans dösää, heh! No mutta kumminkin päädyttiin Roosal ja lähettii melkee heti ottaa kuvii, koska jos haluu ulkon kuvan niin se menee ihan rakeilevaks, jos menee liian pimeel ottaa kuvii ja tollon oli viel jonkun verran valosaa. Saatiin otettuu must ja Iikust kuvii, mut Roosa ei sit halunnut, ku kuulemma hirveet ongelmat, hahah!


 #OOTD
Paita: Only
Hame: H&M
Polvisukat: Lindex
Korkkarit: Jeffrey Campbell 
Kaulakoru: ~


 Kuvailun jälkeen mentii takas Roosal ja kaikil alko olee nälkä, joten alettii väsää pizzoi. Tai no Roosa väsäs ja me katottiin vierest, heh! Mut lopputulos oli sika hyvä!


 Tehtiin pizzan jälkee joulutorttui. No mun ei tehny ainakaa mieli, mut Aino ja Roosa söi niit. Mut sit ku lähettiin keittiöst niitten torttujen kans, nii Roosa jotenki tiputti yhen portaisiin xD Mä ainakin hajosin iha huolel siin kohtaa ja Iiku mun takan myös alko nauraa!

 Mut lopputulos oli ainakin hieno, että ei mitää valittamist :)

 No mul oli tylsää ja päätin vähän somistaa Ainon hiuksia ja Roosan kättä. Ainon hiuksiin mä väritin suht sellaisen keskikokoisen neliön, jota se ei ite onneks nähny, et hehe! Paitsi se yritti epätoivottomasti pestä sitä pois, heh, eipä lähteny ;) Ja Roosa kyllä näytti tykkäävän omasta hienosta tekstistään, jonka vartavasten tatuoin hänen käteensä. Itse ainakin tykkäsin taiteellisuudesta ja omasta tavastani ilmasta näin hienoa asiaa, heh! Joo, mä e todellakaa tiiä mist ton mun hienon kirjotuksen idea tuli.

 Iikun piti lähteä kotiin 19.00 aikaan ja lähettiin Roosalt saattaa Iiku. Ja mentiin samal reissuil kauppaan. Iiku lähti siitä kotiin sen kauppareissun jälkeen ja me menttiin haikeina takas Roosalle. 


 Juteltiin pitkään syvällisii Roosan ja Ainon kans ja puhuttii kaikest maan ja taivaan välil! Ja sit jossaa vaihees pidettiin "tauko" eli katottiin vlogei ja sen jälkeen jatkettiin taas jutteluu sekä muut sepaamista... Heh! 


 Valvottiin johonkin puol neljään Roosan kans, koska Aino nukahti joskus 3 aikaan. Mutta oikeest kunnon separi kohtauks meil kahel ja pahint se, et ku tuli hiljast nii se hiljasuus alko naurattaa, heh! Joku 5-10 kertaa hoettiin siin "Hyvää yötä" ja sit tuli sekunniks hiljasta nii kummatkin hajoo iha huolel, hah!

 Aamulla herättiin joskus 10 aikoihin, mä heräsin kyl aamul ekan kerran joskus 8 ja katoin, ku Aapo oli laittanu snäpin ja mä viel itse kirjotin siihen snäppiin takas jotaa unissani, et hyvä minä, heh! Mut kumminkin herättiin 10 ja sit alkokin kunnon sota mul ja Ainol, kumpikin vaa yrittää kutittaa toista ja mä lyön pääni johonki tuoliin ja pöytään jne. Koska Aino ei kutii melkee ollenkaa ja mä oon iha vastakohta ja kutiin niinku joka puolelt, et vähä epäreiluu, heh! 

Riehumisen ja meikkaamisen jälkeen syötiin aamupalaa! Glögi oli kyl jotenki ihanaa aamul, ku mul oli vähä kylmä :)

Mut oli kivat pikkujoulut meil. Vaik oli kyl aik suuri miinus se, että Iida-Maria ei ollut yötä, mut onneks sentään illan oli meijän kans, heh! 

~Mut huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti