tiistai 4. marraskuuta 2014

Happy Halloween

~Vaikka sulkisi silmät kuva säilyy,
eikä mee minnekkään.
Muttei silti tule luo vaan,
tuijottaa tuijottamistaan~
-Apulanta - Armo-

Hello
Niinku viime postauksessa mainitsinkin niin olin lauantaista sunnuntaihin Ainolla halloween juhlis, heh! Oli oikee hienot juhlat meil, Iida-Marian, Ainon ja Roosan kans. Itelläni oli ainakin hauskaa, vaikka yhdessä kohdassa mulla oli tosi paha olo mut onneks se meni ohi!
Mä heräsin jo lauantai aamuna joskus 9 aikaa ja nousin 10, vaik olisin voinu nukkuu pidempäänkin. Aloin sit valmistautuu ennen 12 ja olin valmis jossain 13 aikaan ja sitten tein samal sitä edellist postaust, johon pääsee tästä. Sitten havahduin vähän yli kaks ja tajusin, että mun bussi menee 14.19, no sit mä lähin kauheel vauhil et "apua, en kerkee dösään!" kunnes äiti sano, et e saa lähtee niil mu meikel, kosk ainakin kaukaa näytti silt, et mut olis oikeest hakattu... Joten soitin Roosal ja kysyin, et voiks sen isä tulla hakee mutkin ja onneks se kävi, kosk mä e olis salee mitenkää muuten päässy Ainol asti, heh!


 Oltiin Ainol sit vähän ennen kolmea ja odotellessa Iikua, tietenki minä siel kameran ja kännykän kans sille "Kuviaaa?" heh!

 Iikukin tuli melkein heti meijän tulon jälkeen. Roosa ja Aino siin välis tupeeras mun hiukset iha räjähtäneiks ja pelkäsin, et en saa niit enää ikin suoraks, mut ne suoristuki iha ittestään.
Me päätettiin, et lähetää kuvailee jonnekkin pellolle, mut sitä ennen tungettiin Ainon pikkuruiseen vessaan ottamaan kuvaa, koska tarpeeks iso peili, heh!

~Aino, Roosa, Iida-Maria & mie~

 OOTD:
paita: Seppälä
Hame: H&M
Sukat: Lindex
Korkkarit: Aleksi 13

(Toi heinikko on kyllä minunkin mielestäni tosi artsy paikka ottaa kuvii, mut mu jalat ei tykänny yhtää. Sain nimittäin ihan järkyttävän allergiakohtauksen mu kumpaankin jalkaan, iha täyn raapimis jälkii ja ihan punaset... Hyvä minä!)

Roosan OOTD:
Valkoinen paita: H&M
Kravaatti: Roosan pikkuveljen
Hame: H&M
Legginssit: Lindex
Korkokengät: Spirit Store

-Otettiin sit siel pellol kuvii must, Roosast, Iikust ja kaikist meist-

 Iida-Marian OOTD:
Paita: H&M
Hame: H&M
Legginssit: H&M
Kaulakoru: ?
Kengät: Converse

 ~Aino, Iida-Maria, Roosa~

~Aino, Iiku, mä~

Heti, ku päästiin takas Ainolle kauhistuneiden autoilijoiden katseiden saattelemina, niin alettiin laittaa kaikkii meijän herkkui esille!
Kattokaa noit Iikun tekemii muffinssei, ne oli nii hienoi!


 Syömisen ja pitkän juttelu tuokion jälkeen kaikki vaati jotaa tekemist, muuten oltais kaikki nukahdettu jo ennen kello 21. Joten päätettiin alkaa pelaa tanssipelei. Eka pelattiin Roosan kans xBoxille tarkotettuu, jotaa tanssipelii, mut se oli nii tylsä, et Iiku ja Aino alko pelaa sitä ja me pelattiin sit Roosan kans tanssimatoil, jotaa pelii. No ei me sitäkää kauaa jaksettu pelaa, joten Aino joutu raahaa yläkerrast Wii:n alas, et päästiin kunnol pelaa ain kolme kerrallaan! No loppujen lopuks pelattiin sitä sitten mont tuntii, heh! Se oli ihan sika kivaa, vaikka tilaa olikin suht vähän kolmelle tanssivalle tytölle!

Lopetettiin sen tanssipelin pelaaminen joskus puol kaheltoist, jonka jälkeen ei todellakaa menty nukkuu! Mä en oo varma monen aikaan oikee nukahdin tai mitää, et monen aikaa Roosa ja kaikki meni nukkuu. Mul ei oikeestaan oo mitää mielikuvaa, mitä kaikkee oon selittänyt siit eteenpäin, ku mul tuli paha olo. Joten johonki 1 asti olin iha peace ja sit tuli paha olo, ku olin juonu liikaa fantaa, mut enempää e muista, heh! Roosa ja Aino ainaki jossain vaihees, jotaa ammatteja esitti tos keittiös, heh! Sekä olin huomattavast snäppäillyt Aapol ja jutellut sen kans Wapis, mut olin nukahtanut ainaki kännykkä käteen, et... Heh!
Oli kyl todella hauskat juhlat meil neljäl ainaki mu mielest! Mut ainoo miinus puoli oli seuraavalle päivälle se, että oli tanssi... Noooh se meni ihan hyvin, vaik olinki iha unes, heh!
No mut nyt...

...Ens postaukseen ja moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti