sunnuntai 30. marraskuuta 2014

2. Luukku

~Sä voit muuttaa tulevaisuutta,
sä voit muuttaa historiaa.
Se voi olla sulle viel uutta,
onnee ei saa pistoolin kaa.
Tee niinkun mä,
pidä sun läheiset lähellä.
Niin sit sun maailman ympäri on lyhyempi kävellä~
-Mikael Gabriel - Älä Herätä Mua Unesta-

Mooi!
Tänään onkin jo toinen päivä tätä joulukuuta. Eilen mulla oli mantsasta karttakoe ja tänään pitäis viel lukee perjantaiseen terveystiedon kokeeseen, sekä muihin seuraavan viikon tuleviin kokeisiin. Viimeiset panostukset ennen lomaa! Vaikka ei tällä syystodistuksella vielä lukioon tai joillakin ammattikouluun haeta, mutta kyl tää syystodistuskin vaikuttaa, joten pitää panostaa loppuun asti. Koska haluan todellakin päästä siihen lukioon jonne haluan, ettei tuu sitä pakko tilannetta että ei oo mahollisuukia niihin lukioihin jonne aijon hakea. Mutta nyt ei jäädä koulua/ lukioita murehtimaan vaan mennään tän päivän luukkuun.
Aiheena tänään on...

~Marraskuun suosikit~


1. Villatakki
Tää ihanus o ostettu Stockmannilta mutta saa myös Vero Modasta. Hintaa oli joku 24.95€-29.95€? En muista ihan tarkalleen, mutta yli 20€. Toi villatakki on ainoo sellanen villatakki mul et se näyttää hyvält pääl ja se olis samaan aikaan oikeesti lämmin. Koska mä omistan aik paljon villatakkei jotka ei oo kauheen lämpimiä... Eli tota villatakkii on tullu aik paljon käytettyy sen lämpösyyden takii ja vaikka toi on pitkähkö nii ei mua haittaa vaik se näkyy mun syystakin alt, heh!

2. Lökärit
Mun ihanat punaset Hollisterin lökärit. Hintaa en muista, mutta perus Hollisterin lökäreiden hintaset. Eli siis nää o ostettu Ruotsin Hollisterista ja sielt poikien osastolt, heh! Mut mua ei haittaa vaik ne o poikien osastolt. Ainoo miinus nois on että ne o pikkusen isot mulle, mut noi on niin lämpimät et niis o ihana hengaa koton!

3. Tuubihuivi
Tää on yks mun lemppari tuubihuiveista. Se on ostettu Gina Tricotista ja maksoi 12.95€. Yleensä käytän tota sen mun viininpunaisen pipon kans. Ja mä oon muutenki jotenki rakastunut tohon viininpunaseen väriin, vaik viime syksyn ku kaikil oli jotaa viininpunast pääl niin olin sillee, mä e tuu ikin käyttää mitää viininpunasen värist, heh! Ja nyt sit omistan vaik mitä jotka o väriltään viininpunaisia.


 4.Espritin "Uggit"
Nää mun pikkuset o ollut pari kertaa vaan kyl käytös nyt marraskuun aikan, mut otin kumminkin nää kaunokaiset tähä postaukseen yhdeks suosikiks. Noi on ostettu Sokokselt viime vuonna ja hinnasta ei mitään muisti kuvaa. Noi on sika lämpimät vaikka aidot Uggit eivät olekkaan. Noilla on hyvä kävellä tuol ulkon ku on kylmä ja jos vaikka ennen jouluukin tänne lunta saatais niin tulis viel enmmän käyttöön!

5. Lumihiltale kaulakoru
Mä oon nyt jotenkin tän kuun aikana rakastanut tähän koruun. Alunperin tos korussa on ollut ketjuna sellasen paksumpi musta "nahkanen" sellanen jännä ketju. Joka kyllä sopii tohon, mutta itse tykkään enemmän tost hopee ketjust ton lumihiltaleen kans. Oon saanut paljon kehui koulus, kiitos vielä Arskalle, Pihlalle ja Roosalle, heh! Mut en siis ite muista mist toi on ostettu, jotenki mul o hämärä muistikuva siitä et toi olis ostettu Lapista tai sitten Lappeenrannast torilta, mutta en pysty sanomaan varmaa tietoo. Hintaakaan en kyllä muista... Hups!

6. Body Mist - Palisades Beach
Tää mun iki ihana body mist on saatu Heiniltä ja oon iki onnellinen, että sain Heinilt tän. Koska täs kuus oon käyttänyt tota todella paljon ja se on hyvä kuljettaa repus kouluun, jos vaikka koulu pitää laittaa jotaa tuoksuu, heh! Eli kuuluu melkeen joka päiväseen rutiiniin laittaa tota ja rakastan tos sitä että se on tuoksultaan samaan aikaan makea mutta ei ala sattuu päähän! Sekä se o riittoisa. Vaik oon käyttäny sitä melkeenpä joka päivä marraskuus ja joka toinen päivä  lokakuus, niin silti sitä on niinku mennyt todella todella vähän! Kiitos siis Heinille ja ostettu  Lontoon Hollisterista, heh!

7. Purete Thermale puhdistusemulsio
Tää tuote on jotain niin taivaallista! Mä valitin äitille mun viime kasvojen pesuaineest, et se kuivattaa mun ihon kokonaan. No äiti sitten osti mulle apteekist tän Vichy:n puhdistusemulsion joka käy normaali ihosille ja seka ihosille. Toi poistaa lian ja meikin kasvoilta, mutta ei käy silmämeikin poistoon, mut eipä se mua haittaa kun mul o tärkeet vaa se et mu kasvot ei kuivu ja pysyvät sileinä. Toi myös tuoksuu hyvältä ja jättää ihanan tunteen iholle! Mä suosittelen tätä kaikil oikeest, ite oon ihan rakastunu tähän!  Tätä saa vain apteekeista.

 8. Meikkivoide - Maybeline New York (sävy: 10 IVORY)
Itse en käytä meikkivoidetta sillee niinku moni varmaa käyttää, eli koko kasvoille. Mä laitan meikkivoidet ainoastaan niihin kohtiin jotka haluun peittoon. Itse omistan peitepuikon mut se on liian oranssi joten käytän tota sen tilalle ja oon ollu todella tyytyväinen! Tää on kyl mun sellanen et jos käytän meikkivoidetta niin käytän juuri tätä. Koska jättää jotenkin hegittävän tunteen ja mä tykkään todellakin sitä että se meikkivoide on mousse maista ja eikä sellast perus meikkivoidetta. Ite oon ostanut tän Anttilasta ja makso sen 14.90€.


9. Luomiväri- MÄC (Sävy: A83 Gleam Lustre )
 Kyseinen luomiväri on mun ihan ihan lemppari luomiväri! Mä rakastan tota värii, tota glitterisyyttä ja muutenkin oon ihan rakastunut tähän tuotteeseen. Tykkään siitä että tos luomiväris ei varise ne glitterit pois ja leviä ympäri kasvoja vaan pysyy koko päivän hyvänä. Täl hetkel ainakin epäilen että tätä parempaa luomiväri en löytäis mistään! Sekä toi luomiväri kuuluu mun joka päiväiseen meikkiin. Toi on siis ostettu Stockmannilta ja hintaa oli pienelle luomivärille 18.50€ mutta on todellakin hintansa veroinen!


10. 10
Mä oon ihan addiktoitunut tähän peliin ja siitä saa syyttää Maijan puhelint, heh! Kosk joskus matikan tunnil otin Maijan puhelimen ja halusin pelaa jotain niin löysin tän ja sen jälkeen kunnon addiktio tähän kyseiseen peliin. Maija kiltisti latas sen mun kännyyn ku se o oikeest maksullinen mutta Maijan käyttäjällä ei! Joten Maija latas sen munkin kännyyn ja oon niin kiitollinen, nyt ei Maijan puhelimest mee akku mun pelaamisen takii, heh! Mut tos pitää siis saada eri numero pareista aina 10 ja kyllä tämäkin peli on saanut minut kettuuntumaan koska se on nii tyhmää ku ei pääse eteenpäin... Mutta suosittelen todella paljon! 

Lempibiisit:


&


Tälläset oli mun tän kuun lempparit, toivottavasti tykkäsitte :)

~Mut huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti