tiistai 2. joulukuuta 2014

3. Luukku

~Mut vaan itseensä voi muuttaa,
toist ihmistä ei.
Ja kun soitin,
niin riitely molemmil fiilistä vei.
Ku ollaan yhdessä,
mä en muuttas susta mitään.
Ne pienet hetket onneen,
saa mut kiinni susta pitää~
-Elastinen - Oo Siellä Jossain Mun-

Hello!
Kolmas luukku jo! Päivät hupenee käsiin, heh. Vaik joulu aattoon onki viel pitkä matka, niin oon jo iha joulumielel, siit voi syyttää iha noit mu jouluvaloi. Ääh en ehk ala ny selostaa tähän mitää, ku ei mul tuu mitää mielee, heh!
Mennään tän päivän aiheeseen, joka o aika vanha haaste, mut minä jälkeen jääneenä ihmisenä teen tän vast nyt. Mut ny siihen postauksee... 

~Common white girl tag~

1. Favorite Starbucks drink | 
Lempi Starbucks juoma?

- Mun lempi Starbucks juoma on Strawberries & Crème Frappuccino, jossa ei oo ollenkaa kahvia. Itse en siis ole maistanut ikinä mitään muita juomia ku tota et vaikee silleensä sanoo, mut toi o mu lemppari varmaa silti, heh!

2. How long does it take you to get ready in the morning? | 
Kuinka kauan sinulla menee valmistautua aamulla?

-Mulla menee aamulla valmistautua 5-40min, koska jos en meikkaa tai mitään muut ku puen nii mul menee noin 5min, heh! Mut jos sit aamul esim alan suoristaa hiuksii ja meikkaan kunnolla niin voi mennä joku 40min. Tai jos kiharran (kyllä vähän harvemmin) niin siihen voi mennä jopa kaks ja puol tuntii, joten yleensä jos kiharran hiukset nii on joko 10 aamu (Jota mulla ei ole ollut täs syksyn jakois...)  tai sit mul o ollut yön yli olevat sellaset pampulat, heh!

3. How many selfies do you take on a daily basis? |
 Kuinka monta selfietä otat päivässä?

-Riippuu päivästä, joinakin päivinä en ota ollenkaan! Ja joinakin päivinä 20-100 selfietä voi tulla otettuu... Hups! Mut itse e tykkää ottaa selfietä, jonka huomaa mun IG:st jossa mul kaikki uudemmat kuvat on jonkun muun ottamii, ku itseni. 

4. How many IG followers and pics do you have? |
Kuinka monta IG seuraajaa ja kuvaa sinulla on?

-Mul o näköjään 206 seuraajaa ja mul o 26 kuvaa, heh!

5. Do you ever say "LOL" or "OMG" out loud? |
Sanotko koskaan ääneen "LOL" tai "OMG"?

-Siis joo sanon, mut "lol" yleensä sanon sillon ku joku asia ei naurata yhtään vaik tarkotus olis ollut et se asia olis ollu hauska. Ja myös sanon "lol" sillon ku puhun sarkastisesti. Mut "omg":tä sanon tosi usein, heh! Ainakin joskus sanoin koko ajan, mut en mä enään niin paljoo, et en enään tunge joka lauseen alkuun tai loppuun tai keskelle sillee: "OMG!"

6. Do you wear the same clothing item more than once? |
Pukeudutko samaan vaatteeseen enemmän kuin kerran?

-No täl hetkel sellanen vaate jota oon käyttäny ku vaan kerran nii on mu rippimekko, mut aijon kai laittaa ton 9lk:n päättäjäisiin sit kevääl, mut muuten toi varmaa jää aik käyttämättömäks. Ja sit myös varmaa sellanen vaate o jota tuun käyttää vaan kerran nii on tuleva Wanhojen tanssimekko jota epäilen että en käytä enään Wanhojen jälkeen (Jos ny eka ees pääsen sinne lukioon kevääl, heh!)

7. Are you racist? |
Oletko rasisti?

-En todellakaan ole!

8.How many tweets do you have? |
Kuinka mnta tweettiä sinulla on?

-Ei yhtään, koska en käytä mu Twitterii, vaik omistankin sen, heh!

9. Instagram, Twitter or Tumbler? |
Instagram, Twitter tai Tumbler?

-Instagram on se juttu

10. What do you spend most of your time doing? |
Miten käytät suurimman osan ajastasi?

-Suurin osa mu normipäiväst menee koulus ja koulujuttuihin, sekä puhelimen näpräämiseen. Kosk mä oon pahimmanlaatuinen addikti!

11. Who are favorite Youtubes? |
Ketkä ovat sinun lempi Youtubettajat?

-Mun lemppareit o Miisas, Ilona Julia, MaijLV (jos se taas tekis videoit ;)) ja Polishedxpink <3

12. How often do you do your nails? |
Kuinka usein lakkaat kynsiäsi?

-Tois harvoin! Kosk mul ei ikin pysy ne kynsilakat niinku niis kynsis ja muutenkaa mul ei oo mitenkää hyvät ja pitkät kynnet joihin olis kiva tehä jotaa.

13. Are you a shopaholic? |
Oletko himoshoppaaja?

- Joo oon! Joskus puoliks hävettää, et e osaa hillitä itteeni kaupas... Ja ei oo ikin rahaa ku oon käyttänyt jo kaikki, heh!

14. How many times have you watched Mean Girls? |
Kuinka monta kertaa olet katsonut Mean Girlsin?

-Tosi, tosi monta kertaa! Oon oikee joskus vuonna 2010 nauhottanut ne mu toho nauhottimeen, heh! Ja jos oon kipee tai mul o tylsää, nii yleensä katon sitä...

15. Do you own a lot of clothes? |
Omistatko paljon vaatteita?

-Juuh, mut vaatteit ei voi ikin olla liikaa, kosk silti tulee se ongelma joka aamu et mitä laitan päälle, heh!

16. Do you take pictures of your food before you eat it? |
Otatko kuvan ruuastasi ennen kuin syöt sen?

-Joo, otan. Jos se on siis jotenki hienost laitettu esil tai jos oon jossaa ravintolas, nii sillon.

17. Do you wear makeup every day? |
Käytätkö meikkiä joka päivä?

-Juu, melkein joka päivä. Paitsi jos oon koko päivän himas ja en mee mihinkää, nii sillon mul harvemmin o meikkii.

18.What are you average grades in school? |
Millaiset ovat arvosanasi/keskiarvosi koulussa?

-No viime todistuksen keskiarvo oli  ja yirtän ny viimeistää kevääl nostaa sen ka: 9, heh! Voi olla pikkusen vaikeet kosk mu enkun numero painaa koko keskiarvoo alas sillee tyhmästi...

19. How do you usually style your hair?|
Miten yleensä laitat hiuksesi?

-Ihan normaalisti pidän auki ja suoristan tai sit en suorista ja pidän auki. Sekä mä pidän aina sivujakausta!

20. Do you always look presentable?|
Näytätkö aina edustavalta?

-EN TODELLAKAAN!

Toivottavasti tykkäsitte ja joo tiedän olevani todella myöhässä tän haasteen kans... Heh!

~Mut huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti