perjantai 19. joulukuuta 2014

19. Luukku

~Ei nää onko myrsky siellä,
jäätä pimeällä tiellä.
Miten löytäisin oman paikkani?
On mun vuoroni, on mun aikani~
-Robin - Kun Nuoruus Päättyy-

Moi!
Vika päivä koulus ny takana! Huomenna vaa joulujuhla ja todistukset käteen ja sit lomal. Mä ainakin huomisen päivän vietän Heinin kans ja vähä juhlitaan meijän omal taval sitä, et koulu loppuu tältä syksyltä! Varaudu Aapo jo nyt snäppi pommitukseen, heh! Mut olin tänään pitkästä pitkästä aikaa Roosan, Ainon ja Iikun kanssa kaikki neljä yhes. Oltii siis Ainol ja pääpointtina oli saada tän päivän luukun postaus aihe valmiiks ja antaa toisillemme lahjat. Mä sain aivan ihania lahjoja, kiitti vielä Julialle, Roosalle, Iikul ja Ainol! 
Mut tän päivän aiheena on siis...


~Juhliin valmistautuminen~
Elikkäs tein Roosalle, Ainolle ja Iida-Marialle meikit, hiukset ja sit tytöt laitto juhla vaatteensa ja sit valokuvautin ne. En olis ikinä uskonut, et joudun puoliks suuttumaan siitä, kun toisel ei kelpaa mikään, siis ongelmana oli se, että Roosa väitti mulle ja Iikul varmaa tuhat kertaa, et ei muka osaa olla kuvis, vaik Roosa oikeest osaa olla kuvis ja osaa olla niis todella kaunis! Mut Roosan pitäis ite vaa se sisäistää aivoihinsa. Mut nyt koko aiheeseen! 

Aloitetaan Iida-Mariasta! 

Mekko: Lindex
Legginssit: H&M
Nomination: Timanttiset
 Mä siis ensiks kiharsin Iida-Marian hiukset, joissa meni aikaa, mutta olin niin tyytyväinen lopputulokseen, että ei todellakaan haitannut, että niihin hiuksiin meni niin paljon aikaa! Toivon, et Iida-Mariakin tykkäs kiharista hiuksistaa, vaikka hiuslakka kylläkin tuoksui aik voimakkaalle, heh!



Poskipuna: IsaDora, sävy: 02 Cool Pink

Ainoa meikki, mitä laitoin Iikulle oli poskipuna ja sitäkin pikkusen vain, mutta Iiku on tollanen natural beauty, et ei hän tarvitse mitään meikkiä!



Seuraavana Aino!

Mekko: Lindex
Mä suoristin Ainon kiiharat hiukset suoriks, mut ne sit kihartu ittestään koko ajan vähän. Sitten ennen kuvia ne oli jo pikkusen taas kiharat, mutta ei se haitannut! Itse tykkäsin tästäkin loppputuloksesta, ja varsinkin siitä, kun Aino laittoi vielä noi etuhiukset tonne taakse kiinni.




Meikkivoide: Maxfactor, sävy: 12 True Beige
Puuteri: Lumene Natural Code, sävy: 11 Cream
Luomivärit: H&M paletti, sävy: 25
Loréal Paris, sävy: S4 Tropical Tutu
Ripsiväri: Maybelline New York, Volum' Express
Lumene
Huulikiilto: Lumene, sävy: 5

 Aino kävi suihkussa ennen, ku alettiin laittamaan hiuksia tai meikkiä niin sain meikata Ainon ihan alusta lähtien.


Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä Roosa!

 Mekko: H&M
Legginssit: Lindex
Kaulakoru: Ainolta saatu rippilahja, Timanttiset
Roosallakin suoristin kiharat hiukset suoriksi, niinkuin Ainollekkin tein. Tykkäsin siitäkin lopputuloksest mikä syntyi, joten olin kaikkien hiusten suhteen todella tyytyväinen. Ainoa asia, joka niinku mua jäi pännimään niin oli Roosan eyelinerit. Mä jouduin ulos menee vittuilee ittelleni, ku alko ärsyttää, ku meni ihan pieleen. Onneks Roosa pelasti mun mielenrauhan ja sai ite tehtyy 200 kertaa paremmat, ku mä. Mä osaan ainoastaan tehä eyelinerit vain itselleni, en kellekkään muulle, heh!



Meikkivoiteet: Lumene Natural Code, sävy: 11 Cream 
Lancôme, sävy 01
Puuteri: Rimmel London, sävy: 005 Silky Beige
Luomivärit: H&M paletti (Soft Nudes)
Eyeliner: Rimmel London, sävy: 001 Black
Kulmakynä: Loréal Paris, sävy: 302 Golden Brown
Kulmavaha: Lumene, sävy: Soft Brown
Tekoripset: Kiss
Ripsiväri: Maxfactor, False Lash Effect
Huulikiilto: Lumene Natural Code, sävy: Candy Smile

 Roosa pesi kaikki meikkinsä pois, jotka hänellä oli ollut koulussa, niin sain meikata Roosankin alusta loppuun. Tai no Roosa teki itse kulmat ja eyelinerit sekä laittoi itse tekoripset, koska must jotenkin tuntuu, että itse saa laitettuu paremmin ripset, ku että joku muu tökkis niit su silmiis.



Kiitos Roosalle, Iikulle ja Ainolle vielä kerran ja toivottavasti tykkäsitte ja toivon, että kaikki tätä postausta lukevat tykkäsitte. Nyt hyvää yötä!

~Huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti