perjantai 5. joulukuuta 2014

5. Luukku

~Sä tulit,
iha puskista.
Mun elämään,
vaik' en ollut valmis pysähtymään.
Mut pysähdyin,
ja rakastuin~
-Haloo Helsinki - Köpis 2012-

Hello!
Jee, tänään on perjantai! Tuli selvittyy tästki viikost iha kiitettävästi, koska terveystiedon koe meni ihan sika hyvin. Onks väärin olla ittestää ylpee? EI! En jaksa oottaa, et saan sen kokeen takas, paitsi jos tää mun ilo onkin vain mu oman pään sisäl ja sielt tulee joku 7 -.- Sitten oon pettyny! Mut se on sen ajan murhe sitten, ens viikol vikat 3 koet ja yks sellanen tuntikuulustelu sekä sanakoe. Sitten mä oon vapaa koulun suhteen! Sitä hetkeä oon oottanut ekast koulupäiväst asti, heh! Mutta onneks nyt o viikonloppu ja en aijo miettii kouluu sen kummemmin, ku vaan luen äikän ja matikan kokeisii, mut joo.
Mennään postaukseen, jonka aiheena tänään on...


~Aamurutiinit~

1. Mä herään aamusin joko 6.00-6.35, jos on kasin aamu, ja riippuu siitä, että suoristanko hiukset niin sillon herään 6.00, mut muuten tollon 6.35! 
(Kympin aamusin herään kylläkin vast 8.15)

2. Niinku fakta postauksessa sanoinkin niin mä AINA siis aina, ku herään aamul, niin mä laitan herätyksen pois päält ja sit seuraava juttu on tv:n päälle laittaminen ja sielt The Voice soimaan.

 3. Laitan yleensä, jos mul on kylmä niin mun jonkun villatakin ja tohvelit.

 4. Ennen, ku alan pesee kasvoi niin laitan ponnaril mu hiukset, et ne ei kastu.


5. Kasvojen pesun jälkeen vuorossa on kasvoveden laitto!

 6. Harjaan hiukset, jossa ain menee suht paljon aikaa, koska mun hiukset on hiustyypiltään sileät, mutta ne menee niin helposti takkuun! Ja mä pyörin unissani tosi paljon, niin mun hiukset näyttää yleensä aamusin afrolta, joten selvittämiseen menee aikaa. 

 7. Rasvaan ain mun kasvot pesemisen jälkeen, koska varsinki talvisin mun iho kuivuu iha sika helposti. Enkä todellakaa haluu, et mu kasvot o ihan punaset ja kuivat, nii pakko rasvaa ain pesemisen jälkee.

 8. Tuun takas mu huoneeseen vessasta ja puen vaatteet iha normist, heh!

 9. Laitan korvikset ja, jos laitan kaulakorun/käsikorun/sormuksen tai sormuksia niin laitan sen/ne täs vaihees.

 10. Meikkaaminen on seuraavana vuorossa, joka on sellanen juttu, mikä vie mun aamusta suurimman osan ajasta. Mul menee meikkaamiseen 15min, ennen meni 30min et "what"? Mut kumminkin mun arkimeikkiin ei kuulu mitään erikoista:

Meikkivoide - Maybelline New York (sävy: 10 Ivory)
Puuteri - Clinique (sävy: 01 stay buff)
Luomiväri - Mäc (sävy: A83 Gleam Lustre)
Kulmakynä - Clinique (sävy: 02 Soft Brown)
Kulmageeli - Lumene
Ripsiväri - Maxfactor (Clump Defy)
Maxfactor (False Lash Effect)

 Valmis lopputulos o yleensä tämän näkönen!

 11. Vielä hajuvesi tai body mist!

 12. Kaiken tän jälkeen mä meen vast syömään aamupalaa.

 13. Syömisen jälkeen mä pesen hampaat ja kello alkaa lähenee sitä, että pitäis lähtee dösärille.

14.  Pakkaan vielä viimeiset jutut repuun ja laitan kaikki kamat paikoillee. Otan myös yleensä tos vaihees jo dösäkortin lompakost, koska ulkon on niin kylmä, et e haluu ottaa käsii pois taskust dösärillä. Niin helpompi, että dösäkortti on jo sit valmiiks taskus, heh!

 15. Sit oon valmis lähteekkin alakertaan pukee ulkokamppeit.

 Tää kuva o otettu eripäivän ku muut kuvat
16. Laitan jonkun mu kolmest takist, riippuu kui kylmä tai lämmin ulkon on sekä pipon vaan päähän ja kuulokkeet korviin.

17. Velä kengät jalkaan ja sit oonkin jo valmis lähtemään dösärille venaamaan dösää. En muuten enää lähe 20min aikasemmin dösäril vaan lähen 10-5min ennen, ku dösä tulee, heh! Edistystä!

Mut toivottavasti tykkäsitte.

~Mut huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti