sunnuntai 7. joulukuuta 2014

7. Luukku

~Mä kiidän ohituskaistalla 
nyt kun tää väylä on auki.
En osaa pysyä paikallaan, 
mä oon kai koukussa vauhtiin.~
-Cheek - Ohituskaistalla-

Moi!
Kello on jo 1.35 ja mä vielki tääl aherran tätä postaust. Mä päätin, et mä teen tän postauksen nyt yöl, vaik menis aamu 5 asti, koska mun on pakko lukee tänään päiväl äikkää. Se on ainoo äikän koe tält vuodelt ja haluun siit hyvän, koska e haluis, et mun hieno äikän numero laskist ysist kasiin, joten pakko yrittää lukee. Mut kumminki, sain tän nyt valmiiks ja julkasen tän nyt jo yöl, ettei tarvitse aamul/iltapäiväl murehtii täst postaukset, ku eillinenki postaust meni sillee, et sain sen vast valmiiks tän päivän puolel, enkä halua lipsuu mun tavoitteest. Siis se tavote oli se, että saan julkastuu joka päivälle täs joulukalenteris luukun ja sen haluu lipsuu nyt täs.
Mutta mennään aiheeseen...


~TMI-tag eli Too Much Information-tag~

Eli tän haasteen idea on se, jos joku ei tiedä, että vastaan kysymyksiin jotka koskee mua ja mun elämää, joten...

1: Mitä on päälläsi juuri nyt?


   -Paita: H&M
Shortsit: Hollister

2: Oletko koskaan ollut rakastunut?


   -Olen ja olen edelleen, heh! <3

3: Oletko kokenut koskaan kamalaa eroa?
  -En ole, koska en oo ennen Aapoo kunnol sillee tosissani seurustellut, koska ala-asteen "seurustelu" jutut oli jotaa nii kaunist...

4: Kuinka pitkä olet?
  - Mä oon kai nykyää vähä yli 166cm? En tiiä iha tarkkaan, heh!

5: Omistatko yhtään tatuointia?

  -En omista, mutta haluan jalkaan jonkun tekstin, niskaan sellaisen puun, jonka Julia mulle on kaks kertaakin piirtänyt. Sekä ranteeseen sellasien infinity-merkin. Et sitku täytän 18 vuot nii aijon salee ottaa noi kolme tatuointia, heh!

6: Onko sinulla minkäänlaisia lävistyksiä?
  
-Mul on vasemmas korvas kaks korvanreikää ja oikeassa korvas yks, tarkotus olis ottaa täs joku päivä vasemman korvan rustoon viel yks korvanreikä. Mut muuten mulla ei oo lävistyksiä, enkä oikee oo haluamassakaa.


7: Lempi tv-ohjelmasi?
  -Uusi päivä ja Pritty Little Liars.

8: Lempi lauluyhtyeesi/artistisi?
  -Artistei on monta eli vaik Robin ja Rihanna.

9: Jokin mitä kaipaat?
  -Mä kaipaan lomaa ja mul o tosi kova ikävä Aapoo, ja se o ehk maailman paskin tunne, ku kokeiden takii ei kerkee nähä...

10: Lempi biisisi?


  -Titanium - David Guetta ft. Sia

11: Kuinka vanha olet?


  -Mä oon tällä hetkellä 15w, mutta 44 päivän kuluttua 16w! Jes!

12: Horoskooppimerkkisi?
  -Kauris, mut ain pienen äiti väitti mul, et oon vesimies, ku se menee just 20.1. niinku, et kauris vaihtuu vesimieheks 21.1. nii joidenkin lehtien mukaan olin niinku veismies ja joidenkin kauris. Joten lasken itseni kaurikseks.

13: Kuvaile elämänkumppanisi musthave -ulkonäkö, luonne?
  -Ulkonäös varmaa ruskeet hiukset ja vaaleet silmät, se o vaa se juttu! Luontees se, et osaa sanoo asiat niinku ne on eli osaa sanoo asiat suoraan, sekä luotettava, huumorintajunen, mut osaa kumminki ottaa niinku sellaset vakavat jutut sitten iha asiallisest eikä vedä siit mitää läppää. Kiltti, sellanen sulonen ja huomaavainen, heh! 

14: Lempi quote?


-Tämä!

15: Lempi näyttelijä?
  -On monii, mut esim. Josh Hutcherson ja Emma Watson.

16: Lempivärit?
  -Tummansininen, punanen, sekä sellanen viininpunanen.

17: Minne hakeudut silloin, kun olet surullinen?


  - Omaan huoneeseen, kosk sinne kukaan ei tuu kysyy: "Mikä on?" Esim. jos e haluu kertoo.

18: Kuinka kauan sinulla kestää käydä suihkussa?
  -10-25min, heh!

19: Kuinka kauan sinulla kestää saada itsesi valmiiksi aamuisin?


  -No niinku, jos täl tarkotetaan et niinku kokonaan valmiiks niin 40-50min tai, jos vaan meikkaamist nii 15min.

20: Oletko koskaan ollut kunnon nyrkkitappelussa?
  -En onnkes, paitsi jos ei jotaa sisarusten välisii tappeluit lasketa.

21: Turn on?
  -En oikee tajunnu mitä täl tarkotettii?

22: Turn off?
  - ?
 23: Musiikki kovalla vai hiljaisella?


  -Kovalla, jos oon kotona tai näin, mut jos liikun ulkona tai oon bussis/junas niin sit iha hiljasel.

24: Pelkosi?


  -Mä pelkään tulta, hissejä, pellejä, menettämist ja ehk hieman tulevaisuutta.

25: Viimeisin asia joka sai sinut itkemään?
  -Perjantain ja lauantain välisen yön se, ku Aapo laitto, et sil o ikävä mua, nii sillon aloin itkee ihan huolel... Jooh, heh!

26: Milloin viimeksi sanoit rakastavasi jotakuta?
  -Lauantaina illalla.

27: Youtubenimesi takana oleva tarkoitus/idea?
  -Mul on niinku Youtubetili, mut se taitaa olla mun sähköpostin nimel, et en oo ihan varma täst asiast.

28: Kirja jonka luit viimeksi?


  -Tähtiin kirjoitettu virhe.

29: Kirja jota luet parhaillaan?
  -En täl hetkel lue mitään muutku äikän koulukirjaa, heh!

30: Tv-ohjelma, jonka katsoit viimeksi?
  -Sinkkulaiva, joo älkää kysykö...

31: Henkilö, jolle puhuit viimeksi?

  - Roosa!

32: Suhteesi henkilöön, jolle laitoit tekstiviesti viimeksi?


  -Aapolle laitoin viimeks viestii ja suhteeni häneen on tosi hyvä, heh!

33: Lempiruoka?


  -Pizza tai tortillat

34: Paikka, jonne haluaisit matkustaa?
  -Johonki noist neljäst, mut kyl mun ykkös haave täl hetkel on kyl toi Amsterdam <3

35: Paikka, jossa olit viimeksi?


  -Jos tää tarkottaa niinku ulkomail, niin olin Ruotsis kesäl ja sit viime uuten vuoten Thaimaas.

36: Onko sinulla ihastusta?
  -Aapoo ei varmaan enää lasketa ihastukseks, jos oon ollut sen kans 7kk yhes 3 päivän pääst?

37: Milloin viimeksi suutelit jotakuta?
  -Torstaina.

38: Milloin viimeksi olit loukkaantunut?
  -Salee torstaina tai perjantain, mut torstain olin ainaki, heh!

39: Lempi karkki?


  -Nallekarkit salee.

40: Mitä soittimia soitat?
  -En mä niinku mitään osaa sillee soittaa, joskus bassoo osasin, mut jos ny mut laitettais soittaa pääst jotaa bassol nii ei ikinä...

41: Lempikorusi?


  -Tää lumihiltale kaulakoru samoin mun serkun tekemä rippiristi.

42: Viimeisin laji, johon olit osallisena?
  -Lasketaaks paritanssi?

43: Laulu, jonka lauloit viimeksi?


  -The Hanging Tree

44: Viime kerta, kun olit jonkun kaverisi kanssa?


  -Eilen eli lauantain Heinin kans, heh!

Toivottavasti tykkäsitte tälläsest haasteest täl kertaa.

~Huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti