torstai 18. joulukuuta 2014

17. Luukku

~Ollaan kuin yö ja päivä,
täydennetään toisiamme.
Ollaan me riidelty, 
mut rakastetaan tosissamme.
Koska sä oot mun,
ja mä oon sun.
Mitä enemmän oon sun kaa,
sitä enemmän rakastun~
-GFM - Sun Unelmaa-

Mooi!
Anteeks oikeest! Oon lipsunut koko tavotteestani ny kokonaan... Mut en anna tän lannistaa! Tänään tulee siis eilleisen postaus sekä tän päivän postaus. Huomenna tulee ihan normaalisti 19. Päivän luukku! Sen voin luvata! 
Mut nyt vasta niinku tuntuu, et koulu ei enään vaivaa mieltä. Kaks päivää ennen, ku koulun ovet saa heittää kaheks viikoks kiinni. Mut sinäänsä pikkusen huolestuttavaa, että ei pysty relaamaan koulun suhteen, vaik kaikki tältä syksyltä on ohi ollut jo jonkin aikaa! Silti viel tähän päivään asti oli sellanen stressi ja mielt paino jotenki ihan, ku olis jotain koulujuttuja, vaikka niitä ei ollut? Mä ainaki tänään niinku vast hoksasin sen takia, koska millään tän päivän tunnilla ei tehty mitään järkevää? Kemias pelattiin Kahoot.it ja katottiin jotaa ihme animaatioita ilmapallon näkösist lehmist... Joskus mietin, miks ihmees oon kuvisluokal xD Mut kumminkin, enkuski katottiin leffaa, samoin yhteiskuntaopin tunnil. Et ny alkaa helpottaa koulussakin, nii osaa itekki rentoutuu!
Mut mennään tän päivän aiheeseen, joka on...


~Kuvapostaus~
Nyt tulee vähän vähä sanainen postaus, mutta eiks se niin mee, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! Mutta siis oon kerännyt "taiteellisia" kuvia vuosien varrelta tähän nyt pari, nauttikaa!

 ~2013 kesä~

 ~2014 ystävänpäivä~

 ~2014 kevät~

~2014 kesä~ 
 ~2014 kevät~ 

 ~2014 syksy (tet-jakso)~

 ~2014 alku syksy~

 ~2014 talvi~

 ~2014 joulu~

~2013 uusivuosi!~

~Seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti