tiistai 16. joulukuuta 2014

16. Luukku

~Ääneti kuu käy kulkuaan,
puissa lunta on valkeanaan.
Kattojen päällä on lunta,
tonttu ei vaan saa unta~
-Johanna Kurkela - Tonttu-

Hello!
Ellist postaust ei tuu nyt ollenkaan, anteeks siitä. En vaan voi mitään sille, että must on tullut tosi laiska, heh! Onneks loma alkaa 4 päivän kuluttua ja sitten meitsi vaan relaa! En stressaa mitään, en mä kyl tälläkään hetkel sinäänsä mitään stressaa, mutta kumminkin. Mutta tänään tulee postaus ja toivottavast tykkättee.
Tänään aiheeseen, joka on...


~Room tour~

 Mun huone näyttää tältä ovelta päin katsottuna.

 Oikealla seinustalla on tää tuttu tv taso, jonka laatikot ja kaapit ovat vieläkin ihan samanlaisessa järjestyksessä, kun jossain iki iki vanhassa "Room tour" postauksessa.

 Mä laitoin ton mun Victoria's Secretin pussukan viereen noi mun kaks ihanaa Arizona pulloa sekä hiusöljyn. Sit joulusuuden takia laitoin noi mun kaks tonttuu, jotka löysin jostain laatikoin pohjalta ja ne näytti sopivat hyvin juuri tohon!

 Tason oikealla puolella onpi toi mun Starbuck-muki kokoelma, haha! Mä pidän nois koruja esim. just noit mun kultasia kaulakoruja ja helmi rannekoruja. Sit yhessä noissa on mun kaikki Babylipsit sekä tos yhessä on mun tekemä "mukinlämmitin" ympärillä. Sit vähä joulusuuden takii oon säästänyt Heinin ton joulu Starbucks mukin. Sit tost myös löytyy mun Mars joulukalenterin ja Ruotsist pari vuot sitten takaperin ostettu joulunalle! 

 Joka vuosiseen tapaan mul on taas tollanen lasipurkki, jossa on noita piparminttu karkkitankoja. Sit mä pidän tos mun ihme masiinan pääl noit Iida-Marialt ja Venlalta saatuja kiitoskortteja ja tollast lasipalloo, jos on enkeli ja toist tollast enkelii, jonka sain rippilahjaks mun isotädilt.

 Mun pienen nurkkauksen on valottanut kaiken maailman sähköjohdot, kaks lehtitelinet, peili ja mun hajuvedet. (Mun pitäis siivoo mun kaapeist tilaa, että saisin noi mun hajuvedet kaappiin, ettei niitten tarvis olla tollases puu purkissa.)

 Mun työpöydältä löytyy mun koulukirja pino, joka on tällä hetkellä kylläkin normaalia pienenpi, koska kaikki kirjat on koulus kaapis sillä ei tuu läksyy tällee vikal kouluviikol. Sit tos pöydänkulmas on lampun lisäks korurasioita, jossa esim. säilytän mun rippiristiä ja korvakoruja. Mul on myös tos kulmas mun Victoria's Secretin meikkipussi ja noi kynttilät. Kone nyt löytyy tietenkin, heh! Sit tuol toises kulmas on mun oma pikku joulukuusi ja viel yks kynttilä.


 Tiedän, joulukuusen koristelu taitoni ovat oikein hienot, heh!

 Ripustin taas niinkuin viime vuonnakin tonne mun katonrajaan noi sydänjouluvalot, oikeest ehk söpöimmät ikin! Mä ain sammutan ne vikan, ku meen nukkuu,

 Mul on kaks joulukalenterii sen mun Mars kalenterin lisäks, mut siis toi toinen on partio kalenteri eli kuvakalenteri. Sit toi toinen on suklaakalenteri, jonka suklaan ain lahjoitan makean nälkäiselle pikku Heinille, heh!


 Mun vasemmal seinän puolel sängyn vieres mul on peili ja sitten siin lattialla pidän aina noita mun tohveleita tällee talvella. koska noilla on käyttöä, ku on kylmä! Noi valkoset on ostettu Sokokselt ja noitten toisten ostopaikkaa en muista?

 Tollasen valkosen puuboxin pääl mul o tollanen lasipurkki, johon oon sit laittanut toiset jouluvalot, jotka on tollaset kukat. Must toi on vaan mun huonees sellanen söpöys piste! 

Sit nää mun perus kaapit on edelleen tossa kohtaa, jossaan vaiheessa noi kaapin ovet muuttuu liukuoviks, onneks! Sit mun ihana reppu ja mun joulujuhlan paita <3

Tällänen huone mulla tällee joulun aikaan on! Toivottavast tykkäsitte!

~Huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti