torstai 18. joulukuuta 2014

18. Luukku

~Vierellä kuljetaan.
Pahan portit mielellään suljetaan.
Ei kukaan pärjää yksin täällä,
ei kukaan haluu yksin jäädä.
Siks seistään selkä vasten seinää,
toistemme puolella, 
ei enään tartte pelkää~
-Cheek, Chisu, Jari Sillanpää, Jenni Vartiainen, Jesse Kaikuranta, Johanna Kurkela, Jorma Uotinen, Juha Tapio, Lauri Tähkä, Lauri Ylönen, Lilli Paasikivi, Matti Salminen, Pekka Kuusisto, Peter Franzen, Riki Sorsa, Samu Haber & Samuli Edelmann - Lohtu-

Hello!
Tän päivän postaus ei oo mitenkään jouluun liittyvä, ei sinne päinkään! Mielumminkin päin vastoin, nimittän tää postaus koskee tulevaa kesää! Oon jo päättänyt, et sit kesästä 2015 tulee viel mahtavampi, ku viime kesästä. Tästä voi tulla pikkusen haastavaa, koska viime kesä oli yks ehk mahtavimmist kesist, mitä oon ikinä viettänyt! Mulla oli niin paljon kivaa tekemist ja ei mul ollut mun mielest mitään päivää sellast, jolloin olisin miettinyt, että olis tylsää. Ain keksin jotaa tekemist, näin kavereit tai tein jotain! Mut haluun silti, et tuleva kesä 2015 tulee olee viel mahtavampi ja täyn menoo ja meininkii! Koska ainakin se o eri, ku viime kesän, nimittäin ei oo riparia, joo musta ei tullut isosta tai mitään niin en pääse uudestaan riparille. Mutta ehkä mä kestän tän menetyksen, heh! Saan sentään toimii valokuvaajana pikkuveljeni rippijuhlissa, jes! Joten mä päätin kerää tähän postaukseen nyt jo 10 kohtaa, mitä aijon toteuttaa tulevana kesänä. Teen sit niist erillisen postauksen ens vuoden syksyllä, että onnistuinko kaikissa kohdissa. (Pitää laittaa nää muistiin, et muistan ens syksyn.. Tai ees kesäl, heh!) Mä aattelin eka, et mä pyytäisin teit tän mun blogin lukioit keksii mulle ne 10 juttuu, mut en mä sit muistanut sillon ekois joulukalenterin luukuis kysästä tätä, joten näitä juttuja keksimässä mulla on apuna ollut rakas ystäväni Roosa! Josta oli paljon hyötyä! Kiitos Roska.
Eli tän päivän postaus on...


~Bucket List For Next Summer 2015~
Eli 10 kohtaa ja ne tulevat täs:

1.

Kuva: Heiniltä saatu
-Mene festareille-
Mä oon ainakin päättänyt sen, että mä oon menos Weekend-festareille ens kesän! Se on niinkun päätetty jo tän vuoden Weekend:n jälkeen heti! En siis ite ollut tänä vuon enkä oo ollut ikinä muutenkaan festareil, nii pakkohan sen o kokee. Sit myös oon miettinyt, et jos Ruisrock:s esiintyy joku sellanen esiintyjä jonka haluun todellakin nähä, niin Heini joutuu lähtee sinne mun kans ;) Heini varaudu!

2.

-Valvo koko yö-
Mul oli periaattees tää tavotteena tänäkin vuoden kesäl, mut en ikinä tullut kumminkaan valvottuu ihan koko yöt. Välil tuli valvottuu 5-6 asti aamul, mutta ei siltikään sitä lasketa ainakaan mun kesän heräämisen suhteen viel niinkun koko yön valvomiseks. Joten tulevan kesän yritän totteuttaa tän tavotteen, pitää vaan juoda ihan tajuton määrä Cokist, et pysyn hereil, heh!

3.

Kuva: We Heart It
-Hyppää benjihyppy-
Mun yks suurimmis unelmist o ollut tää, et hyppäisin benjihypyn, joten ens kesän tuun toteuttaa mahdollisesti tän! Pitää kyl kerää pikkusen ehk rohkeutta ennen sitä... Mut jos tää kohta ei tuu ens syksyyn mennes täytettyy, nii mä keksin kyl ittelleni sitten jonkun pahan rangaistuksen, heh!

4. 

-Mene uimaan kello 00.00 vaatteet päällä-
Tää tulee toivottavast onnistumaan, heh! Koska jos Aino suostuu ottaa meijän tyttöporukan viel seuraavan kesän niitten mökil, nii sillon tää onnistuis, hah! Mä voin kuvitella jo nytten miltä toi tulee näyttää, ku hyppään vaatteet pääl kylmään Suomen kesän järviveteen, yh!

5.

-Ole päivä ilman puhelinta/somea-
Tää ehk tulee olee se mis tulee eniten haasteita. Sillä, mä oon kunnon puhelin addikti, ihan pystyn myöntämään sen! Harva oikeasti puhelin addikti pystyy myöntämään tätä, köh köh, tämä henkilö jota tällä tarkoitan toivottavast ite tajuaa ;) Mutta kumminkin, jos saisin oikeest oltuu eros puhelimest yhen päivän eli 24h niin wow! Koska 3 tuntiakin voi oikeesti tehä tiukkaa!

6. 

-Käy ulkomailla-
Tällä näkymin tää on onnistumassa. Sillä meitsi on ainakin lähös Ruotsiin kesällä ja Viroski varmaan meen käymään? Et tää toivottavast tulee onnistumaan, tämän hetken tietojen mukaan ainakin olisi tulossa onnistumaan.

7.

Kuva: We Heart It
-Osta omasta tyylistä poikkeava vaate ja käytä sitä ainakin yks päivä-
Tää kohta voi olla sellanen, joka jää tekemättä... Mutta kyllä tää jotenkin hoidetaan! Nimittäin mä en ikinä melkeen osta mitään sellast, mitä en käyttäis ees kertaa ja varsinkaa sellast mistä en sinäänsä pidä tai poikkeaa mun omast tyylist. Mun tyyli o sinäänsä niin perus, ku olla ja voi, mut samaan aikaan ripaus "skater girl" tyyliä, joten täst voi tulla vaikee, koska mitään pitsi unelmaa tai eläinkuvioist vaatetta mun päälle ei saa pistettyy siis millään, heh!

8.

-Syö 12 eri jäätelömakua-
Itse olen pelkästään mansikka, vanilija ja päärynä jäätelön suurkuluttaja, joten voi olla pikkusen vaikeet saada mun suust alas 12 eri jäätelömakua. Mutta mä haluun ottaa tän haasteen vastaan siks, koska haluun maistaa ensin ennen, ku pilaan mielessäni sen. Mut rajoitteina kyl omal kohallani ovat allergiat. No onneks on paljon jäätelömakui, jotka eivät ole pelkästään pähkinä ja omena (onks ees omenan makust jätskii olemas? Heh)

9. 

-Kruisaa jonkun kaverisi luo-
Mul on tasan yks kaveri, jonka kanssa vietän aikaa, joka asuu tos kolmen kämpän pääs on Heini! Heinille menoa ei lasketa, että siis tää koskee sitä, että menen kruisailemalla ilman mitään julkisia tai kyytiä esim Roosalle, Iikulle tai Ainolle, joille on suht pitkä matka ainakin meilt, jos varsinkin haluu, et matka on sitä asfalttia, eikä mitään metsäpolkuja tai hiekkaa. Mut tätä ootan kyl innol! 

10.

-Katso 5-10 kauhuleffaa putkeen-
Ah unelma! Tää ei todellkaan tuu jäämään toteuttamatta, koska tää menee ihan helposti. Oon kyl sit seuraavat 10 viikkoo ihan vainoharhanen ja iha paineis yöl, et tuleeks joku murhaa mut, mutta ei se haittaa! Täs ei oo muut ongelmaa, ku se että tarviin jonkun seuraks ;) Jos joku haluaa toteuttaa tämän kauhuleffa pläänin kanssani niin soittelee ;) No eii! Mutta kumminkin, pakko vaan hankkia seuraa, niin muuten tää on ihan helppo juttu!

Tälläst tänään! Toivottavasti tykkäsitte!

~Huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti