keskiviikko 3. joulukuuta 2014

4. Luukku

~Sumeasti kyyneleiden läpi nään,
elämä on epäreiluja tekoja.
Piirrän sormella sydämen sun selkään.~
-Diandra - Onni On-

Mooi!
Oonks mä ainoo joka o pettyny? Mä oon niin, niin pettyny mu joulukalenteriin, heh! Mä ostin iha vartavasten Mars suklaakalenterin, mut mu pettymykseks sielt ei tuu Mars-suklaata vaan jotaa normaalia, joka o iha Kinderin makusta :'( Mä odotin enemmän tolta kalenterilt, heh! Joo nyt varmaa joku teist lukioist o sille: "Toi muija ihan oikeesti valittaa sen suklaakalenterist?" Ja vastaus kysymyksen, niin valitankin, hah! 
Päivän aiheena tänään on viime vuodesta tuttu...

~Koulurepun sisältö~

Joku oikein hyvä muistinen saattaa muistaa mun viime vuoden joulukalnterista juurikin tän postauksen, joka kylläki toteutin mun vanhalla ihan karmivalla laukulla! Ehk karmivint siin laukus oli sen koko ja sen oikein mahtava pohja, hah. Mutta kumminkin, nyt o vähän ehkäpä pienempi ja ei niin rasittava koululaukku tai no reppu. Mä lupasin ittelleni sillon, ku menin ylä-asteel, et en ikinä enään alaasteen jälkeen osta reppua... Tässä sitä ollaan, mul o reppu ja viel sellanen reppu mist mä sanoin kaikil, et mä en tuu iki maailmas ostamaan... Eli tummansininen/siniharmaa Fjällräven Kånken... Olen pettynyt sinuun Milla.
Mutta joo, mennään itse asiaan vihdoinkin.

 Kuva ehk pikkusen vääristää repun todellist värii. 
Ostin siis ite tän söpöliinin Intersportista ja makso 69.95€, mut on ollut hintansa veronen. Paitsi, et tost repust lähtee ajan myötä lankoja, mut ne saa leikattuu pois.

 Mun repun tää isoin tasku sisältää:

 Mul on ain lompakko mukan, vaik rahaa ei oliskaa, heh! Koska mä säilytän mu bussikorttii siel, et se ei häviä tai jää muihin laukkuihin tai takin taskuun. Toi lompakko o ostettu Spirit Storesta Tampereelta.
Harja mul ain on mukan, koska mie joka käytän pipoi nii tiedän varsin hyvin, että pipot joko litistää sun hiukset tai sit niist su hiuksista tulee iha räjähtäneet, joten harja o sillo aik hyvä apuväline. Paitsi, jos haluu välttämättä näyttää peikolta niin sitten harja o iha turha, heh!
Joku body mist mul o ain mukana paitsi, jos mulla on jotaa iha hajuvettä nii sillon en raahaa sitä kouluun. Mut täl hetkel näköjää repus oli toi Victoria's Secret:n toi Forever Pink body mist. 
Laturi mul ain sillon mukan, ku meen koulun jälkeen jonnekki tai sit tiedän, et tuun räplää kännyy, joka välis koulus nii sillon osaan aamumul varautuu ottaa laturin mukaan. Varsinki nyt, ku o talvi niin raahaan melkeen joka päivä tota puoliks rikki olevaa laturii mukanani, koska muuten mu känny simahtaa pakkasen takii.
Laskin mul o yleensä mukan ainoastaa sillon, ku mul o matikkaa koulus, et e mä muuten roudaa sitä repus, mut välillä se jää sinne repun pohjal pyörii.

 Sit mul o tietenki penaali. Mul oli ennen sellanen Conversen penaali, joka oli niinku kenkä jossa oli sen jalkan laitto kohal vetskari. Mut se vähän niinku nyt vaihtu tohon mu uuteen penaaliin, koska kyseinen Converse penaali oli tainnut nähä parhaimmat päivänsä jo ja oli pikkusen rikki. Joten nyt mulla on toi mun uus ihana Ted Baker:n penaali ja oon himoinnut tota penaalii siit lähtien, ku kuulin ekaa kertaa nimen: Ted Baker. Mut halusin kyl sillon sellasen baby pinkin, mut mä jotenki nyt tykkään tost pronssin ruskeest, heh!

 Sit tietenki, ku tää on koulureppu niin kirjatha tietenki pitää olla. Ja mul o huomattavasti tänään kemiaa, enkkuu ja yhteiskuntaoppii (jonka kirjat puuttu tost, mut kumminkin) + mun mantsan vihko joka olis pitäny palauttaa jo maanantaina mantsan tunnil, mut mä aattelin, et teen parannuskii tonne vihkoon ennen, ku annan opel, mut enpä mä kauheest niit tehny nii olisin ihan hyvin voinu maanantainakin ton vihkosen antaa, heh!

Tän pikku taskun sisältö:

 Elikkäs mä kannan ain kameraa mukanani, joten sen pitää löytyy jostaa sellasest taskust jost se o helppo ottaa.
Avaimiikin mä säilytän tos taskus, kosk siit o nii helppo vaan ottaa avaimet ja saa kaapin tai kodin oven auki, eikä tarvii ettii mistää repun pohjalt, heh! Eiks mul ookki söpöt avaimenperät, delfiini on Venlalt Barselonast ja toi Eiffel torni on Iikult Pariisista.
Sit mul on aina mukana melkeenpä toi Vaseline ja sitä mä yleensä käytän, toi babylips o jääny vähän vähemmäl.

 Siel mun repun isos taskus, niin siel takana olevas taskus säilytän yleensä purkkaa ja mu meikkipussukkaa, jos raahaan esim. kouluun mun meikkei nii laitan ne tohon pussukkaan, jossa on ain valmiina varmuuden vuoks ripsari ja meikkivoide.

Sit repun sivutaskuis säilytän mun sateenvarjoo ain varalt, jos vaik alkaaki sataa vettä ja en haluu kastuu niin hyvä olla mukan! Ja sit toises taskus ain kuulokkeit ja puhelint :)

Toivottavasti piditte!

~Huomiseen ja seuraavaan luukkuun!~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti