keskiviikko 24. joulukuuta 2014

24. Luukku

~Maan korvessa kulkevi lapsosen tie,
hänt ihana enkeli kotiin vie.
Niin pitkä on matka,
ei kotia näy,
vaan ihana enkeli vierellä käy~
-Jarkko Ahola - Suojelusenkeli-

Mooi!
Nyt olis sit viimisen luukun vuoro ja on jouluaatto! Jee! Mä e oikee tiiä, mitä pitäis sanoo tai no kirjottaa, varmaa jotaa syvällist, mut must ei täl hetkel oo syvälliseks, heh! Toivottavast te kaikki, jotka ootte lukeneet näitä joulukalenterin luukkuja niin ootte tykänneet. Mul on ollut ehk elämäni stressisimmät 2 ja puol viikkoo. Sen on kaverit huomannut ja Aapo varsinkin, koska valituksen määrä, heh! Mut kumminkaan nyt en kadu, vaik on ollut tosi stressaavaa, kun on ollut tää joulukalenteri tehtävän tänne blogiin ja sit koulu ja pitäis olla kiltti ja ystävällinen koulus kavereille ja poikaystäväl. Toivottavast kaikki kaverit ja Aapo annatte anteeks kaikki mu vittuilut, mut se kaikki o johtunut stressist, ainakin suurin osa. Mut oon silti onnellinen, et sain tän kumminki tehtyä, ettei jäänyt kesken. 
Mutta nyt siihen viimeiseen luukkuun, jonka aihe on...


~Päiväni-jouluaattona~

 Mä heräsin siis aamulla ihaniin hyvä joulun toivotuksiin. Olisin muuten varmaa nukkunut taas puol yhteen päiväl, joten onneks kaverit herätti mut, heh!

 Aamupäivä kulu tv:t tuijotellessa ja mun kässän päättötyön yhden osan parissa, nimittäin polvisukkien, jotka sain ilman open avustust tehtyy loppuun! Ja oon niin tyytyväinen, että niist tuli viel aivan täydellisen kokoset, vaik e sovittanut kertaakaa.

 Noi sukat mitkä mul o tos jalas, niin ovat juurikin ne polvisukat, jotka sain valmiiks :3 

 Aamupäivän ootd oli:
Villapaita: H&M
Lökärit: Cubus
Tohvelit: Sokos

 Sit mä lähin ulos, koska tuntu, et kämpäst olis muuten loppunut happi, heh! Joten päätin, et meen kuvailee ulos. No aikast äkkii tulin takas sisäl, koska sato lunta ja sit kuvist ei tullu tarkkoi. Mut oon niin onnellinen, et täks jouluks tuli lunta! Nimittäin viime ja sit viime joulun ei tääl mis mä asun nii oo ollu ollenkaa lunta :O

 Kattokaa nyt tänki laatuu...

 Sitku tulin takas sisäl niin päätin voittaa mun tuli pelon ja sytytin ensimmäist kertaa moneen moneen vuoteen tulitikun ja kynttilän! Nyt on seki pelko voitettu ja koko ilta onkin nyt menny kynttilöitä sytytellessä, nimittäin äiti pyys koko ajan mua sytyttää kynttilöit, ku halus, et e enää arastelis sitä tulitikun sytyttämistä. No siinä hän onnistui, mua ei enää pelota sytyttää kynttilöitä tai tulitikkua tai olla samassa tilassa keskenään kynttilän kanssa, heh! Jes! 

 Sit mun perinteiseen tapaan katoin Suden arvoitus nimisen leffan! Koska se on vaa perinne. Muistan sillon joskus ala-asteel ain Lupen kans katottiin tota leffaa ihan koko ajan, ku Lupel oli se DVD:n. Oi niitä aikoja! Ja muutenkin tos  leffas olevat tyttö ja poika muistuttaa niin mua ja mu 1 ja 2 luokal ollutta parhaist kaverii. Nykyää en oo sen jätkän kans missää väleis, mut oon vaan periaattees ilonen, et ei olla sen kans enää väleis, oonpa mä taas kiltti... 

 Lähettiin sit äitin kans käyttämään Sannan koiraa ulkon, ku äiti oli sellasen tehtävän saanut. Oli kyl tosi kiva käydä ennen ruokaa ulkon! :3

 Menin sit melkeenpä heti suihkuun, ku päästiin äitin kans takas himaan. Ja aloin sit valmistautuu ja laittaa itteeni ihan ihmisen näköseks, koska näytin koko aamupäivän kunnon naturalbeauty:ltä.

 Meikkasin ihan perus, eli perus arkimeikkini+ panostus luomivärit ja eyeliner.


 Lopputulos oli tämä! 

 Illan ootd oli:
Paita: Modtex
Kaulakoru: Aapolta joululahjaks saatu
Farkut: Carlings

 Mä en sit jaksanut oottaa, et mu hiukset kuivuis joten päätin pitkästä, pitkästä aikaa föönaa mu hiukset kuiviks. Mä muuten niin vihaan tol vanhal föönil föönaa hiuksii, koska toi alkaa haisee niin palaneelt koko laite ain, jossaa vaihees. Onneks joulupukki/mun kummitäti pelasti mut ;)

 #Art

 Sit olikin jo syömisen aika! Mä en oo mikään joululaatikkojen ystävä, joten mä vedän yleensä joulun vaa kalaa ja perunaa. Niinku huomaa, mul o pienin pala kinkkua, minkä vaan sain kunnol leikattuu, heh!

 Tää kuva oli siin vaihees, ku toi taso ei ollut viel ihan täynnä kaikkee, mut olisinpa ottanut kuvan sillon, ku se oli ihan täyn kaikkee ruokaa. 

 20.00 tasan! Isä tuli mun huoneen ovel sillee: "Arvaa mitä? Pukki kävi" ja sellanen viekas ilme kasvoillaan. Niinku joku viel ihan oikeesti luulis, et mä uskoisin joulupukkiin, heh! Mut juu, avattiin siin sit koko perhe kaikkii lahjoi ja mä ainakin rakastuin mu jokaseen lahjaan! Oikeest oon niin kiitollinen mun perheel jolt sain paljon ihanii lahjoi, kummitädil, serkuil, kavereil, Aapol ja isotädil! Kiitos, kiitos, kiitos! 
Mutta sitten kun lahjat oli avattu niin mä linnottauduin mun huoneeseen ja kuvautin kaikki mun lahjat ;) Joista saatte ehk huomen tai ainakin jossaan vaihees postauksen, jossa myös näkyy, mitä sain kavereilt jne. Sit snäppäsin Aapol ja muil frendeil sekä pidin äitil oppitunnin Ipad:n käyttöön. Ja nytten mie istun tässä ja teen tätä postaust! Nyt mun puolest viel hyvät joulut ja hyvää yötä!

HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA! 

Kirjotan varmasti ennen uuttavuottuotta tänne, viimesitään 31.12 tulee postaus, jonka on innoittanut rakas ystäväni Arska, ja jos Arska lukee tämän nii kiitos, ku keksit mulle uudeks vuodeks postauksen :*

Nyt moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti