lauantai 1. marraskuuta 2014

Lokakuun suosikit

~Teit unelmaa,
 teit parempaa. 
Teit meistä kauniin,
teit meistä kauniimpaa kuin muut~
-Samuli Edelmann - Teit Meistä Kauniin-

Moi!
Taas o viikko menny ja on viikonloppu, jes! Viel viime vuon vihasin viikonloppu ja lomii, mut nyt en haluis missään nimes mennä kouluun, ei vaa jaksa, heh! Mä ootan niin paljon, et o joululoma johon on kyl viel aikaa, mut kumminkin. On nää viikonloput pient lohtuu siihen, et ei oo loma ja varsinki nyt, ku meen ite tänää viettää halloweenii frendien kans (Mä e tiiä oliks se virallinen halloween päivä niinku eilen vai tänää? No mutta ihan sama) Ite oon ainaki "panostanu" mu halloween asuun tai no en oo niinku pukeutunu miksikään vaan oon meikannu itteni ja tehny mustelmii, heh! Mut teen postauksen täst päiväst, jos nyt vaik muistaisin kuvaa.
Mutta nyt tän postauksen aiheeseen. Lokakuu on vaihtunut marraskuuks, joten mitä se tarkottaa... Kuukauden suosikkeja, heh! Viime kuus tais jäädä tekemät? Mut nytpä sit tulee, aloitetaanpa.



 1.
Superdry:n takki - Moda 119€
 Elikkäs ekana mun syystakki, joka on omast mielestäni aivan ihana! Tos kuvas se näyttää hirveen laatkolt, mut sitä se ei onneks oo. Ja ite oon iha rakastunut tohon takin väriin, joka siis on tummansininen, heh! Sekä ite tykkään siitä, että siin o ns kolme "kerrosta", et jos o kylmempi nii tost takist tulee lämpimämpi tai sit, jos o lämmin nii sit saa laitettuu vaa yhen takki "kerroksen" kii ja ei tuu yli kuuma, heh! Mut oon saanut niin paljon kommenttei kavereilt, et kui hämmentävää se o, että tos o kolme vetskarii ja se o nii ihmeellist näköjää, ite tykkään siit ihan sikana :)

2. ja 3.
Mustat Dr Denim:t - Carlings 49.95€
Viininpunaiset farkut - Bikbok 19.95€
Noi kahet farkut o kyl mun kahet suosikki farkut, vaik noi viininpunaset o kyl jo venyneet (laatu...), mut ne on kivan näköset pitkän villatakin kanssa. Noi mustat mä vast ostin vähänaika sitten, mutta ne on niin ihanat ja mukavat pääl ja ne ei oo yhtää isot niin niist o tullut mul ihan suosikit! Ainoo miinus puoli o nois mustis se, että heti kun tulin kotiin ja laitoin noi päälle nii huomasin heti, et niistä oli valmiiks jo rikki yks lenksu, johon laitetaan vyö, mut olin niin laiska, et e jaksanut lähtee palauttaa niit nii iha sama yks lenksu, heh!

4.
Collage paita - Mango 19.95€
Mä oikeest voisin pitää tota paitaa joka päivä päällä, kosk toi on 1. ihanan värinen 2. siin o paljetteja 3. toi paita on todella, todella mukava päällä! En mä ny sentää joka päivä pidä tota, mut jos noit myydään viel Mangos nii varmaan meen hakee toisen, heh!

5.
Viininpunanen - H&M 4.99€?
Valkonen - Cubus 9.95€
Musta - Vans 25.00€
Noi kolme pipoo on vaa mu juttu! Jos jostakin mut tunnistaa ulkon nii se o pipo, kosk mul o ain pääs pipo nyt ku o viileemmät ilmat. Eniten noist kolmest käytän tota mustaa Vans:n pipoo tai tota viininpunast pipoo, kosk toi valkonen o vähän menny huonokuntoseks jo, ku ostin sen viime vuon, mut hyvä pipo se vielki on :)

6.
Iphone kuoret - Katukoju 1.50€
Nää aivan ihanat kuoret oon ostanut Thaimaast sillon viime uutenvuoten, ku olin siel. Makso vain 1.50€ siel ja noi on siis ostettu sielt jostain katukojust. Enkä ees tiennyt sillon et saanko Iphone 5-5s sillon ja silti ostin noi kuoret, heh! Onneks sit itse puhelimenki synttärein sain ettei kuoret jääny käyttämättömiks, heh. Mut noit oon siis käyttäny koko kuukauden ajan, kosk ne jotenki o jääny sielt tet:n jälken ja noi on hyvät myös sen takii et toi puhelin mahtuu taskuun, vaik siin on noit pienii kohoumii.

7.
Hiusöljy - Sokos ?€
 Mä siis laitan tota ain hiusten pesun jälkeen, koska ku oon väräjnnyt hiuksii vaaleemmaks nii mu latvat on kuivu aik pahasti nii toi o vähän pelastanu niit, eikä oo enää nii kuivat ja täyn kakshaarasii. Tää siis on jälleenrakentava eliksiiri, jota ei huuhdella pois hiuksista ja tää ei tee hiuksii rasvasemmiks tai mitään! Itse oon tykännyt ja toi o itelläni aik lopussa niin pakko mennä ostaa toinen pullo, kosk itse koen ton ehk parhaimmaks hiusöljyks, mitä mul ikin o ollut!

8. ja 9.
Body Lotion (Sheer Love) - Victoria's Secret ?€
Body Mist (Forever Pink) - Victoria's Secret 14.95€
Toi Sheer Love o ollut ehk paras vartalo rasva, mitä mulla ikinä on ollut, kosk se imeytyy tosi nopeasti ihoon ja se o aivan ihanan tuoksusta. Haluisin niin ton Body Mist;n tost Sheer Lovest, kosk se on varmast yht hyvän tuoksust tai jopa paremman, ku toi vartalo rasva! 
Jouduin pitkään miettimään kumman laitan tähän postaukseen, sen mun Hollisterin body mist:n vai tän Forever Pink:n kosk oon käyttänyt kumpaakin ihan sika paljon täs kuus, mut otin nyt tän Forever Pink:n. Tuoksu o, mitä parhain ja ei ole liian imelä tai mitään!

 10.
Clinique:n puuteri - Sokos 30.00€? 
(Ei mitään muistikuvaa paljon makso! Jos jotakuta kiinnostaa nii jossakin ostosten esittely postaukses o kyseisen puuterin hinta)
Tää puuteri on ollu kuvas käytös täs kuus, niinku varmast huomaa, että pohja jo paistaa puuterista. Tykkään puuterin mattapintaisesta lopputuloksesta, mutta ei oo kauheen riitoisa, paitsi jos mä oon vaan syypää tähän, ku oon käyttänyt tota tosi paljon, heh!

Lempibiisit:

&

Ens postaukseen ja moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti