sunnuntai 11. lokakuuta 2015

~Tuntemattomii haamui~

~Väärät valinnat mut pohjalle pudottaa,
vaikeit aikoi ja haluisin ne unohtaa.
Mut ne seuraa vierellä ja muistuttaa,
ettei mun pidä koskaan luovuttaa~
-Nikke Ankara ft. Aki Tykki - Värifilmi-

Mooi!
Joo, tiedän mulla ei oikein nyt enää pysy tämä että postaus tulee joka perjantai. Anteeksi siitä! Yritän kyllä parhaani, mutta nykyään mulla on joka perjantai jotakin joka estää tai viivyttää tätä postauksen tekemistä niin myöhäselle ettei enään motivaatio/keskittyminen riitä! Oon alkanut miettimään, mitä jos se viikon postaus päivä olisikin sunnuntai? Koska nykyään nämä tulee tällälailla lauantai-sunnuntai välisinä öinä tai sunnuntai päivän aikana. Mietin vielä sen suhteen asiaa, mutta nyt alkoi syysloma! Kukaan ei voi oikeesti uskoa kuinka paljon mä oon oottanut tätä lomaa. Mä en ole varmaan kesälomaakaan toivonut ikinä niin hartaasti kuin tätä syyslomaa. Koska mulla on jotenkin todella, todella paljon kerääntynyt univelkaa kouluviikoilla. Nukun yössä sen 6-7h ja pärjään juuri ja juuri koulupäivät, mutta sitten kun pääsee kotiin niin tekisi mieli vaan mennä suoraan nukkumaan. Joka ei ole mahdollista, koska läskyt ja sun muut koulu jutut. Ainoa pointti mun syyslomalla on se, että nukun! Ja paljon! Mulla ei ole mitään erikoisempia syysloma suunnitelmia tuon nukkumisen lisäksi. Huomenna eli maanantaina näen Ainoa, Iida-Mariaa ja Roosaa, joita ei kauheasti kerkeä koulun jälkeen nähä, niin hyvä että lomalla sentään kerkeää! Tiistaina mulla on treenit ihan normaalisti ja mä en oo varmaan ikinä tykännyt mistään esitys sarjasta niin paljon kuin tästä tämän syksyisestä! Biisi on ihana ja jotenkin ne liikkeet vain kuuluu siihen kappaleeseen, mie tykkään. Keskiviikkona sitten menen hammaslääkäriin ja olen Heinin kanssa. Muuten koko loppuviikko on ihan auki vielä. En ees tiedä vielä milloin näen Aapon kanssa, että se pitäisi vielä sopia. Mutta ei mulla nyt ole oikeastaan mitään muuta sanottavaa.
Postauksen aiheena on tänään lauantaiset asukuvat, mitä oltiin Roosan kanssa ottamassa. Vähän jotain erilaisen tyylistä kuin ennen. 
Aloitetaas...







| Takki - H&M |
| Huivi - H&M |
| Kaulakoru - Kalevala |
| Toppi - Bikbok |
| Villatakki - Veromoda |
| Farkut - Cubus |
| Kengät - Esprit |







Vähän erilaisempi postaus, mitä täällä blogissa on ennen ollut. Mulla on ehkä pieni muutosvaihe tämän mun blogin kanssa käynnissä. Kaipaan jotain uutta, joten yritän viedä tätä blogia siihen uuteen suuntaan, mitä olen tässä jo tovin miettinyt. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti