maanantai 7. toukokuuta 2018

Huhtikuu 2018

~Sä oot mulle se, jonka haluun tuntea,
Sun sateenvarjon alla, ei tarvii piilotella arpia,
Mä tiedän et oon turvassa sun iholla~
-Aki Tykki - Iholla-

Mooi!
Viikot vierii aivan tajuttoman nopeasti. Enää vähän päälle viikko ja sitten ei enää tarvitse istua tuossa mun kirjoituspöydän ääressä fanaattisesti kemian kirjaa selatessa. Todellisuudessa tämän postauksen "suosikkeina" pitäisi olla kuulakärkikynä, abihuppari ja pääsykoekirjat. Koska ne ovat olleet huhtikuun aikana lähes tulkoon mulla kaikista tärkeimmässä asemassa. 
Tämä postaus käsittelee siis mun viime kuukauden suosikkeja, jotka eivät valitettavasti ole mitenkään pääsykokeisiin liittyviä! (Tämä saatto olla jollekin iloinen uutinen)

Aloitetaas...

| 1. IsaDoran kynsilakka |
- Kyseessä on siis IsaDoran kynsilakka sävyssä 559 Sparkling Sand. Mun mielestä mä olen ennenkin hehkuttanut tämän kynsilakan perään. Tämä kyseinen kynsilakka on varmaan ainoa glitterkynsilakka, joka lähtee helposti kynsistä kynsilaakanpoistoaineella! Koska mulla on niitäkin glitterkynsilakkoja, joita saa hinkata tunnista toiseen ja samalla kynnet on täynnä pumpulin haituvia. Suosittelen lämpimästi tätä aivan ihanaa glitterkynsilakkaa vaikka kevään juhliin.

| 2. Vichyn savinaamio |
- Tästäkin kaverista taisin tulla maininneeksi lähi aikoina, mutta siis mä en ole mikään kasvonaamioiden yms. innokas käyttäjä. Mä tein poikkeuksen tämän kanssa ja onneksi tein, koska nyt olen aivan rakastunut tähän Vichyn savinaamioon. Aluksi aattelin tämän jättävän kuivan tunteen kasvoille tai kuivattavan, mutta toisin kävi. Omalla kohdallani kasvoille tulee kosteutettu tunne. Tuo purkkihan on todella pieni ja suloinen, mutta erittäin riittoisa. Mä käytän tuota savinaamiota kerran kaksi viikossa ja olen tykännyt todella paljon. Mun kasvojeni iho näköjään vain tykkää Vichyn tuotteista.

| 3. Nivean kasvovesi |
- Juuri kun pääsin sanomasta, että kasvojeni iho tykkää näköjään Vichyn tuotteista, mutta kasvojeni iho tykkää myös Nivean kasvovedestä. Mä jätin jossain vaiheessa kasvoveden kokonaan käyttämättä, huono idea! Mutta silloin kuvittelin sen kasvoveden tuottavan mulle finnejä ja epäpuhtauksia, joten päätin olla radikaali ja jättää koko kasvoveden pois. Yhtenä iltana kuitenkin tämä Nivean kasvovesi oli vain ilmestynyt mun kasvojen ihonhoitotutteiden joukkoon ja mä rakastuin. Pitkästä aikaa tuntui, että tämä on se jota haluan käyttää! Samoin tämä Nivean kasvovesi poistaa tosi hyvin meikkijäämät vielä kasvojen pesun jälkeen, koska mulla tuppaa ainakin jäämään vielä kasvojen pesunkin jälkeen meikkiä kasvoille. Suosittelen! 

| 4. Top 3 luomiväriä |
- Mä en kauheasti poistunut kotoa huhtikuun aikana... Mutta jos poistuin niin luomivärit tuli toteutettua pääasiassa näillä kolmella kaunokaisella. Vasemmalla oleva on NYX:n luomiväri sävyltään Girl Talk. Keskimmäinen on a2o:n luomiväri sävyltään M3 ja oikealla oleva on Anastasia Beverly Hills:n luomiväri sävyltään Pink Champagne. Huhtikuu oli glitterin ja hempeiden värien vallankumouksen aikaa. Saas nähdä alkaako taas oranssin sävyiset luomivärit kiinnostamaan meikäläistä, kun kesä alkaa lähentyä kovaa vauhtia.

| 5. Loreal:n Elvital Color-Viva hoitoaine |
- Mä olen henkilö, joka on vannonut kampaamo-hiustenhoitotuotteiden nimeen! Mun on pakko perua sanani ja vain todeta, että en ole koskaan varmaan käyttänyt näin hyvää hoitoainetta ja ai niin, se oli tuosta lähi S-Marketista ostettua ja se maksoi 3,50€. Mä en edes käsitä miten olen voinut maksaa hoitoaineesta ennen noin 20€. Mun hiukset ei varmaan ole koskaan ennen olleet näin pehmeät ja helposti selvitettävissä! Suosittelen todella lämpimästi. Ehkä se 20€/per hoitoaine ja shampoo oli silloin, kun oli se vitivalkoinen melkein jopa harmaat hiukset, niin ihan hyvä asia. Mutta paluuta siihen rumbaan ei ainakaan vielä ole näkyvissä ja siihen asti aion käyttää mun sampooseen sekä hoitoaineeseen yhteensä noin 7€

Biisit:
&
Juha Tapio - Roope & Iina

Tällaista tällä kertaa. Toivottavasti tykkäsitte. Maaliskuu jäi välistä, mutta se oli niin ylioppilaskoe painoitteista aikaa ettei sillon mitään suosikkeja ollutkaan. Paitsi ehkä ne kuuluisat yo-koe eväät, abitti-koejärjestelmä ja matikan kertauskirja. Toivottavasti sulla on ollut ihana huhtikuu ja tulossa vielä ihanampi toukokuu. Se olisi sitten torstaihin.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti