sunnuntai 7. tammikuuta 2018

Joulukuu 2017

~On pianon kantajii, on pianon soittajii.
Kaikes on antavii, ja sit on voittajii.
Mitä ne etti, no meijän reseptii,
Mitä ne etti, no samaa efektii~
-JVG - Popkorni-

Mooi!
Meikäläinen on taas jälleen kerran täällä kirjoittelemassa. Meitsillä alkaa koulu huomenna ja sitten onkin enää jäljellä noin pari kolme viikkoa ja sitten kouluun tarvitsee mennä vain preleihin ja yo-kirjoituksiin. Samaan aikaan niin outoa ja samaan aikaan niin kamalaa! Mä pelkään sitä, miten mun unirytmi tulee menemään taas siihen, että menen nukkumaan kello puoli neljä ja herään kello puoli kaksi. No se on onneksi sen ajan murhe!
Meitsillähän kusi tämä kuukauden suosikit homma ihan kunnolla. Nimittäin multa jäi vuonna 2017 julkaisematta elo-, syys- ja marraskuun suosikit. Mä jotenkin oletin sillon 2017 vuoden alussa, että "tänä vuonna minä julkaisen joka kuukausi kuukauden suosikit". Ööh, niin ei tapahtunut. Viime kuukauden suosikit on lokakuulta, mutta puolusteluksi, mulla ei ollut mitään erityisiä suosikkeja marraskuussa. Mutta joulukuulle olisin voinut kerätä senkin edestä. Eli tänään aiheena joulukuun 2017 suosikit
Aloitetaas...

 | 1. Kynsilakka - Essie - Sävy: Jump In My Jumpsuit |
- Minäpä sitten marraskuun lopussa innostuin kynsilakoista taas uudestaan. Mulla on aina ailahtelevasti kausia, jolloin tykkään lakata kynsiä yms. Joulukuussa ei mulla näkynyt oikein muita lakkoja kynsissä kuin tätä! Paitsi, jos ei kuvistuntien kangasvärin värjäämiä kynsiä lasketa. Tämä lakka on ostettu myös Sokokselta ja tämä on varmaan käytetyin lakkani, koska se on ainoa joka on puolillaan!

| 2. Huulipuna - Kiko - Sävy: 415 |
- Tämä oli varmasti mun käytetyin huulipuna koko joulukuussa. Nimittäin en kauhea huulipunafani ole, koska mä en jaksa sitä, että ne leviää, pitää putsata pois jos syö jne. Tämäkään huulipuna ei ole poikkeus näiden mun ärsytyksen aiheiden suhteen. Mutta tämä korjaa ne ärsytyksen aiheet sillä, että tämä on niin ihanan sävyinen, niin mukava koostumukseltaan ja ei vaadi kauheasti rajauskynää kaveriksi! Eli jos jostakin saat Kikon huulipunia tai ainakin tätä käsiisi niin kokeile edes. 

 
| 3. Shampoo - Dove |
- Mä en ole hetkeen käyttänyt hopea shampoota ihan vain sen takia, että latvat eivät olisi niin kuivat. Niin tilalle on tullut ihan perus marketti shampoot. Steffen siskolla oli jotakin Doven shampoota, johon ihastuin täysin! Kyseessä ei ollut siis tämä, mutta tämä tekee saman lopputuloksen eli jättää hiukset ilmaviksi ja hiukset eivät näytä kahden/kolmen päivänkään jälkeen likaisilta ainakaan minulla. Mulla nimittäin tuppaa hiukset rasvoittumaan hirmu nopeasti ja mulla on sen verta paksut ja raskaat hiukset, että ne helposti näyttää lättäniltä! Plussaa vielä aivan ihanasta tuoksusta! 

| 4. Luomivärit - NYX - Sävyt: Heat & Bad Seed |
- NYX:n luomivärit ovat ihan mun luotto luomivärejä ja mä en voi olla hehkuttamatta niitä. Siis oon huomannut, että varmaan jokaisessa mun kuukauden suosikit postauksessa on ainakin yksi NYX:n luomiväri esittelyssä. Kummatkin kaunokaiset on ostettu Sokokselta! NYX:n luomivärit ovat kyllä saaneet kovan kilpailijan nimittäin mun MAC:n luomivärit. Näissä NYX:n luomiväreissä on kyllä paras hinta-laatusuhde ja pigmenttikin on hyvä!

| 5. Amy Housut |
- Nämä housut olivat varmaan mun tähänastisen elämäni paras ostos. Olivat kovassa käytössä koko joulukuun ajan ja tulevat olemaan ainakin tässä tammikuussa vielä. Kyseessä on siis Bikbok:sta ostetut housut, joiden nimi on Amy. Mä en ollut koskaan kuvitellut, että pukisin tämän kaltaisia housuja päälleni ja tulisin vielä rakastumaan niihin. Lemppari yksityiskohtani on tuo vyö systeemi. Tällä hetkellä kovassa ihailussa on nämä samat housut, mutta vaaleanruskeina. Että jos joku haluaa olla ihana niin voi ostaa ne mulle koossa S, kiitos jo etukäteen!

Biisit:
&


Tällaisia suosikkeja multa löytyi joulukuulta. Olipa jotenkin punaiseen painottuva postaus, huomaa et kenen lempiväri on punainen. Vaikka vahva kakkonen on tällä hetkellä beige ja valkoinen. Toivottavasti tykkäsitte se olisi sitten torstaihin!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti