torstai 4. tammikuuta 2018

~Tavoitteet 2018~

~Siivillä aika lentää,
Nyt ei oo enää enempää.
Ja mä pyydän,
Et ymmärtäisit mua~
-Cheek - Enkelit-

Mooi!
Uusi vuosi, uudet kujeet! Mä en tiedä miksi, mutta mulla on erittäin hyvä fiilis vuodesta 2018. Ylioppiaskirjoituksiin luku on jo aloitettu kovalla tahdilla samoin toiveet ja tavoitteet kasattu. Tämän blogin suhteen toiveena olisi, että saisin tänä vuonna mahdollisimman paljon postauksia ulos, samoin haluaisin pystyä julkaisemaan joka viikko kaksi postausta torstaisin ja sunnuntaisin, myös ehkä ulkoasuun taas vaihteeksi haluaisin jotain muutosta. Muita toiveita on viettää paljon aikaa kavereiden ja Steffen kanssa. Samoin käydä hautuumaalla useammin moikkaamassa mummia. 
Keräsin toiveiden lisäksi 10+1 tavoitetta vuodelle 2018. 
Aloitetaas...

 | 1. Ole onnellinen |
- Olin vuonna 2017:kin onnellinen! Mutta pyrin olemaan tänä vuonna vielä onnellisempi. Uskon vahvasti, että pystyn siihen.

| 2. Kerää kasaan mahollisimman paljon hyviä muistoja ja valokuvia |
- Tuntuu että olen viimeksi valokuvannut ja kerännyt kasaan aivan mahtavia muistoja vuonna 2015, joten pyrin samanlaiseen valokuvaajan rooliin tänä vuonna.

| 3. Etsi täydellinen ylppärimekko |
- Mulla on niin tarkka mielikuva päässäni, että joudun aika varmasti teettämään juuri sellaisen mekon, koska kaupoissa ei sellaista mekkoa ole näkynyt. Mulla oli vanhojentanssimekon kanssa aivan samanlainen ongelma. Onneksi silloin löytyi kaupasta täydellinen, eikä tarvinnut teettämällä teettää mulla uniikkia mekkoa.

| 4. Kasvata kynnet |
- Mulla ei ole varmaan koskaan ollut luonnostaan pitkiä kynsiä, koska musta tuntuu että musta tulee jotenkin erittäin kömpelö, jos mun kynnet on hirmu pitkät. Mutta tänä vuonna viimeistään on aika oppia elämään pikkuisen pidemmillä kynsillä!

| 5. Pyri päästä opiskelemaan |
- Toivottavasti kesäkuussa Steffen syntymäpäivänä jostakin haluamastani oppilaitoksesta tulee ilouutinen. 

| 6. Hae ja saa töitä |
- Tämä tarkoittaa kesätöitä ja ihan vakituisiakin töitä! Sillä linjalla lähdetään, että mikän vain melkein kelpaa!

| 7. Matkusta Belgiaan | 
- Tämä jos joku toteutuu, sillä Suomen tytöt lähtee moikkaamaan Iikua, vaikka väkisin.

| 8. Käy katsomassa leffa Scape-salissa |
- Ihme ja kumma, että ei ole tähän mennessä kertaakaan tullut käytä. Tänä vuonna voisi senkin kokea.

| 9. Vie Steffe Korkeasaareen |
- Mä sain kesän lopussa kuulla, että Steffe ei ole koskaan käynyt Korkeasaaressa. Minähän hänet sinne vien! 

| 10. Luovuta verta |
- Tämä idea tuli joskus Steffen suusta ja itsekin innostuin, kun luin verenluovutus sivustolta, että mulla ei olekaan mitään estettä siihen. Koska aina olen jotenkin ajatellut, että en mä voi luovuttaa verta, kun olen vähän tällainen. 

| +11. Pyri parantamaan liikunta, uni ja syömis tottumuksiasi | 
- Tämä on lähes joka vuotinen, mutta ainakin unen suhteen on pakko tehdä jotain! Pakko myös alkaa syömään edes jotenkin terveellisemmin verrattuna viime vuotiseen ruokavalioon. 


Tällainen postaus tällä kertaa. Toivottavasti tekin olette tehneet jotain tavoitteita tai lupauksia yms. Pyrin, että tällä kertaa kaikki kohdat tulisi vuoden loppuun mennessä suoritettua! Toivottavasti tykkäsitte. Seuraava postaus tuttuun tapaan sunnuntaina!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti