tiistai 16. kesäkuuta 2015

~Et enää nauranu~

~Oli meillä kivaaki,
 mut sit taas tavallaan raskasta.
Paskasta pelii ja mä pelasin silti,
laitoin kaikki hilut koneeseen ja  kelasin et kiltti~
-Eldis - Enää-

Mooi!
Kesäloma lipuu mun sormien välist niinku silee Thaimaan rannan hiekka. Loman kolmas viikko alko eilen ja must oikeest tuntuu, etten oo tehny mitään järkevää! Tai siis oon mä järkevää, mut en mitään sellast WOW! Niinku haluisin. Mut se varmaa vaa johtuu siit, et mikään suunnitelma ei oo viel toteutunut eikä oo viel heinäkuu. Koska heinäkuust tulee mulle pelkkää juoksemista, mitä täl hetkel kalenteria kattoo. On Ainon mökkiä? Lappia, Powerparkia, äidin synttäreitä, pikkuveljen synttärit, Heinin synttärit (mä keksin Heinil jotaa kivaa, jos se o laiska eikä ite järkkää!) mamman 100-vuotis synttärit, yhet rippijuhlat, Heinin mökille ja siinä se koko kuukaus varmaa menikin. Toivon, et siin jossaa vaihees nään Aapooki, no eiköhän se järjesty. Mut mitä oon nyt huomannut niin mä oon enemmän menossa oleva ihminen ku kotona lahnaaja. Esim nytkin lomal pyrin et mul olis joka päivä suunnilleen jotaa tekemist/seuraa. Mua vaa ahistaa, jos en tee mitään tai oo jonkun kans. Sen takii esim. eilenkin oli Aapon kans ja tänään Heinin kans. Vaik ei mitään erikoist tehtäiskää vaan vaik lahnataan. Niinku minä ja  Heini tänään, jätskii, sipsii ja Cokist (Kesäkuntoon 2020!) ja vanhoi salkkareit tyyliin 4h putkeen. Jotain tänäänkin mä opin, vuonna 1999 on ollut parhaat seuraukset, siis mä voin luvata, et alan käyttää niit! Salkkareistki voi näköjään jotain oppii: "Oot yhtä kylmä kuin jääkaappi". Me oikeest hajottiin aivan huolella. En kyl virallisest tiiä miks, mut hauskaa oli!
Mut tän päivän postauksen ideana olis päivitetympi versio mun arkimeikistä, koska mä oon tehnyt viimeksi arkimeikki postauksen, tyyliin 2013 vuoden joulukalenteriin... Joten ehkä pikkusen päivitetympi versio ompi tämä. 
Aloitetaas...



Ensin siis näytän tältä eli ilman meikkiä olen tämän näköinen.

 |Baby Skin pohjustusaine, Maybelline New York, sävy: Warm apricot|
-Ensin siis pohjustan mun ihon tuolla Baby Skin pohjustusaineella. Levitän sitä koko kasvoille, ei tarvii ees paljoa ottaa niin riittää koko kasvoille. Tuo siis tasoittaa ihon sävyä, joten ku mul on keltapohjainen iho, okei toi kuulosti järjettömält. Mut kumminkin, niin mulla on toi oranssi versio tost Baby Skin;ist, koska noita on myös punapikmenttiselle iholle. Tän avulla mun puuteri pysyy koko päivän!


|Puuteri, MAC, sävy: NB20|
 -Pohjustusaineen päälle laitan sit tätä mun MAC:n puuteria, jota laitan suht sellasen ohuen kerroksen. Sillä haluan sillä kattoa, että kuinka moneen kohtaan pitää peiteainetta laittaa.

 |Peiteaine, L´oréal Paris, sävy: 1|
-Punaisiin kohtiin, joita tummempi tuo MAC:n puuteri ei peitä niin laitan tätä mulle rakkaksi tullutta tuotetta eli Loréal Paris:n peiteainetta. Mun oli sillon aikaa sitten tarkotus tän sijasta ostaa Fit Me!:n peiteaine, mutta se oli silloin loppu Stockalta. Joten sit se myyjä suositteli tota ja oon ollut tosi tyytyväinen! Peittää hyvin ja pysyy, joka on mulle tosi tärkeet.

 |Fit Me! Puuteri, Maybelline New York, sävy: 115|
-Peiteaineen päälle sitten vielä laitan melkeen valkoista toista puuteriani. Koska toi MAC:n puuteri on ehkä pikkusen liian tummaa mulle, paitsi nyt kesäl! Niin en haluu mun kasvoista ruskettuneita ja mun muust ihosta valkoista niin sudin sit tota siihen päälle, että tasottaa väriä ja peittää peiteaineen jättämät rajat tietyistä kohdista.

 |Poskipuna, H&M, sävy: 18. Sweet Rose|
-Mä en oo siis ennen, kun ostin tän niin käyttänyt poskipunaa sillee kunnol! Mut oon alkanut tykkää siitä lopputuloksesta, mitä toi poskipuna saa aikaan. Sekä oon ollut todella yllätynyt, että H&M:n poskipuna voi olla niin hyvä kuin tää on!

 |Luomiväri, MAC, sävy: Gleam Lustre|
-Laitan sitten aina pohjan jälkeen silmiin pikkusen kimalletta, että en näytä niin kalpeelta.

 |Kulmakynä, Lumene, sävy: 2|
|Kulmien muotoilugeeli, Lumene|
-Kulmat on ehkä mun aamujen pahin painajainen, koska harvoin oon tyytyväinen. Mutta en ikinä ala pesee, niin sitten se päivä mennään liian tummilla, liian paksuilla tai erinäkösillä kulmilla. Yritän kyl loppuun asti väsää niist samankaltaisia, mutta lopputulos olisi niin järkyttävä, jos äärimmilleni menisin. Niin lopetan aina sellaseen suht siedettävään lopputulokseen. Itseäni vain häiritsee, että mul on niin vaaleet hiukset ja mun kulmat on niin tummat, mutta en voi sille mitään kun mun luonnolliset kulmat on tummat... Päälle sitten laitan tota kulmien muotoilugeelii, et ne pysyis jotenkin paikallaan. Mun on nyt pakko sanoo, et en oo enää tohon niin tyytyväinen, en tiiä onko toi loppu vai mikä on, koska toi ei pidä mu kulmii enään mitenkään järkevästi. Koska kun kattoo tunnin pääst laittamisest peiliin niin kulmat sojoittaa jokaiseen ilmansuuntaan!

 |Ripsiväri, Essence|
-Silmämeikin sitten kruunaa mun uus ripsari! Rakastan ton sitä harjaosaa niin paljon! Se on niin hyvä, miks oi miks jokaises ripsaris ei oo sellaista harjaosaa kun tos.

|Huulirasva, EOS, "sävy": Kirsikka|
 -Lopputuloksen viimeistelee huulirasva. Tää vähän aina vaihtelee ja riippuu siitä, että laitanko jotain huulipunaa tai huulikiiltoo, mutta yleensä mennään ihan huulirasvalla. Mut täl hetkel toi EOS:n huulirasva on mul kovast käytös, koska Iikulta saamani huulirasva on kadonnut kuin tuhka tuuleen, että en tiiä mis se on... Mut tää korvaa sen siihen asti kunnes löydän sen taas.

Tälläinen on yleinen lopputulos, ei kauheest poikkee meikittömäst muuta ku et on pikkusen siistimpi.
Mutta voin siis suositella noit kaikkia tuotteita, et kandee kokeilla! Sekä noil tuotteil mä saan mun ihon ok kuntoon ilman meikkivoidet, koska en oo käyttänyt meikkivoidet varmaa päälle vuoteen? Joka on ollut aik hyvä vaihtoehto mun kohal, koska mu iho ei oo enää niin rasvanen ku vertaa siihen aikaan ku käytin meikkivoidet.

Mut tällänen postaus tällä kertaa toivottavasti piditte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti