perjantai 26. kesäkuuta 2015

~Halkeemia taivaalla~

~Kun soitat mulle syksy yönä,
seisot jalat järvessä.
Sanot tuijottavas pimeää,
ja se takaisin sua tuijottaa.~
-Teleks - Säröjä Sinussa-

Mooi!
Miettikää, et mä oon suorittanut jo neljä kohtaa mun Summer Bucket List:stä. Kuus viel jäljel, mut ei onneks oo viel kiire ja paniikki, ku kesää on vielä jäljellä. Mua vähän pelottaa, et yks kohta jää tekemättä... Mu pitäis keksii ittelleni joku hyvä ns. rangaistus. Mut mä oon kuuluisa mun huonoista keksimis taidoista ( mä käytin mun kekselijäisyyden lapsena loppuun! ) joten mä päätinkin heittää tän pallon teille mun lukijoille. Joten te saatte heittää mulle jo nyt ehotuksia mulle rangaistukseks, jos en toteuta jotain kohtaa kesäloman loppuun mennessä! Ehk jotain luovempaa kuin se jääkylmää vettä niskaan, koska haluun erottua massasta, heh! Mut kumminkin niit ehotuksii saa laittaa tän postauksen tai jonkin muun postauksen kommenttiboxiin tai sitten mun askiin, nimettömänä tai nimellisenä, TÄSTÄ pääsette sinne tai viestillä tai jollain ihme keinolla. Vaikka sitten pullopostilla, jos se sen vaatii. Mut luovuus kehiin, koska mun päästä on kaikki ideat kaikonneet. Oon käyttänyt mun kaikki ideat postausten suunnitteluun, joten jotain positiivista. 
Ette oikeest arvaa kui paljon mä ootan sunnuntaita 6.7. jos se nyt onnistuu niin mä meen kirpparille myymään puolet mun vaatekaapista ja mun pikkuveljen vaatekaapista jne! Mä olisin niin onnellinen, jos saisin noi kaikki kamat pois mun kaapeista, siis noi turhat roinat. Koska mul on yks kokonainen kaapillinen täynnä, jotain vanhoja leluja joilla ei nyt ole kyllä tullut leikittyä valitettavasti moneen moneen vuoteen. No ehk mä viel kutosel niil leikin, mut ei oo enää oikee tullut käyttöön. Koska mä haluun uudistaa mun huonetta niin se vaatii sen, että kamaa täält pitää ensiks lentää pois. Joten nyt pitää toivoa, että kaikki sujuu juuri niin et pääsen sinne kirpparille asti. Koska ei sitä koskaan tiiä, mutta toivon parasta.
Mä päätin, et nyt mä lopetan kaiken maailman shoppailun täks kesäks! Okei, tää tuskin pysyy, mut yritän kumminkin. Niin tää saattaa olla viimeinen ostosten esittely tältä kesälomalta, joten saatte nyt nähä mitä oon viime aikoina ostellut. Nää ostokset on Tampereen reissulta, tiistaiseen Ikea reissuun ja sitten eilen, kun olin alennusmyyntejä kiertelemässä Heinin kanssa.
Aloitetaas...


 Kuvat menevät Ikea reissusta Tampereen reissuun ja siitä eilliseen.


| Lasit | 1.99€/kpl | Ikea |
| Kivet/hiekka | 1.99€ | Ikea |




| Tekokasvit | 5.99€/kpl | Ikea |
| Purkit | 2.99€/kpl | Ikea |


 | Pillit | 1.99€ | Ikea | (Joo, nää tuli ihan hetken mielijohteest napattuu mukaan...)


| Dr. Rescue hoitava aluslakka | Maybelline New York | 4.90€ | Sokos |


| Kynsilakka, sävy: 508 Shell Pink  | IsaDora | 8.90€ | Sokos |


| Huultenrajauskynä, sävy: 2 Perfect Beige | We Care Icon | 2.50€ | Sokos |


| Huulipuna, sävy: 162 Nude | GOSH | 7.90€ | Sokos |




| Kasvojen puhdistusaine ja maski | Neutrogena | 6.90€ | Sokos |


| Vaalentava mousse, sävy: T1 Icy Platinum | Schwarzkopf | 9.90€ | Citymarket |


| Hiuslakka, ultra strong eli 5 | Wella | 3.50€ | Sokos|


 | Crop Top | 7.99€ | H&M |




 | Paita | 19.95€  Ale: 8€ | Ginatricot |
| Bandeau/rintsikat? | 12.95€ | Cubus |




| Mekko | 9.99€ Ale: 5€ | H&M |




| Pitkähihanen paita | 24.90€ Ale: 12.45€ | Carlings |




|Ohut villapaita | 34.90€ Ale: 9.90€ | Carlings |


Tälläsiä ostoksia, toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti