perjantai 5. kesäkuuta 2015

Toukokuu

~Thursday waiting for love, waiting for love.
Thank the stars it's Friday,
I'm burning like a fire gone wild on Saturday.
Guess I won't be coming to church on Sunday~
-Avicii - Waiting For Love-

Mooi!
Nyt on sit kulunut 6 päivää tätä kesälomaa eli huomenna viikko! Ja nyt vähitellen alkaa tuntuu siltä, että on oikeest kesälomalla. Sillä mul o ainakin vähän tyhjä olo sinäänsä, ku koulu vaa loppu. Mut kyl tähän alkaa pikkuhiljaa tottumaan. Viikko on mennyt tajuttoman nopeasti. Maanantain, keskiviikon ja tänään hetken vietin Aapon kans ja tiistain vietin pikkuveljeni kanssa ja torstaina kuvailtiin kaverin kans vähän yht postausta. Josta saatte sitten kuulla myöhemmin. Mutta mä en nyt enempää höpöttele, ku must tuntuu et ei mul oikee oo mitää kerrottavaa, ku ei oo viel täl ekal viikol tapahtunut mitään mieltä yllättävää? Voiks tollee sanoo, heh! Huomenna olis tarkotus nousta kello 6.00, koska meen kattoo Aapon pelei, tai no Aapon ja Keken pelei? Tai no ihan sama heidän jonkun oman jengin nimeltä FC MOYES:n pelejä Myllypuroon. Meen sinne Myllypuroon Aapon kyydillä, koska minua ei metroon saa menemään muualla, ku Ruotsissa, joten pakko sitten raahautua Aapol aikasin et pääsee kyytiin. Mutta joo, mennääs postaukseen.
Tänään aiheena olis menneen kuukauden suosikit eli toukokuun.

Aloitetaas...

 |1. Michael Kors - aurinkolasit|
Te saatte kyllästymiseen asti lukee näist mu aurinkolaseist tai sitten mu lukulaseist, ehk mu pitäis hillitä pikkusen itteeni. Mutta kumminkin viime kuus sentää paisto jo ihan kunnol ain välil aurinko, niin mikään ei oo parempi tunne, ku se et aurinkolasit 1. sul on kunnon aurinkolasit 2. ne pysyy pääs! Koska kaikki aurinkolasit mitkä muistan mul olleen, niin on aina tippunut mun pääst. Et nää MK:n aurinkolasit on varmaa ensimmäiset aurinkolasit mulla, jotka ei oikeesti tipu pääst. Ja jos joku ei viel tiedä, niin kyseiset lasit on ostettu Instrumentariumista jokunen aika sitten tai no äiti nää mulle yllätyksenä osti, mutta kumminkin. Aivan täydelliset lasit. Itse tykkään todella paljon siitä, että noi linssiosat on isot, koska mul ei vaan sovi sellaset H&M:n pieni linssiset pilotit. Sekä rakastan tota boxii, koska säilytän noit lasei tos boxis, niin ne ei tuhoudu repus/laukussa.



 |2. Hetki/Makulan salaatit|
Mä en oo varmaan ennen toukokuut ostanu ikinä valmis salaattii kaupast. Mutta nyt kun miettii, niin miks ihmeessä en oo ostanu? Oon nyt täs kuus moneen otteeseen ostanut kaupast, joko Makulan salaattei tai Hetki salaattei. Oon ollut todella tyytyväinen, voiks sillee sanoo ruuasta, mut kumminkin. Koska toi salaatti on paljon paljon terveellisempää, kun joku pasteija. Eikä toi salaatti ees loppujen lopuks maksa, ku jonkun 5€ ja tulee täyteen. Mä en oo syöny muitku noit kanaa sisältävii salaattei, et en osaa sanoo niist salaateist mitään, missä on kalaa tai jotain muuta? Mut mie tykkään!



 |3. Vichy:n puhdistusgeeli|
Mul loppu mun vanha kasvojen puhdistusaine, joten äiti toi apteekist mulle uuden. Eikä sit tietenkää tuonu sitä vanhaa, vaikka pyysin mutta tää oli todella positiivinen yllätys! Sillä tää geelimäinen puhdistusaine on paljon paljon parempi ku se vanha. Koska tol tulee oikeest sileet kasvot ja  tuntuu oikeest, et kasvot olis puhtaat. Sillä sil mun vanhalla puhdistusaineella tuli vähän sellanen "rasvanen" pinta kasvoille. Tätä siis voin suositella koko sydämestäni ja tätä saa siis apteekeista.



 |4. Cutrin:n hiuslakka|
Mä oon täs kuus käyttänyt enemmän lakkaa, ku varmaa koskaan. Ensinnäkin toi pullo on täs kuvas tyhjä, sillä se loppui lopullisesti viime viikon sunnuntaina ennen treenejä. Mä siis aina, kun pistän ponnarin niin laitan varmaan kilon lakkaa, mutta en sentään niin paljon ku tanssin kevätnäytökses. Toi hiuslakka on ollut mun lemppari hiuslakka todella pitkään, koska koen että se o ainoo hiuslakka joka oikeesti pitää mun hiukset niin kuin haluan! Myös toi on miellyttävän tuoksusta, ei liian sellanen pistävä josta tulis pääkipeeks. Koska mul oli ennen sellanen kultases putilossa oleva hiuslakka, joka tuoksu mun mielest hyttysmyrkylle ja hiuksist tuli tahmeet! Joten koen tämän hiuslakan ainakin ittelleni paremmaksi. Tätä saa ainakin Stockmannilta ja Sokokselta.



 |5. GOSH:n puuterisuti|
Kyllä... Joku varmasti muistaa joistain vanhoista postauksista mun vanhan todella pienen puuterisudin... No hän on vieläkin laatikon pohjalla, mutta ei todellakaan käytössä. Tämä GOSH:n puuterisuti on ollut mul jo suht pitkään käytös, mut pääsee vast nyt ihme kyllä esittelyyn. Mä en oo ite ostanu tätä, vaan vähän niin ku "vieny" äitiltä, hups! Mut eipä äiti oo kaipaullut, joten se saa olla mulla käytös siihen asti, kunnes äiti tajuaa tän kadonneen. Tää on todella hyvä puuterisuti, saa hyvin levitettyy puuterin jne. Mutta täs sudis on yksi iso miinus, nimittäin noita ihme haituvia lähtee aivan koko ajan! Niit saa sit ain aamusin nyppii kasvoist, et ei kiva. Mut muuten oon ollut todella tyytyväinen, koska se mun vanha suti oli jotaa jäätävää...



 |6. EOS: huulirasva|
Mä en oikeest tiiä, mutta must tuntuu et mul on joka kuus eri huulirasva lemppari. Mut täs kuus oon taas rakastunut tähän mun uus vanhaan lemppariin eli EOS:n huulirasvaan. Mä en mee nyt ihan takuuseen, mut tää on kai kirsikan tuoksunen tää huulirasva, ainakin mun mielest tää tuoksuu kirsikal. Mut tähän mun hajuaistiin ei kandee luottaa. Mut oon kokenut tän yhtenä mun parhaimmist huulirasvoist, koska tää oikeest kosteuttaa ja hoitaa huulii. Sekä ainakin mul tää pysyy huulis suht kauan, et ei tarvii olla joka 5 sekuntti lisäämäs, ku vertaa johonki Babylipseihin, joista mä en enää ees innostu ollenkaan. Koska menetin täysin uskoni niihin, kun mun huulet kuivu todella pahast vaikka kuinka mä niil rasvasin koko ajan. Joten mul ei oo mitään kehumista niist, puhun siis niist ensimmäisist, jotka tuli sillon viime kesän? Suomeen myyntiin.



 |7. Applen kuulokkeet|
Arvatkaa kuka oli todella kriittinen näiden kuulokkeiden suhteen noin vuosi ja puolitoista sitten. Kyllä, juuri minä! Koska mul oli ennestään yhdet applen omat kuulokkeet, jotka tuli mun Ipod suflen kans. Ja niistä kuulu kaikki läpi, jos halus ees kuulla jotain! Joten en sillon, ku sain tän mun nykyisen Iphone 5s;n niin luottanut noihin kuulokkeisiin yhtään! Mul oli joitain Samsungin kuulokkeit, jotka ain hajos sit mu oli ne mun entiset, joihin tuli eka kosketushäiriö, sen jälkeen toisest lähti kokonaan äänentoisto ja sit loppujen lopuks toinenkin sit hajos. Käytii Aapon kans sit ennen ku ne mun viime kuulokkeet hajos lopullisesti niin Anttilast ostaa kuulokkeet. No arvatkaas mitä! Ne oli niin isot mun korviin, että ne ei pysynyt ja ne sattu jne. Joten lahjoitin ne mun pikkuveljelle. No mä sit pitkään tuskailin ilman nappikuulokkeit, siihen hätään autto mun Beatsit, mutta sitten mä muistin, et puhelimenha mukana tulee kuulokkeet! Mä aivan tohkeissani kaivoin mun elektroniikka laatikkoo ja löysin pitkän etsinnän jälkeen sen boxin, missä noi Iphonet ain tulee ja mä löysin sen boxin sisält noi kuulokkeet. Nyt mä oon aivan -in love noihin kuulokkeisiin. Ei ainakaa mul kuulu läpi, jos kuuntelen sillee hyväl äänenvoimakkuudel, en ihan täysii niin ei kuulu ollenkaa läpi! Jos jossain vaihees noi tuhoutuu, niin mä todellakin ostan uudestaan nää samat, koska nää on parhaat nappikuulokkeet mitä mul on koskaan ollu.



 |8. Valkoiset dr.Denimit|
Mä oon täs kuus yllättävän paljon pitänyt näin mun valkoisia dr.Denimeit. Mun sellaset luotto farkut on mun kahet vaaleensiniset dr.Denimit, mutta täs kuus oo tullut näis valkosis farkuis viihdyttyy enempi ja vähempi. Nää on ostettu viime kesänä Carlingsista ja nää on ainoot mun dr.Denimit, jotka ei oo 1. venyneet ja menettäneet muotoaan 2. ilmestynyt reikiä. Koska mun kummissakin sinisis farkuis on sellasii "alkavia" reikiä ja mun mustat ja punaiset dr.Denimit on menettäneet aivan muotonsa, enkä vaan käsitä että miten? Koska en mä oo pessyt niit mitenkää erikoisemmin kuin muitakaan tai niil ei oo tapahtunut mitään erilaist verrattun niihi mu sinisiin ja näihi valkosiin, et en mä sit tiiä onks niis joku valmistusvirhe vai mikä ihme? Mut nää valkoset on ollut viime kuus todella kovas käytös.



 |9. Hilfiger:n yöshortsit|
Nää on kuukaudest toiseen mun lemppari yöshorsit. Ei johdu merkistä vaan siitä, et noi on niin ohuet! Koska mä oon joku ihme kuumakalle nykyää, koska mul on koko ajan aivan tajuttoman kuuma. En sit tiiä johtuuko se tost ilmasta vai mistä, mutta mul o tärkeit et yöl on kylmä. Mä varmaa voisin nukkuu ihan helposti, jossaa pakastimes! Mut noin on niin sulosen väriset ja nii mukavat et ei muuta lisättävää! Noi on ostettu Stockmannilta?



 |10. Toppi|
Tän topin tarina on se, et mä oon joskus lainannut/vienyt tän mun pikkuserkulta, hups! Annika tällee monen vuoden jälkeen, jos olet ettinyt paitaas niin se on mulla. Mutta siis toi on pitkään lojunut mun kaapin peräl, koska se on ollut mulle liian iso tai sit en oo osannu soveltaa sitä mihinkää asuun. No nytten sit viime kuus löysin vähän kaappia penkoessani ton. Nykyään se on  hyvän kokonen ja hyvän mallinen pääl, koska ennen se oli vähän iso täst ylhäältä ja toi pitsi ei mennyt sillee kauniisti, mutta nykyään tykkään todella paljon. Toi on siis monia monia vuosia vanha, mutta näköjään ostettu H&M:stä ja mä tykkään!


Biisit:

Benjamin - Roller Coaster
&

Tälläsii suosikkei täs kuussa oli meitsillä. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti