tiistai 9. kesäkuuta 2015

~Sori beibi~

~Miten vitus käyt nukkumaan,
ku mä en oo se joka nukkuu sunkaa.
Hullui juttui pienes mieles,
ei täs oo kohtuutta~
-Nikke Ankara - Koska sä eroot-

Mooi!
Tähän alkuun arvatkaa mitä! Mä keksin maailman järkevimmän idean, jolloin tekin tiiätte millon tänne blogiin kannattaa kurkkailla. Nimittäin, mä päätin tietyt päivät jolloin tulee postaukset. Päivät ovat tiistai, perjantai ja sunnuntai. Perjantaina tulee siis aina, mutta jos mulla on aikaa ja aiheita postaukselle niin julkasen sen joko tiistaina tai sunnuntaina perjantain lisäksi. Koska nyt sitten tiiätte milloin kannattaa kattoo tänne blogin puolel. Sillä nyt kesäl mul on aikaa suht paljon verrattuna siihen, ku oon koulus. Ja miettikää mul on oikeest aika paljon postaus aiheita, joka on sinäänsä aik harvinaist mulle. Mutta täst kesäst tuleekin blogin puolel aivan mahtava, siihen ainakin mä pyrin!
Tää viikko on vasta alussa ja eilen vietin koko päivän yksinäni, koska tarvitsin ns. "lepopäivän" kaikelta riehumiselta. Tuntuu et mul on enemmän menoo nyt ku koulu aikaan, vaikka koulu aikaan on kokeet jne! Nii nyt tuntuu olevan kiireisempää, mut meitsi tykkää! Tänään olin Aapon kans suurimman osan päivästä ja sit nyt illal näin Sannaa kävelylenkin merkeissä. Oli tosi ihanaa nähä pitkästä aikaa lapsuudenkaveria ja jutella kaikkee maan ja taivaan väliltä. Huomenna nään Heinii, sitäkin pitkästä aikaa! Joka on ihanaa, koska meil on niin paljon puhuttavaa, epäilen et menee puoleen yöhön ku kummatki puhuu kilpaa asiansa läpi. Mut ei täs muuta, niin mennään postaukseen.
Tän päivän postauksen aiheena on haaste!
Aloitetaas...



|1. Kummalla kestää kauemmin aamulla valmistautua?|
M: Koska Roosa laittaa kulmat ja rajaukset 10 kertaa suunnilleen uusiks, kun mä vaan sit tyydyn eripari kulmiin, jos niist sellaiset tulee.

R: Koska meikkaan enemmän.

|2. Kumpi nukkuisi mahdollisesti sillan alla?|
M: Koska en halua vastata itseäni, mutta luultavasti ei kummallekkaan koskaan käy näin.

R: Koska koulujutut menevät niin vaikeiksi, että en pääse lukiosta/ yliopistosta koskaan läpi, joten en saa töitä.

|3. Kumpi nolaisi itsensä helpommin julkisesti?|
R: Koska olen niin outo. Milla osaa hillitä itsensä paremmin, joka on hyvä juttu.

M: Koska, mä aina alan selittää ja näyttää kaikkee mitä pitäis tehä ja näyttää, joitain tanssiliikkeitä tai alan nauraa hullunlailla lattialla.

|4. Kumpi uskaltaisi hypätä kalliolta veteen?|
M: Koska oon uhkarohkee ja mietin ehk vast sen jälkeen, kun olisin hypännyt jo siihen terävimpään kiveen.

R: Koska hurjapää.

|5. Kumpi voisi saada hylätyn kokeesta?|
M: Koska hän vaan pystyis siihen esim. matikas! Sori Rous :*

R: Koska matikka tuottaa eniten vaikeuksia.

|6. Kumpi itkee helpommin itsensä uneen?|
M: Koska ikävöin, murehdin ja mietin liikaa aina iltasin.

R: Koska Millalla on enemmän henkilöitä ikävöitävänä kuin mulla.

|7. Kumpi ottaisi helpommin tatuoinnin kasvoihinsa?|
M: Koska en vaan millään haluu vastaa itteeni, vaik multakin varmaa se onnistuis.

R: Koska *** urpo. (Roosa tämä ei kyllä pidä paikkansa, mitä olit kirjoittanut tähän kommenttipaperiin!)

|8. Kumpi ajaisi päänsä hetken mielijohteesta kaljuksi?|
M: Koska ainoo asia mistä pidän silmieni lisäks ittessäni on hiukset, niin en pystyisi tähän!Sen takia Roosa.

R: Koska en halua vastata itseäni.

|9. Kumpi oksentaisi helpommin pyörivässä laitteessa?|
M: Koska mulla tulee oksennusrefleksi paljon paljon helpommin kuin Roosalla.

R: Koska Millalla tulee helpommin oksennusrefleksi.

|10. Kumpi pelkää enemmän kauhuleffoissa?|
M: Koska Roosalla tulee se pelsätyminen ain jäljessä eli vast sitten, ku mä oon jo kiljunu puol minuuttii.

R: Koska mulla tulee reaktio jäljessä ja Millaa kumminkin pelottaa enemmän.

|11. Kumpi esittää enemmän uusien ihmisten seurassa?|
M: Koska Roskasta tulee hiljaisempi ja sit vähän ajan kuluttua taas normaali.

R: Koska joko en puhu ollenkaan tai sit kiroilen koko ajan.

|12. Kumpi sanoisi jotain väärää väärässä tilanteessa?|
M: Koska se paljastaa ain jotain ei niin special juttui yhtäkkii.

R: Koska en mieti loppuun asti, mitä sanon.

|13. Kumpi avioituisi oman pikkuveljensä kanssa?|
M: Koska Roosa ja sen pikkuveli on paljon läheisempiä, kun minä ja mun pikkuveli!

R: Koska liian sairas kysymys.

|14. Kumpi juoksisi maratoonin?|
M: Koska ensimmäisellä juomapisteellä Roosa pokais sen juomien valvojan, jolloin se kantais Roosan repparis maaliin. Mun viehättävyys ei tohon riitä siin vaihees.

R: Koska Millalla on parempi juoksukunto.

|15. Kumpi kokeilisi helpommin päihteitä?|
M: Koska must ei olis siihen, sen verran pelkuri mäkin oon.

R: Koska YOLO!

|16. Kumpi suutelisi tyttökaveriaan helpommin?|
M: Koska salee suudeltais vaa toisiimme.

R: Koska suudeltais salee toisiamme.

|17. Kumpi avautuu vanhemmilleen helpommin?|
M: Koska Roosan äiti kyselee Roosalta ja mun äiti odottaa et itse meen kertoo, jota ei tapahdu usein, heh!

R: Koska äitini kyselee enemmän ja mä vaan sitten vastailen.

|18. Kumpi lihoisi näyttävästi helpommin?|
R: Koska ruoka on rakkauteni.

M: Koska en osaa hillitä itseäni, vaik mietinkin samalla, mitä Aapo ajattelee uudesta vartalostani, hah!

|19. Kumpi tekisi jotain tyhmää täyttäessään 18 vuotta? (Kummatkin täyttää samalla viikolla 18 vuotta)|
R: Koska täytän ennen Millaa 18 vuotta. No joo 4 päivää aikasemmin.

M: Koska oon luvannut sen jo periaattees... Äiti kuulemma odottaa kauhulla mist löytää mut sinä perjantaina, kun täytän 18 vuotta. Lupailin kyl aikaa sitten, et tos meijän pihan puskast mut löytää, et äiti varmaa oottaa mua siel sit, voi jeesus mun kans.

|20. Kumpi osallistuisi mahdollisesti twerkkaus kilpailuun?|
M: Koska sit hävittäis yhes tai voitettais yhes!

R: Koska twerkkaus on meijän kummankin intohimo.

Tälläinen haaste tällä kertaa, toivottavasti tykkäsitte!
~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti