tiistai 1. joulukuuta 2015

Marraskuu

~Luottamus on kun paperi kun se rypistyy,
se ei palaa ennalleen koskaan kun tulee tyrittyy.
Se on vain silmänräpäys kun se omalle kohdalle kolahtaa,
kestää tuhat kertaa kauemmin toipuu ku romahtaa~
-Cheek ft. Ilta - Sillat-

Mooi!
Nyt sitten alkoi se kauan hehkutettu joulukuu. Ehkä mullakin alkaa pikkuhiljaa se joulu innostus syttymään. Ainakin vielä lauantaina olin sillee: ei se joulukuu voi vielä vaihtua, vastahan oli elokuu. Enään 23 päivää jouluun, jee! Mutta joulu ei ole mitään ilman lunta eli, jos tuonne ulos ei pikkuhiljaa ala kertymään lunta niin mä en aijo avata verhoja, kun vasta jouluaaton jälkeen. Ehkä tämä Etelä-Suomenkin sää tsempaa ja eikä vain itke (sade=kyyneleet). Ei mulla muuta, mennään postaukseen, joka on kuukauden suosikit.
Aloitetaas...




| 1. Korkokengät | Aleksi 13 |
- Nämä ovat tällä hetkellä toimineet mulla syyskenkinä, koska Vanseista menee sateen takia vesi läpi ja talvikenkiä en vielä viitti vaihtaa jalkaan. Sillä ei täällä Etelä-Suomessa ole lumesta tietoakaan. Vaikka nuo ovat todella mukavat jalassa, niin pitkän aikaa jos joutuu seisoskelemaan niin alkavat toden teolla sattumaan. Voi kyllä johtua siitä, että en normaalisti käytä korkokenkiä paitsi juhlissa.




 | 2. Collegepaita | Tanssikoulu DCA |
- Tätä paitaa on tullut kovasti nyt lähiaikoin käytettyä, sillä se on hyvin lämmin. Vaikka tämä kyseinen paita on lasten kokoa, jonka huomaa ehkä lievästi hihojen lyhyydestä. Silti tykkään siitä, että kyseinen paita on hyvin väliä. Itse olen ostanut tämän juuri DCA:n tanssikoulun kevät näytöksestä eli siis tanssin tanssikoulu DCA:lla.




| 3. Tohvelit | Sokos |
- Mä palelen mun huoneessa aivan koko ajan, koska juuri mun huone on tämän meidän talon kylmin huone... Miten mua aina onnistaa? Kumminkin tohvelit pelastaa mut tältä huoneeni kylmältä lattialta.




| 4. Puhelinkuoret | Glitter |
- Oon ite ostanut nämä kuoret joskus todella kauan aikaa sitten, mutta nyt vasta olen alkanut käyttämään kyseisiä kuoria viime kuussa. Mä en oo käyttänyt näitä sen takia, koska ne tekee puhelimesta hirveen paksun oloisen ja sitä on vaikea pitää taskussa. Mutta vasta nyt olen tajunnut kuinka hyödylliset kyseiset kuoret ovat!




 | 5. Rippiristi |
- Mun mummin kuolemasta tuli marraskuun alussa 12 vuotta täyteen, jotenkin aloin ajattelemaan, että ehkä se kun pidä tota ristiä mulla on helpompi olla. Joten ihan velvollisuuden takia ja ehkä omaa mieltä helpottaakseni olen pitänyt tota ristiä. Tällee, että tuo risti ei tarkoita samaa kuin kristinuskossa  minulle.




 | 6. Jouluvalot | Stockmann |
- Kyseiset jouluvalot sain vasta kylläkin lauantaina raahattua Stockmannilta kotiin, mutta mä olen aivan rakastunut noihin kaunokaisiin. Nimittäin mul on ollut pitkään jo vähän myöhäiset nukkumaan meno ajat, koska juttu on ihmisten aikoihin aikalailla kesken. Ja yleensä laitan valot pois silloin, kun menen "nukkumaan". Joten nämä ovat toimineet hyvänä yölamppuna, koska pimeessä näytön lukeminen alkaa sattumaan silmiin ainakin mulla, jolla on lähinäkö niin surkea.




 | 7. Paletin tummin luomiväri | H&M |
- Nyt kun mun hiusten väri on vaihtunut lämpimästä blondista viileään lähes hopeaan sävyyn, niin en ole enää kauheasti tykännyt käyttää tuota kultaista luomiväriä, mitä yleensä ennen käytin. Nykyään käytän paletin viimeistä sävyä, pysyy hyvin luomilla koko päivän ja sopii hyvin näihin mun uusiin hiuksiin.




| 8. Huulipuna | Sokos |
- Mä oon tykästynyt punaiseen huulipunaan todella paljon tässä lähikuukausina! En oo nyt kylläkään hetkeen käyttänyt, okei koeviikolla en käyttänyt melkeen mitään muuta kuin kulmat piirsin. Kumminkin oon rakastunut tähän Gosh:n huulipunaan sillä, niin kuin normi huulipuna niin lähtee aika nopeasti niin tämä jättää kumminkin punaiset huulet vaikka olisi täysin lähtenyt koko huulipuna.




| 9. Color Mask - Platinum | Sokos |
- Olen puhunut tästä joskus aikaa sitten keväällä viimeksi. Kumminkin olen nyt todennut tämän tuotteen ehkä parhaimmaksi sävyttäväksi ja korjaavaksi hoidoksi mun hiuksille. Mun hiuksia on vaalennettu ja täydellisesti yritetty tappaa keinolla millä hyvänsä, koska pyrin täydelliseen hopean harmaaseen sävyyn, hups. Kumminkin, mun hiukset ei ole katkeilleet tai kuolleet tai menettäneet pituuttaan lähes ollenkaan. Sekä tämän ansiosta olen saanut pidettyä mun hiuksissa kiillon! Mä tykkään!




| 10. Hopea shampoo | Sokos |
- Ostin viimelauantaina uuden hopea shampoon itselleni, koska totesin mun vanhojen hopea shampoiden olevan liian "mietoja" mun hiuksille. Tai no mielumminkin mä halusin enemmän näkyviä tuloksia ja pian. Olen nyt pessyt kyseisellä shampoolla kaksi kertaa hiukseni ja ero on huomattava. Ei ole enää keltaista sävyä kaikkialla ja hopea puskee läpi hiuksista. On tähän mennessä ollut täyden 20€ arvoinen tuote! Haluun kyllä vielä nähä pystyykö tämä vaikutusaikaa lisäämällä tuomaan mun hiuksille täydellisen hopean harmaan sävyn! Ainoa miinus puoli tuossa shampoossa on se, että se värjää kynnet ja kädet. Pullossa varoitetaan kyseisestä ominaisuudesta, mutta se on pieni ongelma tehon rinnalla!


Tälläinen postaus tällä kertaa, sunnuntaina tulee taas postausta. Toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti