sunnuntai 13. joulukuuta 2015

~Miksi jäisin ikävään~

~Maailmaan mä avaraan,
jos mennä voisin vaeltamaan.
Ja voisin nähdä kaiken sen,
mikä viepi ihmisen onnehen~
-Diandra - Lintu-

Mooi!
Mun alkuviikko oli niin perseestä, että sen takia ei tullut tiistaina postausta. Anteeksi siis siitä tähän alkuun. Mä en halua tästä postauksesta masentuneen/surullisen oloista, joten siirretään ajatukset tulevaan viikkoon. Mulla on tiistaina matikan korotus, joo en saanut 4-6, mutta miksi seiskaa ei saisi mennä korottamaan, jos se ei riitä ittelleen. Kun kerta siihen on mahdollisuus, niin miksi ei? Nimittäin sain viime viikolla kuulla moneen otteeseen, että "Miksi sä meet 7 korottamaan?" yms. tyyppisiä lauseita. Tässä niille syy! Sen takia, koska mulle 7 ei riitä! Ei edes lukiossa, mä tiedän pystyväni parempaan niin antakaa mun tehdä omat päätökseni itse. 
Ensi viikolla muutenkin alkaa loma, josta en voisi olla enempää kiitollisempi, mitä olen jo nyt! Joulu kylläkin menee siten, että olen kotona perheen kanssa, mutta toivottavasti uudeksi vuodeksi saisi aikaan jotakin muuta kuin kotona makaamista. Kyllä mä varmasti jotakin keksin.
Tämän päivän postauksena on mun perjantai-ilta Ainolla kuvineen päivineen ja tämän päiväisen tyttöjen tanssiesityksestä ottamani kuvat.
Aloitetaas...

PERJANTAI



 - Mä tulin Ainolle jo 16.00 jälkeen ja oletin, että olisin porukan viimeinen. Mutta toisin kävi, Iiku tuli lähes heti mun jälkeen ja Roosaa saatiinkin hetki odotella. Mä olin itse hieman stressannut sitä, että ei olisi mitään juteltavaa, koska ei oltu pitkään aikaan koko porukan kanssa kasassa. Nimittäin koulussa Roosalla on omat kaverinsa, mulla oma porukkani jossa liikun ja Iida-Maria ja Aino huitelee omassa porukassaan. Mutta stressi osoittautui turhaksi nimittäin kyllä me saatiin pälätettävää milloin mistäkin, pääaiheena taisi olla politiikka, haha! Me ei siis olla koskaan ennen pälätetty niin paljoa maailman tilanteesta kuin nyt. Me ollaan huomattavasti oltu liikaa koulussa.



 - Periaatteessä nämä olivat meidän porukan "pikkujoulut", koska annettiin toisillemme joululahjat jne.



 - Sain Iikulta noi ihanat pörrösukat ja suihkusaippuan. Roosalta sain suklaata, toivomani kulhot ja kehykset. Kiitos kummallekkin <3 Aino kuulemma antaa lahjansa joskus joulun jälkeen, tämä on niin  Ainon tapaista!







 - Yleensä me ollaan joko tilattu jotain Ainolle tai sitten raahattu itsemme läheiseen Heseen, mutta nyt kävi toisin. Nimittäin mentiin intialaiseen syömään! Mä en itse ollut koskaan ennen syönyt intialaista, joten en tiennyt periaatteessa mitä odottaa. Hyvää oli ainakin tuo kana, jota itse syöin!

- Jo perinteeksi muodostuneella tavalla me päädyttiin taas siihen, että Aino halusi meikata meistä jokaisen. Mä sitten meikkasin Ainon.



 - Lähettiin jossain puoli kaksitoista viemään Ainon koiraa ulos. Ei mennyt sitä matkaa kuin max 5min, kun minä ja Iiku juostiin henkemme edestä takaisin Ainon ovelle. Aino ja Roosa jäivät käyttämään koiraa. Oltiin just keskusteltu, kuinka nykyään ei oo turvallista hillua yöllä ulkona varsinkaan ilman tyyliin, jotain henkivartiaa. No me kuultiin känniläisten huutoa ja adrenaliini ja paniikki saivat ainakin mut valtaansa. Mä en oo koskaan ennen varmaan juossut niin lujaa! Eli seuraavan kerran, kun mut laitetaan juoksemaan cooper niin sen pitää tapahtua perjantai-iltana ulkona keskiyön jälkeen ja vähän känniläisten melua, niin voin luvata että sen parempaa tulosta en itse kykenisi koskaan tekemään! Mutta selvittiin siitäkin ja ei siellä ollut riehumassa kuin ehkä meijän ikäiset pojat.

- Koiran ulkoiluttamisen jälkeen alettiin pelata Rock Band nimistä peliä, joka päättyy loppujen lopuksi kyllästymiseen. Siinä vaiheessa muutenkin kaikki nauratti ja se, kun laittaa minut tekemään räppiä kello 3 yöllä seinistä, laamoista ja kaikesta muusta, niin siitä ei vaan voi seurata mitään hyvää...

 - Roosa sammui ihme kyllä meistä ensimmäisenä. Mä ja Iiku pälätettiin 4 asti! Ja nukuttiinkin yhteen asti, että hyvin meni!







SUNNUNTAI





 - Otin vain reggaeton ryhmän ja tyttöjen lattari ryhmän vedoista kuvia, joten muista esityksista ei ole kuvia tässä, koska kamerani piti yllättävän kovaa ääntä. Estradalla oli yllättävän paljon pienten esityksiä, jota en olettanut jotenkaan. Mutta mun lempparit oli juurikin Roosan ja Iida-Marian ryhmän lattari esitys, reggaeton ryhmän esitys ja kai show tanssiryhmän esitys. Hyvin meni kyllä kaikilla!












Tälläinen postaus tällä kertaa, toivottavasti tykkäsitte. Pyrin nyt tulevalla viikolla postaamaan ne kaksi postausta koulusta huolimatta.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti