keskiviikko 23. joulukuuta 2015

~Yksi jonka kanssa, ei yksinäinen oo~

~Luvanneet on rakastaa,
he täällä toinen toistaan,
vaikka polku pimeyteen,
joskus kuljettaa,
silti vielä loistaa usko tiehen yhteisee~
-Pettävällä jäällä - Suvi Teräsniska-

Mooi!
Taas tämä jotenkin venyi, miten mä en vain kykene siihen, että postaus tulisi ajallaan. Olen pitkään jo ihmetellyt, miten olen lähes joka sunnuntai saanut jotakin blogiin postattua. Pyrin kyllä ensi vuonna, että saisin useamminkin viikossa postailtua, koska mulla on ideoita ja aiheita, mutta mä olen laiska. Sekä en halua tehdä postauksia pakon edestä tai muutenkaan silloin, kun ei ole intoa. Itse ainakin huomaan heti postauksen kirjoitustyylistä ja laadusta yleensäkkin, onko sillä kirjoittajalla ollut minkäänlaista motivaatiota sillä hetkellä sen postauksen suhteen! Esimerkkinä viime vuoden joulukalenterin postauksista näkyi todella hyvin mun osalta, että aina ei vain jaksa tai huvita! Enkä muutenkaan halua kasata postaukista itselleni stressiä, koska koulu saa ihan tarpeeksi stressiä pintaan! Sen takia en halua, että rakkaasta harrastuksestakin tulee stressin aiheuttaja. Mutta pyrin parhaimpaani! 
Kävin tänään lääkärissä pitkäaikaisen kivun ja huolenaiheeni takia. Nimittäin mulla on noin kolme kuukautta ollut todella kipeä koko rintakehän alue. No tänään aamulla lääkäri totesi ensimmäisen viiden minuutin aikana, mitä siellä kerkesin istua, että kyse ei ollut ainakaan tässä vaiheessa mistään vakavasta. Nimittäin mä ja äiti oltiin peloteltu itsemme niin pahasti, että kummallakaan ei tullut kauhean hyvin nukuttua viime yö. Rukoilen vain nytten, että kaikki kivut lähtisi noilla lääkkeillä pois, jotta ei tarvitse mennä uudestaan tarkemmin tutkittavaksi! 
Nyt kumminkaan ei jaksa jauhaa mun laiskuudesta tai lääkärissä käynnistä vaan puhutaanpa vähän mun maanantaista! Tai no ei puhuta vaan mä näytän minkälainen maanantai mulla oli. Mennään postaukseen!
Aloitetaas...


 - Maanantaina oli siis Iida-Marian synttärit! Onnea vielä Iikulle! 
Mulla oli alunperin tarkoitus olla lääkäri samana maanantaina, jolloin Iiku pyysi meidän vanhan/nykyisen porukan heille. Samoin mulla oli tiedossa reissu Stadiin kattomaan Star Wars:ia nykyisten luokkalaisteni kanssa. Nyt kun miettii niin hyvä vain, että se lääkärissä käynti siirtyi tälle päivälle (keskiviikolle) kuin olisi ollut tuolloin maanantaina.


 | Paita - Bikbok |
| Villatakki - Veromoda |
| Kaulakoru - Jostakin kojusta? |
| Farkut - Vermoda |


 - Ensimmäinen etappini oli siis mennä Iida-Marialle! 


- Aino oli tuttuun tapaansa myöhässä, heh! Mutta me saatiin aika kulutettua pälättäen, mitä muutakaan tytöt tekisivät kuin pälättäisivät? Ainakaan harvemmin me tyttöjen kanssa mitään erikoista tehdään. Juttellessahan kaikki ilot ja surut tulevat puhuttua läpi!




- Salama ei oo mun ja Iikun silmien juttu... 


 - Aino oli vähän ennen kolmea Iikulla, jolloin Iiku päätti avata lahjat! Mä annoin Iida-Marialle hiusöljyn ja jonkun setin, jossa oli käsirasva, käsienpesu saippua ja huulikiilto, kai?






 - Mä jouduin sitten tytöt hylkäämään vähän ennen neljää, kun mun piti kiitää bussipysäkille. Harmittaa, kun en kerennyt sen kauempaa heidän kanssa olla, mutta olin luvannut jo aiemmin mennä sinne elokuviin. 


- Me nähtiin koko porukkamme kesken Kampissa, jonne minä, Steffe ja Eetu lievästi myöhässä saavuimme. Käytiin kaupan kautta ja mentiinkin jo Finnkinon puolelle, koska Eetu halusi popparia ja muut pojat paitsi Aapo hilejuomaa! (Mä kylläkin loppujen lopuksi join sen Steffen hilejuoman...) Paavo käski vielä laittaa tähän Instagraminsa, joten menkää seuraamaan @paavezeek


- Siinä näkyy lähes koko porukka, Steffe istu mun toisella puolella, joten hän ei näy kuvassa. Mutta kumminkin leffassa mun lisäksi siis oli juurikin Steffe ja kuvassa näkyvät Aapo, Eetu, Hanna, Paavo ja Sisu.


- Mä pidin leffasta siihen asti, kunnes mun ainoa päämäärä oli etsiä tarpeeksi nopea ja mahtava poistumiskeino ilman, että koko katsova yleisö ei häiriintyisi juoksemisestani siellä edessä. Tämän takia oli virhe juoda se hilejuoma! Nimittäin mä en päässyt sisään sinne saliin sen jälkeen, kun olin tullut vessasta. Mulla jäi leffan lopusta viimeiset 25min, joka kyllä vitutti oman aikansa. Mutta nyt kun ajattelee, niin kuulemma se loppu ei ollut mitenkään yllättävä? Ainakin tälläisen kuvan mä sain muiden puheista ja Steffe periaatteessa selitti mulle sen lopun, mikä jäi multa näkemättä! Muuten kyllä tykkäsin elokuvasta, vaikka viimeksi noita Star Warseja oon kattonut kun olin tosi pieni. Mun "lempihenkilö", jos sitä voi henkilöksi sanoa niin oli se Pallo. En muista mikä sen hieno nimi oli, mutta se mitä kaikki jahtasi, kun sillä oli se kartan osa. Se oli niin suloinen ja muutenkin koko leffan huumori puri muhun tosi hyvin! Josta olin erittäin yllättynyt.


- Leffa sitten loppui noin kahdeksan jälkeen eli alkoi 17.45 + mainokset eli kuudelta. Käytiin vielä äänienemmistön päättämänä Mäkkärissä, jossa mä kylläkin söin Eetulta jääneitä poppareita. 
- Olin itse loppujen lopuksi kotona noin puoli kymmeneltä, kiitos Steffelle kun saatoit, koska olisin ollut ihan paineissa, jos olisin joutunut tulemaan yksin!

Tälläinen postaus tällä kertaa! Toivottavasti tykkäsitte ja hyvää joulua, koska jouluaatto on jo huomenna! Postaus tulee huomenna joko myöhään illalla tai jopa voi mennä perjantaille! 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti