sunnuntai 6. joulukuuta 2015

~Till The World Ends~

~See the sunlight, we ain't stopping
Keep on dancing till the world ends
If you feel it let it happen
Keep on dancing till the world ends~
-Erato - Till The World Ends-

Mooi!
Hyvää itsenäisyyspäivää! Tällä hetkellä itsekkin katson Linnan juhlien vastaanottoa monen vuoden jälkeen. En muista edes milloin viimeksi olen katsonut kyseistä vastaanottoa, olisiko joskus ala-asteella? Meijän perheessä ei ole koskaa vietetty itsenäisyyspäivää mitenkään erikoisemmin, kun vain syömällä yhdessä. Tuo saattaa kuulostaa monen korvaan arkipäiväiseltä, että syödään perheen kanssa yhdessä. Mutta meillä kotona se on hyvin harvinaista!
En ole vieläkään käsittänyt, että koulua on enään kaksi viikkoa jäljellä ja sitten alkaa loma. Mä en voi edes sanoin kuvailla, kuinka tarpeeseen se loma tulee olemaan. Sillä yöunet on jäänyt hyvin vähille ja motivaatio koulun suhteen pikkuhiljaa alkaa laantua. Keskiviikkona saa tietää minkälaiset kurssinumerot tulevat 2 jaksosta ja lievä huolestuneisuus siitä, että pääsenkö tavoitteisiini. Mutta turha vielä vaipua epätoivoon, joten mennään postaukseen, joka koskee perjantaista joulunäytöstä. Mä nimittäin joka kertaiseen tapaan teen tämän "päiväni"-postauksen näistä mun tanssiesityspäivistä.
Aloitetaas...

- PERJANTAI 4.12.2015 -

- Minulla alkoi koulu vasta 9.15, joten heräsin vasta 7.30.

- Meillä oli koulussa itsenäisyyspäiväjuhla ja syksyn ylioppilasjuhlat, joten meitä oltiin kehoitettu pukeutumaan siististi. 



| Paita - ? |
| Kaulakoru - Guess |
| Korvakorut - ? |
| Villatakki - Veromoda |
| Farkut - Carlings |



- Koululla pistin Steffen kameran taakse, sillä oon jo pitkään halunnut kuvan meistä meijän possen tytöistä. Vihdoinkin sain sen, kiitti Steffe!

- Minulla oli koulussa ennen itsenäisyyspäiväjuhlaa ja syksyn ylioppilasjuhlia psykologiaa ja biologiaa. Tunnit olivat kylläkin vain 45min pitkiä ja juhla alkoi 11.00.

- Itsenäisyyspäiväjuhla ja ylioppilasjuhla kesti vähän päälle tunnin. Aapo toimi juhlassa jonkinlaisena lipun suojeliana. Mä en ole ikinä tajunnut sitä, että miksi yhden tytön ja yhden pojan on seisottavan lippujen vieressä? Mutta kai sillä on jokin merkittävä selitys. 



- Hanna oli aamulla kysynyt voisinko ottaa hänestä ja Paavosta kuvia koulun jälkeen, joten siinä samalla Hanna otti musta ja Aapostakin sitten kuvia. (Mun tämän hetkinen hiusväri näkyy kuvassa todella hyvin!)

- Koululta suoraan tanssiesityksen kenraaleihin, joissa tuli sellainen olo, että esityksestä ei tule mitään. Sillä puolet teki jotain aivan omaa ja puolet teki aivan omia aikoijaan. Mä kuuluin ekalla yrityksellä tuohon sakkiin, jotka tekivät jotakin aivan omaa! Mä unohtelin liikkeitä yms. Tokalla yrityksellä tsemppasin ja meni ihan hyvin. 

- Kenraaleista saavuttiin Roosan kanssa sitten meille valmistautumaan ja syömään. Meillä kuului olla  tumma silmämeikki, huulikiilto huulet ja puoliponnarilla olevat hiukset. 



- Ilman meikkiä ja meikkaamisen jälkeen...



- Meikkaamisen jälkeen treenattiin moneen otteeseen esitys, sillä Roosa ei ollut varma kaikista kohdista ja mä aloin unohtelemaan, mitä tuli milloinkin. Onneksi silti tanssi oli niin vahvasti lihasmuistissa, että se tuli lähes automaattisesti biisin alkaessa soimaan.



- Meidän kuului olla paikalla 18.30 ja esitys alkoi 19.00. Meidän esitys oli vasta väliajan jälkeen, joten kulutimme aikaamme Kultsan aulassa harjoitellen. Meidän asuina esityksessä oli pitkähihainen mustapaita ja mustat legginssit. Meidän opettajamme kumminkin antoi meille vielä lisäki siniset harsot, jotka piti omalla tyylillään sitoa asuunsa. Me tehtiin Roosan kanssa harsoista periaatteessa meille tunikat. 

- Tuolla lavan takana oli aivan tajuttoman kuuma ja kaikki harjoittelivat omia esityksiään, kun minä ja Roosa vain lahnattiin penkeillä.

- Annoin Aapolle kameran ottaakseen kuvia meidän esityksestä, muuta hän oli ottanut näköjään muistakin esityksistä esim. meitä ennen olleesta poikien hiphop? ryhmän esityksestä. Oon todella yllättynyt siitä, että Aapo sai näinkin hyviä kuvia, koska pelkäsin laittaneeni väärän asetuksen kameraani.



- Till The World Ends oli meidän esityksen nimi ja tälläisiä kuvia Aapo sai meidän esityksestä otettua! Itse olen siis tuo vaalea hiuksinen tyttö kolmennen rivin oikeassa reunassa ja Roosa on mun vieressä. 







- Esityksen jälkeen Roosa otti musta ja Aaposta vielä kuvia. Sekä Aapo otti musta ja Roosasta. Esitys meni meijän mielestä todella surkeasti! Liikaa eriaikaisuutta jne. Mutta kun nyt jälkeenpäin katsoi videolta, niin ei se niin pahasti pieleen mennyt! Palautteen minkä kuuli Roosan perheeltä, äidiltä ja Aapolta niin heidän mielestä se meni hyvin. Joten kai se sitten meni hyvin! Vaikka tietenkin aina on paranneltavan varaa.



- Isä tuli hakemaan mut ja äitin kotiin. Loppuilta menikin tilaamieni kanavien jouluvideoita katsellessa ja hiusten "värjäämisellä".

 - Sain äidiltä ruusun esityksen päätteeksi, joka on jonkinlainen tapa DCA:n tanssiesitysten jälkeen. Jos joku muistaa mun todella vanhasta huoneen esittely postauksesta yhden seinän, jossa on valokuvia ja ruusuja roikkuu niistä valokuvista, niin kyseiset ruusut ovat suurimmaksi osaksi tanssiesitysten jälkeen saamiani ruusuja.



 - DCA:n vaatteiden myynti/tilauspisteeltä tarttui mukaan huom. poikien lökärit. Mun on pakko kertoa pari faktaa näistä 1. Ne maksoi vain 15€ 2. Ne on Niken 3. Ne ovat DCA:n 4. Ne ovat sika mukavat päällä. Sekä mikäli aloitan keväällä hiphopin niin voin hyvin käyttää niitä tanssitunneilla.



- Päivä päättyi mun osalta noin 1.30 nukkumaan menemisellä ja musiikin kuuntelulla.

Tälläinen postaus tällä kertaa ja toivottavasti tykkäsitte. Mulla oli todella mukava päivä tuo perjantai ja yleensäkkin tanssiesitys päivät ovat yhtiä parhaimpia päivä vuodesta. Seuraava esitys sitten keväällä.
~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti