perjantai 25. joulukuuta 2015

~Tähtipolku~

~On jäätä avaruus,
ja selkääni mä siivet sain.
On kuu niin sininen,
mun lentomatkallain~
-Antti Tuisku - Avaruus-

Mooi!
Arvatkaa pidinkö lupaukseni verhojen kiinni pitämisestä jouluaattona, jos ei ole lunta. Kyllä! Mun verhot ei ole auenneet keskiviikko illan jälkeen. Näköjään, jotkut lupaukset osaan pitää, mitkä tänne blogin puolelle lupaan. 
Mulla on ollut eillisen ja tämän päivän aikana koko ajan hyvin laiska ja aikaansaamaton olo. Esim. tänäänkin olisin voinut saada niin paljon aikaiseksi esim. tämä postaus olisi voinut olla ulkona jo kello 15.00, mutta ei. Okei ei ollut täysin mun vika, että tämä tulee taas näin myöhään tai no mulle normaaliin postausaikaan. Nimittäin mun netti päätti olla hyvin ihana ja olla lataamatta tänne blogin puolelle näitä kuvia. Loppujen lopuksi mä latasin nämä kaikki kuvat kolme kertaa. Onneksi viimeisellä kerralla onnistui, koska en olisi millään jaksanut neljättä kertaa ladata kaikkia kuvia ja etsiä niitä kaikkia neljättä kertaa tältä koneeltani, sillä kaikki haluamani kuvat eivät ole vierekkäin. Jolloin niitä pitää yksitellen etsiä. Kaikki kumminkin nyt onnistui ja saatte tämän postauksen, jonka olisi periaatteessa pitänyt tulla eilen. Mutta jotenkin kuulostaa oudolta, että teen "päiväni"-postauksen ja julkaisen sen samana päivänä? En tiiä mistä tälläinen ajattelutapa. Mutta mennään postaukseen, joka siis koskee eillistä eli jouluaatto päivääni.
Aloitetaas...

 - Mun aamu alko siis sillä, että heräsin ottamaan 10:00 lääkkeen. Mä olin siinä vaiheessa ihmeellisen pirtee, joten en mennyt takaisin nukkumaan! Ainakaan heti...

 - Laitoin vaan tv:n päälle ja aloin siivoamaan mun huonetta, koska toi mun lattia oli aivan täynnä vaatteita ja mun toi tv-taso oli aivan täynnä tavaraa! Kunnes tapahtui jotain... Nimittäin mä taisin vastaa pariin Wappi viestiin ja nukahdin. Seuraavan kerran heräsinkin puoli yksi.



 - Äiti päästi töistä vasta 12:00, joten syötiin vasta riisipuuro yhen aikaan. Mäki olin kerennyt herää jo siihen mennessä. 

 - Mun päivä kirjaimellisesti meni chillaten! Lahnasin neljään asti yökkärissä ja ainoat kunnon tekemiset puhelimen lisäki olivat kokiksen juonti ja siivoominen.

 | Paita - Cubus |
| Shortsit - Seppälä |
| pörrösukat - Iikulta joululahja |

 - Äiti kumminkin sai mut sen verran pois huoneestani, että pyysi leipomaan noita tähtitorttuja. Siinäkin olin niin unessa aluksi, että taittelin ihan omilla tekniikoillani, kunnes äiti huomautti mitä oikein tein.



 - Tältä mun pöytä sitten loppujen lopuksi näytti, arvatkaa onko se enään tuon näköinen... No ei ole! Mä en käsitä, miten yhden pöydän pitäminen siistinä on niin vaikeaa, haha!

 - Lähettiin sitten neljän aikoihin äitin kanssa viemään lapsuuden ystäväni koiraa ulos, kun he olivat jossain kylässä. 

 - Tultiin noin viidenmaissa takaisin ja mä menin lähes heti suihkuun, koska halusin taas kerran sävyttää hiuksiani. Hiuksistani tuli vihdoin sen väriset mitä olen kampaaja käynnin jälkeen tavoitellut!

 - Aloin sitten meikkaamaan vain ja ainoastaan sen takia, että tiesin äitin ottavan kuvia... Samalla tuli sitten kuunneltua Robinin keikkaa, joka tuli telkkarista.



- Lopputulos näytti sitten tältä.

 | Paita - Veromoda |
| Farkut - Carlings |
| kaulakoru - Torilta |



 - Lähes heti, kun olin saanut kasvoni kuntoon niin olikin ruoka.





 - Mä en itse henkilökohtaisesti paljoa välitä jouluruuista. Esim. mä en syö kinkkua, kun vain pakon edessä. Joten mä syön jouluna pelkästään kalaa, koska laatikotkaan ei ole ihan se mun juttu.

 - Meni ehkä vartti ruokailusta, niin äiti tuli sanomaan, että lahjat on olkkarissa. Yleensä lahjat ei noin nopeasti heti ruuan jälkeen ilmesty, koska äitin mielestä siinä ei ole muuten minkäänlaista tunnelmaa.  Muttan nyt tapahtukin ihme!

 - Lahjojen jälkeen mä aloin kattoo ihan sattumalta Vain elämää, jossa Villegallen versio Puistossa sai mut itkemään. Okei ehkä ei pelkästään Villegalle, oli muutenkin huono fiilis tuossa kohtaa. Onneksi ilo valkeni illaksi takaisin!

 - Sain joululahjaksi tämän kajarin, jota olen toivonut pitkään! Olin niin happy, kun avasin paketin. Joululahjoista lisää sunnuntaina ;)

 - Loppuilta meni kalenterin täydentämisessä ( sain serkuilta joululahjaksi siis kalenterin, johon rakastuin ihan koko sydämestäni!), vlogeja kattellessa ja jutellessa kavereille.

- Minä tuttuun tapaani menin myöhään nukkumaan, tällä kertaa puoli neljä! En tiiä mitä tulee sitten siitä, kun kouluun pitää kohta taas palata. Okei, lomaa on mennyt nyt viikko ja olen jo nyt ihan maani myynyt, että loma loppuu. Nyt pitää vain nauttia tästä lähes kahdesta viikosta vielä!

Toivottavasti kaikilla oli kiva joulu! Mulla oli perus meijän perheen joulu. Toivon, että ensi vuonna viettäisin joulun, kotona ehkä enemmällä porukalla, kun pelkästään oman perheen voimin tai sitten Lapissa isovanhempieni luona (olisin siellä mielummin talvisin kuin kesäisin...) tai serkkujeni luona. Seuraava postaus tulee siis sunnuntaina ja sitä seuraava uutena vuotena eli torstaina 31.12. 

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti