perjantai 17. heinäkuuta 2015

~~Kun tuntuu ettei nähty vuosiin oo~

~Mis verkkoaitoi kiivettii uimaa,
mä muistan kuin ekat siiderit huimaa.
Ja ne mestat ku siit meni huilaa,
sateen alt kiirehti kuivaa~
-Ideaali & Jay Who? - Haloo-

Mooi!
Elämäni yks karseimmista viikoista on kohta takanapäin. Edessä on enään 13h ajomatka takaisin kotiin! Mä selvisin, oon ittestäni ylpee, koska maanantai ja tiistai meni aik sumussa! Niin onneks keskiviikko, torstai päivä ja tää päivä on mennyt tähän asti tosi jees! Se varmaa vaa johtuu siit, et o jotaa tekemist. Koska tiistaina mä vaan makasin, koska olin kipee ja no maanantaina me vast tultiin niin sillon se ilta meni sillee: "Voi *** minne mut o pakotettu." Mut kyl tää täst ja ootan jo innolla sitä, et saan hypätä omaan sänkyyn. Nimittäin tää sohvasänky on aika epämukava ja narisee. Ainoo sellanen hyvä asia tässä reissussa on se, että en enään ikinä luota kenekään lupauksiin! Koska ne rikkoutuvat joka kerta, ainakaan tietyillä ihmisillä. Joten se o nyt minimoitu. Kaikki päivät o mennyt kuvaillessa, Spotify:tä kuunnellessa ja lukiessa. Oon melkeen saanut luettua ton Yön Talon 7 osan ja 8 osa odottaa jo repus *-* Ei ainakaa automatkal tuu tylsää, ku voi lukee. Ku ei mul onneks tuu paha olo autos, jos luen. Mutta kauhulla odotellen huomista aamu heräämistä ja autossa risti-istunnassa istumista ennen mennäänpä oikeaan asiaan.
Tän päivän postauksen aiheena on sellainen juttu että mä kerron 10 asiaa joita minä itse en ole koskaan kokenut. Eli tunnetumpi nimellä: "En ole koskaan..." Näit o näkyny blogei ja Youtubes aik paljon, nii nyt mäkin teen tän. Mutta nyt postaukseen.
Aloitetaas...


| 1. En ole koskaan... Käynyt muualla ulkomailla kun näissä maissa: Ruotsi, Venäjä, Norja ja Thaimaa. Nyt joku ihmettelee missä se Viro on? Niin kyllä, en ole koskaan käynyt edes Virossa! |

| 2. En ole koskaan... Ollut Suomessa metrossa. Ainoastaan olen ollut Ruotsissa metrossa, mutta en Suomessa. Mulla on jotenkin sellanen mielikuva, että Suomen metrot ei oo turvallisii, vaik tää mun päässä oleva mielikuva o varmaa epätosi. Mutta mä en ees uskalla mennä niihi metron asematunneleihin... Ehk mä joskus uskaltaudun. |


| 3. En ole koskaan... Rakentanut taloa Sims:ssä! En oo muutenkaa pienen kauheest pelannut Simsii, ainoastaan salee sillon ku oon ollut Sannalla tai kattonut ku Sara tai Johannes o pelannut. Mutta Sara tai Johannes ain teki sen talon mulle, koska mä en vaa yksinkertasesti osannut ja mul meni hermo. Joten en oo koskaan saanut niit Sims talo ite tehtyy. |

| 4. En ole koskaan... Leikannut nurmikkoa. Se "tuoksu" mikä siitä tulee, niin saa mut voimaan pahoin. Sen takii oon ain ihmetellyt, miten joku voi tykkää siit vastaleikatun nurmikon "tuoksusta". Sehän on aivan jäätävä "tuoksu" jos sitä voi ees "tuoksu" nimellä sanoa. |


| 5. En ole koskaan... Sairastanut vesirokkoa. Joka on sinäänsä aika pelottavaa, koska jos mä saan sen esim. nyt tai vanhempana niin se o paljon paljon vaarallisempi ja rankempi. Ja sillä voi olla vakavatkin seuraukset esim. halvaantuminen? Joten se pitäis tutkii multa tai antaa mulle sellanen rokotus, että se ei tuu mulle koskaan. Mutta sekin on vähän jäänyt... Mutta kumminkin, se o aik ihmeellist et siihen aikaan ku mu pikkuveli sen sairasti niin asuttiin samas huonees jne. Eikä mulle tullut siltikään sitä vesirokkoo? Jota äiti o ain ihmetellyt. |

| 6. En ole koskaan... Joutunut porattavaksi. Eli mul ei oo koskaan ollut reikä hampaissa. Tai siis on ollut niit alkavia reijän alkuja, mutta ei koskaan kunnon reikää. Oon harjannut hyvin hampaat, heh! |


| 7. En ole koskaan... Ollut muilla luokkakirjaimilla kuin A. Oon ala-asteesta lukioon ollut aina A-kirjaimisella luokalla. |

| 8. En ole koskaan... Oppinut soittamaan rummuilla peruskomppia. Mä muistan vieläkin kuinka meijän musan ope ala-asteel ain toitotti sitä, että ei pääse 6lk:lt jos ei osaa soittaa peruskomppii rummuilla. Tässä sitä kumminkin ollaan, menossa lukion ykköselle ilman peruskompin osaamista. Sekä pääsin ihan nomraalisti 6lk:lta muiden -99:n kanssa. Se varmaa autto, et osasin soittaa bassoo nii hyvin, eli aivan jäätävästi, haha!


| 9. En ole koskaan... Käynyt hierojalla. Ei oo vaa koskaan tullut tarvet, fysioterapeutilla oon kyllä käynyt. |

| 10. En ole koskaan... Harrastanut miekkailua. Vaikka mä sillon pienenä halusin aivan tajuttomasti alkaa harrastaa miekkailua. Koska mun äidin serkun lapsi eli mun pikkuserkku? Harrasti sitä ja se esitteli niit kaikkii juttui ja sano ain, et se o tajuttoman kivaa jne. Muttan en ikinä sitten sitä alottanut, alotin baletin sen sijaan -.- haha! |


Tällänen postaus tällä kertaa, nytpähän tiiätte taas musta jotain uutta. Toivottavasti tykkäsitte.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti