perjantai 3. heinäkuuta 2015

~Waka waka niinku Shakira~

~Paljasta pintaa,
ja mansikoita,
me lojutaan nurtsilla.
Sit tanssitaan vaan,
arjesta rumbaan,
ja huomenna uudestaan~
-Anna Abreu - Bandana-

Mooi!
Nyt voi sanoo, et on kesä. Koska sillon on vast kunnon kesä ku pärjää shortseil ja t-paidal ulkon. Nyt koko viikko on ollut tälläst ihanan aurinkoist ja lämmint! Ah, rakastan tätä, kunnes se menee liiallisuuksiin. Niinku esim. eilen ja tänään pikkuse. Mut muuten meitsi tykkää, mä tykkään niinku ihan kunnon talvest ja kunnon kesäst, et tää kyl kelpaa!
Keskiviikkon etin kamaa sunnuntaista kirpparia varten. No mä sit aloin tota mun isoo kaappii purkamaan niin se tavaran paljous oikeest pelästytti mut! Koska sitä aivan täysin turhaa roinaa oli niin paljon, vaatteita oli kymmenittäin, koruja suht paljon ja sit pehmoleluja. Siis mitä, mua käy oikeest mun äitin lompakkoo sääliks, koska se o joskus sillon ku olin kakara niin ostanut noi kaikki mulle! Toivottavasti menevät kaupaks, koska en haluis tuoda noit kaht isoo kassii takas.
Torstai päivän sit kulutin Aapon ja Aapon isovanhempien seurassa, koska en tämän meidän päälle 13kk aikana ollut hänen mummiaan nähnyt niin nytpähän sit näin. Aapon vaarin oon monia monia kertoja nähnyt aikaisemminkin ja oli tosi jees päivä! Koska Stadi + aurinko=kaunis *-* Tänkin päivän vietin Aapon seurassa. Mä muuten oon viettänyt täl viikol kaikki muut päivät Aapon kanssa paitsi keskiviikon, ups! Mul oli sellanen hieno plääni, et mennään rannal tai jollekki kalliol istuu mis on vettä lähel. No mä kävin sit tänä aamuna kaupast hakee mansikoit ja vadelmii, koska olin himoinnut niit vadelmii jo pitkään! Ja sit käytiin viel Lidlis ja sit käppäiltiin sellasel kalliol, jossa oli vettä vieres. Se oli täydellistä siihen asti, kunnes meitsi liukastu ja lens sinne veteen. No mul oli vaaleat shortsit, jotka sen jälkeen ei ollut enää kauhean vaaleat. Onneks se lika lähti iha jees pois, ku yritin putsaa niit siin järvi/meri? vedes, en tiedä onks se merta vai järvee. Mut toivottavast niist tulee taas oikeest vaaleet, ku ne o lionneet aikansa. Mä olin jo melkee lähös Aapon shortseis himaan, jotka oli aivan tajuttoman isot, haha! Mutta hyvin mä pärjäsin niis mu vaaleis shortseis vaik ne oliki läpimärät.
Mut tän päivän postaus ei ole omistettu mun vaaleille shortseille, vaikka seki olis hyvä postaus idea. Vaan aiheena olis kesän aamurutiini. Tää on sellasen päivän rutiini, jolloin en tee yhtään mitään.
Aloitetaas...

No tietenkin mä nukun, ennen kun herään? Mutta joo, mulla on siis joka aamu herätys kello 9.00, jotta jaksaisin herätä virkeänä. No kukas laittaa sen aina pois... Kyllä ja sitten mä nukunkin puol 11-11 ja oon sillee, katos kummaa miks en herännytkään siihen herätykseen.

Sitten kun oon saanut itteni pikkusenkin pirteämmälle tuulelle nii alan kuuntelee musiikkia, jotta en nukahtaisi uudestaan. Huom, niin käy melkeein joka kerta musiikista huolimatta. Mutta joo, samalla vastaan viesteihin ja snäppeihin joit oon saanut yön/aamun aikana. Sekä selaan just Ask.fm, Instagram sun muut normi sosiaaliset mediat.



Siinä heräämisessä menee oma-aikansa, mutta sitten kun jaksan sieltä sängyn pohjalta kerätä itteni niin avaan ikkunan ja tsekkaan ekana sään, koska päivä ei vaa voi alkaa paremmin kun näkee auringon valon! Paitsi jos ei tykkää auringost nii se o sit eri juttu...

Toppi - H&M
Shortsit - DKNY

Mä otan sitten huoneestani suunnaks vessan, koska haluan piristyä. Ekaks harjaan ihan perus hiukset kaikkialta ensiks tollasel vähän pehmeemmällä harjalla, jossa ei oo sellasii kovii muovipiikkejä. Mutta sitten kun oon saanut tol pehmeel harjal hiukset jotenkin selväks niin harjaan vielä sellasel harjal, missä on sellasii kovii muovipiikkejä niin hiukset vielä kertaalleen läpi.

Mä en pese kasvoja aamulla vedellä, koska mulla on niin kuiva iho niin se vesi vaan kuivattaa entisestään. Joten mä käytän aamusin tota mun ihan lopussa olevaa Avènen kasvovettä, jonka oon todennut todella hyväksi! Äiti on ostanut ton mulle apteekista eli apteekeista ainakin saa tätä kyseistä kasvovettä.

Kasvoveden jälkeen annan hetken sen imeytyä ja sen jälkeen alan levittämään ympäri koko kasvoja tota mun Vichyn kasvorasvaa, jotta se iho ei olisi niin kuiva. Totakin saa apteekeista ainakin ja toi on oikeest tosi hyvä ja jättää sileän lopputuloksen ja imeytyy nopeasti, nii ei tarvii kauaa odotella, että pääsee meikkaamaan.

Sit jos meikkaan niin se tulee tässä välissä eli ennen ku syön. TÄSTÄ pääsee siihen postukseen jossa selitän mun arkimeikin, jonka teen yleensä joka päivä jos on tarvis.

Sitten mä syön aamupalan. Tää tapahtuu harvoin kesälomalla, koska yleensä meil o ruoka just sillon ku herään. Mutta jos porukat ei oo himas ja on iha jilli päivä niin sillon mä kerkeen syömään aamupalaa. Huom mä en siis aina syö croisanttii, vaik kyl haluisin koska aah taivas! 

Sit petaan sänkyni, koska muuten toi päiväpeitto olis mun lattialla. Enkä mä haluu kattoo sitä mun lattialla, niin laitan sen nätisti sängylle. Mä käytän siis oikeest aikaa noiden tyynyjen asetteluun! En oikeesti, heh!

Sit vasta mä puen päälle! Yleensä jos oon vaan himas, niin asuna on juurikin tyyliin mekko tai toppi ja shortsit. Mutta nyt oli mekon vuoro ja tämä kaunokainen on ostettu H&M:stä.

Sit ne jotka tuntee mut niin tietää, että hajuvesi on mulle yks tärkein asia aamussa. Sitä ei voi unohtaa ja jos sen unohtaa nii koko päivä tuntuu aivan oudolta. Mä siis laitan hajuvettä jopa kotona vaikka en olis lähössäkään minnekkään. Okei ehk outoa, mutta mä tykkään niiden tuoksusta. Mä oon kohta taas käyttänyt ton Christina Aguileran hajuveden loppuun, hups. Mutta on mul noin kaiken maailman bodymistei tuol, jotka pitäis ehkä käyttää pois etteivät ala tuoksumaan aivan omituiselta. Haluuks joku oikeesti ostaa vähän käytetyn Victoria´s Secretin bodymistin nimeltä Vanilla Lace. Tuoksuna vanilija ja myski. Nimittäin mä en siedä sitä tuoksua ollenkaan enään :/ Enkä oo käyttänyt siitä paljoakaan tai sanotaanko yhtään.

Sitten mun aamu/päivä jatkuu koneella istuskellen. Joko musaa kuunnellen, kuvia muokkaillen, vlogeja katellen tai sit postauksia tekijen tai sitten suunnitellen. Mutta siinä sen mun päivä sitten aikalailla kokonaan meneekin.

Toivottavasti tykkäsitte ja piditte tästä päivitetymmästä versiosta, koska tein viimeksi aamurutiini-postauksen joulukalenteriin ja sekin oli kouluaamun.

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti