perjantai 10. heinäkuuta 2015

~Maybe we can hang out or something~

~I can't dance,
but I'll dance for you.
All that and more,
if you want me to~
-Saara - Ur Cool-

Mooi!
Taas yks menoa täynnä ollut viikko takana. Perhekki o vähän sillee: Milla oot koko ajan menossa jonnekkin. Kyllä se pitää paikkansa. Mä oon ainakin täl viikol juossu vähän joka paikassa ja vähän erilaisemmassa seurassa ku muuten. Yleensä mä oon Aapon, Heinin tai Roosan kanssa nii täl viikol oon saanut lisä seuraa. Maanantai meni Stadissa Roosan ja Kallen kanssa. Käytii syömäs Subis (jonne mä oon koht joku kanta-asiakas varmaa) käytii myös kattoo Magic Mike XXL ja shoppailtiin. Tai no Kalle shoppaili, mä ostin ainoastaan korutelineen. Joka oli Tigeristä 4€ ja sit Kalle autto mua ostaa Aapol synttärilahjaa. Tiistaina sitten olikin Aapon kanssa Stadissa. Meidän seuraamme sitten hivuttautuivat Kalle ja Konsta! Keskiviikkona sitten meillä oli pienimuotoinen tapaaminen EX9A:n kanssa. Oikeestaan meit oli vaan viis, mutta vaikka meit oli vähän verrattuna siihen, että luokallamme oli 20 oppilasta niin meil oli tosi jees! Ainaki mulla oli hauskaa ja oli yks parhaist päivist täl kesälomal. Meit oli siis mun lisäks Roosa, Elina, Heidi ja Arska. Oltii eka joku 4-5h Mäkis istumas ja syömäs, jonka jälkeen juoksimme dösään joka meni Roosalle. Käytii Siwas ja lahnattiin Roosal. No ilta ei sitten muiden lähtemisen jälkeen loppunutkaan mulla ja Roosalla siihen. Mä nimittäin jäin Roosal yöks. Käytiin taas Siwas ja sit mentiin saunomaan ja lahnattiin Aapon ja Kallen kans Skypessä. Sekä mä e tiiä mitä mun CokaColas oli, koska mä sain aivan jäätävän pahan olon siin illal/yöllä. Mä valvoin johonkin vähän vaille kuuteen, jolloin mä sit näköjään sammuin verrattuna Roosaan joka oli viel hereil jonkin aikaa Kallen kans Skypes, koska Aapokin nukahti samoihin aikoihin mun kans. Roosalta suoraan torstaina lähdin taas suunnistamaan kohti Stadis keskustaa. Nimittäin menimme äitin kans hakemaan lukio kirjat ykkösjaksoo varten ja näköjään aik hyvin oli mennyt ainakin pitkän matikan kirjat, ku ainoot kirjat mitä oli niin oli käytettyi. Mutta se kelpas mulle vallanmainiosti! Saipahan ainakin halvemmalla ja tosi hyväs kunnos oli. Shoppailtiin sit siin äitin kans vähä kouluu varten vaatteit ja kengät joihin oon jo rakastunut! Saatte ehk nähä ostoksista jotain täs joku päivä ;) Tänään eli perjantaina näin Aapoo ja käytii syömäs ja kirjastossa. Lainasin nimittäin reissuu varten Yön talo kirjasarjan kahdeksannen osan, koska mul on jo lainassa 5, 6 ja 7. Mutta luin juuri 5 loppuun ja alotan tänää kutosen! Siin o kirjasarja mun makuun! 
Mut juu mennään postaukseen. Tänään siis aiheena on 177 totuutta minusta! 
Aloitetaas...


Nimi: Milla
Syntymäpäivä: 20.01.1999

Viimeisin...

1. Viimeisin juoma? - CocaCola.
2. Viimeisin suudelma? - Tänään.
3. Viimeisin viesti? - "Kyl tää täst, ei nyt enää mitää oo"
4. Viimeisin kappale, jota kuuntelit? - Sia - My Love.
5. Milloin viimeksi itkit? - Tiistaina.

Oletko ikinä...

6. Seurustellut jonkun kanssa kahdesti? - En.
7. Ollut petettynä? - En.
8. Suudellut jotkakuta ja katunut? - Joo olen.
9. Menettänyt jotain tärkeää? - Joo...
10. Ollut masentunut? - No agstannut, mut en mä masentunut.
11. Ollut kännissä ja oksentanut? - En oo, mut en kyl koe sitä miksikään saavutukseks vaikka olisin.

Listaa kolme lempiväriä...

12. Punainen
13. Tummansininen
14. Kulta

Viime- ja tänävuonna, oletko...

15. Saanut uutta kaveria? - Monia!
16. Menettänyt vanhaa kaveria? - Kyllä.
17. Nauranut kyynel silmissä? - Tämä tapahtuu lähes joka päivä, että kyllä!
18. Tavannut jonkun, joka muutti sua? - Joo.
19. Tajunnut ketkä ovat OIKEITA ystäviäsi? - On sekin tullut opittua.
20. Saanut selville, että joku puhuu pahaa sinusta? - Hahah, joo. Eikä se tajuu vielkää, et mä tiedän!


Yleistä...

21. Rakastatko kavereitasi? - Kyllä!
22. Onko sinulla lemmikkejä? - Ei oo ollut moneen vuoteen enään. 
23. Haluaisitko eri nimen? - Haluaisin, koska haluisin liittää mun nykyiseen nimeen eli Milla nimeen alkuun "Ca", jolloin siitä tulis Camilla. Tai sit haluisin, että mun nimi olis Ava, niinku mu äiti olis halunnut mut nimetä sillon pienenä, mut isä ei lämmennyt ajatukselle.
24. Mitä teit viime synttäreilläs? - Olin koulujen välisis säbäpeleis! Kavereiden kans olin kyl Amarillos, mut sillon virallisen päivän olin vaa himas ja siel säbäpeleis.
25. Monelta heräsit aamulla? - 10.29 
26. Mitä teit keskiyöllä? - Luin loppuun Yön talo kirjasarjan 5 osan.
27. Nimeä asia, jota et malta odottaa? - Täl hetkel sitä et tuun takas isovanhemmilt, vaik en oo ees lähtenykkää, heh!
28. Viime kerta kun näit äitisi? - Juuri äsken.
29. Yksi asia jonka haluaisit muuttaa? - Elämäni suurimman virheen.
30. Mitä kuulet juuri nyt? - Liian kovala olevan radion äänen.
31. Oletko ikinä jutellut henkilölle nimeltä Tommi? - Jep.
32. Mikä ärsyttää sinua juuri nyt? - Mua ei ärsytä mikään juuri nyt.
33. Eniten käyty nettisivu? - Youtube tai just tää Blogger.
34. Lempinimiä? - Pikku ufo, Ufo, Miltsukka, Miffy jne.
35. Lempiharrastus? - Tanssi!
36. Horoskooppimerkki? - Riippuu mistä kulmasta haluaa kattoa, haluaako minun olevan kauris vai vesimies. Itselleni olen kauris.
37. Poika vai tyttö? - Minä vai? Ihan tyttö olen.
38. Ala-aste? - Häh? En oo ollu ala-asteel kolmeen vuoteen.
39. Lukio? - Tulossa ollaan!
40. Yliopisto? - Sitä voidaan kattoo sit joskus.
41. Hiusten väri? - Blondi <3
42. Pitkä vai lyhyt ihminen? - Siit välist.
43. Pituus? - 168cm?
44. Oletko ihastunut? - Aapoa rakastan.
45. Mistä pidät itsessäsi? - Tykkään mu silmist ja hiuksist sekä luonteest.
46. Läväreitä? - Korvikset.
47. Tatuointeja? - Ei ole, mutta 18 vuotiaana käyn ottaa Arskan suunniteleman/piirtämän puun mun niskaan.
48. Vasen- vai oikeakätinen? - Oikeakätinen periaattees mut pystyn tekee kaikki samat jututki vasemmalla kädel.


Ensimmäinen...

49. Leikkaus? - En oo ikinä ollut.
50. Lävistys? - Korvikset.
51. Eka bestis? - Kotona: Iiris ja Sanna, Päiväkodissa: Sandra ja Noora.
52. Eka harrastus jota harrastit? - Muskarii? Mut jos liikunnast, nii balettia ja luovaa tanssia.
53. Eka lomamatka? - Thaimaan reissu 7 vuotiaana. (Siis sellainen kunnon reissu, ei mitää Ruotsii tai muit)
54. Ensimmäinen ihastus? - Sen nimi oli Konsta, se oli sellanen tosi pikkunen ja se oli mun sellanen ykkös kaveri ain eskaris.
55. Ekat kengät? - Ei mitään hajuu.

Tällä hetkellä...

56. Syötkö? - Kurkkuu ja paprikaa.
57. Juotko? - CocaColaa.
58. Olen aikeissa: - Tehä sunnuntaita varten postausta.
59. Kappale: - Sia - My Love
60. Odotan: - Et pääsen suihkuun ja et mun kengät kuivuu.

Tulevaisuus...

61. Lapsia? - Toivottavasti :)
62. Naimisiin? - Joo. Nyt Arska kurtistaa kulmiaan ja miettii, että "Milla sä sanoit sillon joskus koulussa, että et haluu ikinä naimisiin" Okei mä paljastan nyt, mä en vaa jaksanut kuunnella teijän pläänei mun ja Aapon häist, heh!
63. Työ? - Kirurgi!


64. Silmät vai huulet? - Silmät!
65. Haleja vai pusuja? - Kumpiakin.
66. Pidempi vai lyhyempi kumppani? - Pitempi.
67. Nuorempi vai vanhempi? - Näköjään nuorempi, koska Aapo on mua puol vuotta nuorempi.
68. Romanttinen vai sponttaani? - Kumpaakin.
69. Kiva vatsa vai kivat kädet? - Ööh, ei oo tullu mietittyy.
70. Herkkä vai äänekäs? - Kumpaaki sopivas mittakaavas!
71. Irtosuhde vai parisuhde? - PARISUHDE!
72. Ongelma ihminen vai epäröijä? - En mä tiiä...

Oletko ikinä...

73. Suudellut tuntematonta? - En oo.
74. Juonut kirkasta? - En.
75. Rikkonut jonkun sydämen? -Valitettavasti.
76. Entä onko joku rikkonut sinun sydäntä? - On sekin tapahtunut!
77. Antanut pakkeja? - Joo.
78. Itkenyt kun joku kuoli? - Kyllä olen.
79. Rakastunut ystävään? - Kyllä, Aapohan on hyvä esimerkki siitä. Koska Aapo oli mul aluks kaveri, sit se oli yks läheisimmist kavereist ja sit PUM meitsi rakastu.

Uskotko...

80. Itseesi? - Joo.
81. Ihmisiin? - Vähän liiankin helposti.
82. Rakkauteen ensisilmäyksellä? - En, uskon ihastumiseen, mutta en rakastumiseen.
83. Taivaaseen? - Joo, koska se antaa mielenrauhan.
84. Joulupukkiin? - Siihen uskominen katos jo 12 vuotta sitten.
85. Suudelmaan ekoilla treffeillä? - Mikä kyssä tääki on?
86. Enkeleihin? - Uskon, enemmän ja vähemmän elämäs nykyään mukana.


Vastaa totuuden mukaisesti...

87. Onko sinulla ikinä ollut useita seurustelukumppaneita samaan aikaan? - Ei oo! Eikä tuu.
88. Lauloitko tänään? - Juu.
89. Oletko tempperamenttinen? - Olen, välillä liikaakin.
90. Jos voisit mennä takaisin menneisyyteen, kuinka pitkälle menisit? - En ees kauheen kauas, lähi vuosiin.
91. Jos saisit päättää yhden päivän viimeisestä vuodesta ja peruuttaa sen, mikä se olisi? - Joulupäivä.
92. Onko sinulla hyviä ystäviä? - On! <3
93. Minkä värisellä tuolilla istut nyt? - Valkoisella.
94. Minkä värinen paita sinulla on päällä? - Musta Vans:n t-paita.
95. Millainen logo/taustakuva sinulla on nyt kännykässäsi? - Mun ja Aapon kuva.
96. Mikä on kännykkäsi soittoääni? - Iphonen oma tää "silkki".
97. Ketä mietit juuri nyt? - Mummia.
98. Montako tuntia nukuit viime yönä/ viimeksi kun nukuit? - 8h
99. Tuorekurkku vai suolakurkku? - Tuore, en voi sietää suolakurkkuu!
100. Joululoma vai kesäloma? - Kesäloma.
101. Käveletkö sateessa? - Vain silloin, kun on pakko.
102. Mikä on viimeisin lause jonka sanoit? - "Kiitos!"
103. Kenelle sen sanoit? - Äitille.
104. Mitä odotat tällä hetkellä eniten? - Aapon näkemist.
105. Mitä pelkäät tällä hetkellä eniten? - Että yks taas sotkee mut johonki.
106. Mitä joit viimeksi? - Edelleen tota CokaColaa.
107. Voisitko kuvitella olevasi opettaja? - No tavallaan, olisin samanlainen opettaja kuin mun vanha matikan ope. Opettaisin matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa ja laittaisin ne oppilaat räjäyttää pommei koulun pihal, hah!
108. Mitä söit viimeksi? - "Kunnon ruokana" pizzaa, mut muuten kurkuu ja paprikaa.
109. Kuinka pitkä olet? - 168cm
110. Mitä kuuntelet juuri nyt? - Sia - My Love.
111. Montako lävistystä sulla on? - kolme, mutta haluisin vielä rustoon niin sillon olisi neljä.
112. Missä lävistykset on? Korvissa.
113. Mitä sinulla tulee mieleen sanasta vaahto? - Kylpyvaahto.
114. Minkä nimistä huulirasvaa käytät? - EOS:n, Vaseline:n ja Labellon.


115. Onko tylsää juuri nyt? - Ei.
116. Keneltä sait viimeksi viestin puhelimeesi? - Aapolta.
117. Minkä väriset hiukset sinulla on? - Blondit.
118. Mitä kappaletta inhoat? - Teflon Brothers - Pämppää.
119. Kampaatko hiuksesi joka päivä? - Kyllä, koska muuten nää olis afrot.
120. Minkä merkkistä ja tuoksusta suihkusaippuaa käytät? - Victoria´s Secretin Sheer Love eli tuoksuu hyvältä, heh!
121. Minkä värinen on hiusharjasi? - Musta.
122. Mitä kanavii katot eniten? - Ööh, ehk eniten Livii?
123. Kuka ihminen sai sinut viimeksi suuttumaan? - Vanha luokkalainen.
124. Minkä numeron sait viimeisimmästä kokeesta? - Tais olla äidinkieli, josta tuli 9 puol.
125. oletko ikinä jäänyt luokalle? - En oo.
126. Oletko koskaan ollut ihastunut vanhempaa kuin itse olet? - Jeps
127. Oletko koskaan ollut ihastunut opettajaasi? - En.
128. Lempieläin? - Koira
129. Onko sinulla riitoja ystäviesi kanssa tällä hetkellä? - Ei mun puolest olis, mutta yks mököttää mul jostakin ja en todellakaa tiiä mitä olen tehnyt hänelle, taas.
130. Milloin viimeksi joku sanoi sinulle "Rakastan sua"? - Keskiviikkona.
131. Kenen kanssa puhut ennen nukkumaan menemistä? - Yleensä Aapon tai Roosan jne.
132. Vietätkö paljon aikaa internetissä? - Juu!
133. Vihaatko koulua? - En oo täl hetkel koulus, mut vihasin viimeks kouluu oikee kunnol nii ala-asteel.
134. Oletko hemmoteltu? - En oo.
135. Juotko paljon vettä? - Joo, koska en juo maitoo tai mitään maitotuotteit.
136. Mitä hammastahnaa käytät? - Jotain joka valkaisee, en nimee just nyt muista.
137. Onko sinulla kännykkä? - Ei, ei todellakaan ole. No on.
138. Jos on niin minkä merkkinen? - Iphone 5s.
139. Onko sulla rusketusta? - Mä en rusketu millään... Eli ei.
140. Ärsyynnytkö helposti? - Joo, jos joku oikee tarkotuksel yrittää ärsyttää mua.
141. Miten purat vihaasi? - Suoraan sanomal tai kirjottamal, itkemäl tai huutamal.
142. Oletko töissä? - En... En ees saanut kesätöitä...
143. Haaveiletko paljon? - Jonkun verran, mut mä elän päivä kerrallaan.
144. Millaisen tatuoinnin haluaisit? - Puun.
145. Onko sulla sisaruksia? - On.


146. Käytätkö alkoholia? - En.
147. Milloin oksensit viimeksi? - 6.6. Sen jälkeen, kun olin päässyt Aapon peleist himaan ja sit mä pyörryin ja sit laattasin. Hyvä Milla.
148. Mistä nostat? - Alennuskorista.
149. Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? - Pikkusen väsyneelt, muuten ilonen!
150. Menisitkö naimisiin rahan takia? - En ikinä menis!
151. Oletko enemmän äidin vai isän tyttö/poika? - Äitin tyttö.
152. Kirjoittavatko ihmiset nimesi väärin? - Joskus, välil tulee Mila ja välillä Camilla (En kyl todellakaan tajua, miten nimestä Milla saa väännettyä Camilla sillee tavallaan?) Mut enemmän haasteit ihmisil tuo mun sukunimi.
153. Jättäisitkö sukunimesi jos sinusta tulisi kuuluisa? - En?
154. Mistä sukunimesi on lähtöisin? - Ruotsista.
155. Kuinka vanha haluaisit olla? -18v tai 20v.
156. Okeia/vasen/molemmat kädet? - Oikee, mut riippuu vähän.
157. Puhutko muita kieliä? - Enkkuu ja ruotsii.
158. Elätkö elämääsi juuri nyt? - Niin täysii, kun vain voin!
159. Vihaatko itseäsi? - Riippuu vähän tilanteest, mut en mä nyt.
160. Onko sinulla pahoja tapoja? - Mikä lasketaa pahaks xD
161. Jos elämästäsi tehtäisiin elokuva, mikä sen nimi olisi? - Sinisilmin.
162. Laulatko hyvin? - Köhköh.
163. Paras kappale? - Birty - Skinny Love.
164. Onko elämäsi ollut hienoa tähän asti? - Hienoa, noh... Ei todellakaan.
165. Oletko itsevarma? - Itsevarempi ku aikoihin.
166. Poltatko? - En.
167. Luetko sanomalehtiä? - En, mut lukion alettua alotan lukee, koska haluun kirjottaa yhteiskuntaopin sitten YO-kirjotuksis.
168. Mitä näet ensimmäisenä kun katsot vasemmalle? - Ruusun.
169. Kenen kanssa katsoit viimeksi leffaa? - Kallen ja Roosan.
170. Onko sinulla reikiä hampaissa? - Ei oo, eikä mult oo ikin porattukkaa.
171. Oletko ollut syömättä yhtenä päivänä? - Oon mä joskus, mut ei se mitään hyvää seuraa.
172. Oletko nukkunut vastakkaisen sukupuolen kanssa samassa sängyssä? - Olen.
173. Oletko nukkunut koko päivän? - Olen, sillon ku oon ollut kipee.
174. Oletko nukkunut saman sukupuolen edustajan kanssa samassa sängyssä? - Olen.
175. Paras inside-vitsi? Yks parhaist on tulinyrkki.
176. Koska nauroit viimeksi? - Äsken.
177. Kuka nauroi viimeksi sinulle? - Äiti.


Tälläistä tällä kertaa. Nyt tiiätte taas vähän enemmän musta, toivottavasti tykkäsitte!

~Moikka ja ens postaukseen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti