sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1. luukku

Hello! 
Tänään on ensimmäinen päivä joulukuuta! Jee! Mä oon oottanut tätä niin. 
Mä aattelin, että mä teen jokaisena päivänä yhden luukun jouluaattoon asti ja tää olis sit eka! Siis mä teen sillee sen että "avaatte" luukun eli sen postuaksen, heh! Niin jokaisesta luukusta tulisi jonkun moinen postuas. esim. Luukku 1. Joululahja toivelista.
Tästä tää lähtee, toivottavasti tuutte tykkää tästä 24 päiväst jolloin tulee postuaksia, koska sen jälkeen tulee tavallaan tauko jolloin ei tule postauksia, mutta olen silti hengissä ja sen jälkeen tulee jotain tosi kivaa mut siitä myöhemmin! 

1. Luukku!

~Suklaata ja joululahja toivelista~


Huom! Mä toivon näit mutta en varastikkaan saa noit kaikkii!
1. Vasen yläkulma: Yökkäri housut ja sellanen kiva toppi
2. Ylhäällä keskellä: Promarkereita. Mul on niin moni niist tusseist jo kuivunut niin kiva olis saada uusia.
3. Tokan rivin vasemman puolinen: Ginatricot:en lahjakortti tai Seppälän lahjakortti.
4. Tokan rivin oikean puoleinen: Tollasii käsikorui (En tiedä virallist nimee. Saa kommaa jos tietää) joita ainakin saa Ninjast
5. Kolmannen rivin vasemman puoleinen: Katy Perryn hajuvesi
6. Kolmannen rivin keskimmäinen: Iphone 5s (tai 5 tai 4s)
7. Kolmannen rivin oikean puoleinen: Uus laukku/reppu. Toi olis söpö mutta se pitäis tilata kun Hollister...
8. Neljännen rivin vasemman puoleinen: Sisä töppöset (Niin ihanan lämpimiä!) Saa ainakin H&M:stä ja Sokokselt.
9. Neljännen rivin keskimmäinen(?): Suklaata tietenkin! 
10. Viimeisen rivin ainokainen: Mini suoristinrauta kun on jo sellanen isompi!
11. Ei oo kuvassa mutta sellainen oranssi/vaalean oranssi Superdry. :n päänylitse vedettävä huppari.

Tollaisia toiveita mulla on, suurin toiveeni varmaankin on toi minisuoristin. Mutta huomiseen ja tokaan luukkuun, heh!
Hyvää viikon alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti