keskiviikko 11. joulukuuta 2013

10. Luukku

Hei!

SORI ku tää tulee vast nyt 11.12. mutta eilen en saanut bloggerii auki... Johtu varmastikkin tästä vanhasta koneestani.

10. Luukku

~Sulkaata & viikon kuvia kännykäst 3.-10.12~

3. 12.

Kävin ostamassa tanssi esityst varten hameen, joka on siis oikeest musta, vaikka näyttää siniselt tossa kuvassa. Ginatricot:ista niinkun huomaatte ja 12.95€ maksoi.

4.12.

Keskiviikko aamuna ei kauheest hymyilyttänyt! Heräsin liian myöhään ja mulla oli ihan hirveä kiire. Mutta näköjään kuvan ottamiseen oli aikaa, heh!

5.12.

Torstaina kässäntunnilla sain valmiiks mun kotona tehdyn laakapisto työn mutta koulussa sitten tein siihen noi tyynyn ns. raamit ja täytin.

Mä ja Roosa
 Välkällä otettu salakuva, koska me ei saatais käyttää väsitötilois kännykkää välkkisin... Tää oli ainoo kuva melkee joka saatiin otettuu ennen kun meijän avustaja tuli raivoo mulle että mulla oli kännykkä kädessä.

Sinäpäivänä satoi lunta. Entiset oli sulanut ja tuli lisää, vähän olin happy kun  näin LV tunnil ikkunast kun sato lunta!

 Tääkin on salakuva, oli niin ihana toi auringon valo ja lumi samas kuvas <3

Koulu loppu jo 13.15 joka oli jotenki ihme ku normaalist mul loppuu vast torstaisin 14.15. Kävin hakemas Iida-Marian ja Ainon kans tollasii karkkitankoi kaupast. Tulin sitten kotiin ja join kuumaa mehuu <3

6.12.
 Perjantaina, itsenäisyyspäivänä sain Sannan mun kans aamupäiväks. Käytiin lenkil Sannan koiran kanssa ja sitten tultiin meille. Näköjään Sanna tykkää MUN koirast joka ei kyl oo elävyyttä nähnykkää, heh.

Sanna meni illalla kylään joten päätin laittaa sen hiuksii vähän. Kiharsin alta ja laitoin ponnaril noi päälihiukset? Onks toi ees sana mutta niin kiinni. Tuli ihan hienot kiharat noin 20 minuutis ku aika melkee loppu kesken ja Sannan piti lähtee.

7.12.

 Lauantaina aamun ja aamupäivän luin hulluna ussaa ja sain koko koe alueen luettuu ja yritin mahollisimman tarkast lukee, mutta en nyt tiiä meniks kokees niin hyvin...

 Ussan lukemisen jälkeen, noin kuuden aikaan lähin siskolle<3 Siellä sitten olin aikast pitkään ja oli hauskaa! Niinku aina!

Juu menin vähän liian myöhää nukku... Vasta 3.40... Ja aamulkaa ei saanut nukkuu pitkää ku treenit.

8.12

Sunnuntain tanssi treenit loppu 16.15 ja olin koton vähän ennen viittä. Kerkesin käydä suihkus ja syödä kunnes alettiin tekee äidin kanssa pipareit. Tuli kyllä niin hyvii <3 Tuli tosi joulunen olo.

9.12.

Maanantaina sitten taas shoppailee, mutta tällä kertaa Sannan kanssa. OStettiin joululahjoi ja ostin ittelleni pari omaa joululahjaa ;) Heh! Mutta te saatte nähä ne vasta lauantaina!

10.12.

Elämäni paras päivä! Siis tiistai! Ei ton jäätelön takii vaan liikkatunnin takii <3 Oi, se oli iha parast! Mutta joo mentiin koulun jälkeen Roosalle ja mä ja Iida-Maria sitten päätettiin jäädä aikasemmin pois ja käytiin Heses. Mä otin ton jäätelön ja Iida-Maria otti sitten myös jäätelön mutta sen jonkun pehmypyörteen ja kananugetit.

Seuraavaan luukkuun, moikka <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti