tiistai 24. joulukuuta 2013

23. Luukku

Moi! 
Tää tulee varmaan vasta jouluaaton puolella mutta ei se mitään!

23. Luukku

~Suklaata & Iltarutiinit~

Ekana siis käyn pesee hiukset noin puol kaheksan- puol ysin aikaan!

 Mä laitan pyyhekuiviin hiuksiin tätä BC:n latva juttua, heh! Ja rasvaan mun jalat.

 Sitten kun hiukset on melkein konaan kuivat niin laitan tollast selvitysainetta joka silottaa hiuksia! HUOM! Jos käytätte tätä älkää laittako sitä tonne tyveen vaan laittakaa vain latvoihin koska jos tota laittaa tyveen niin tulee todella latteat hiukset!

 Vaihdan tietenkin yökkärin! Älkää välittäkö mun kauniist yökkärsit, heh!

Kun oon vaihtanut yökkärin päälle ja oon antanut selvitysaineen vaikuttaa niin harjaan hiukset läpi etteivät ne ole aamulla ihan hirveä pehko.

 Taaperran hiusten laiton jälkeen vessaan ja pesen mun meikit pois vaikka niistä on kyllä puolet lähtenyt jo suihkussa, mutta mun ripsari ei lähe ku kunnon meikinpoisto aineel niin toi toimii siihen!

 Pesen aineen nassustani!

Laitan vielä kasvovettä.

Kaiken kukkuraksi rasvaan naaman tällä Avénen rasvalla.

 Pesen myös hampaat ja ravaan ympäri mun huonetta hammasharja suus, heh!


 Oon siis monta tuntia ensiks koneella, anteeks kaikille terveydenhoitajille ja terveystiedon opettajille jotka paasaa siitä että koneella ei saisi olla kun päivässä 2 tuntii mutta hei loma?! 
Sammutan koneen jonka oon joskus pari vuotta sitten taiteillut Tiimarista ostetuilla tietokonetarrkoilla.

 Alan sitten menee nukkumaan!

 Kuuntelen viel musaa, joko mun omaa soittolistaa MusicTubesta tai sitten radioo.

 Kello alkaa näyttää jo yhtä kunnes alan oikeest kunnol nukkuu, ja yleensä nukahdan vasta puol kahden jälkeen...

Mutta sitä ennen on jo aika sammuttaa valot! Hyvää yötä!

Hyvää joulua kaikille!
 Tulee viel 24 ja varmaan 25 päivä postuas mutta 24 on viel luukkuu! Viimeistä viedään tässäkin joulukalenterissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti