sunnuntai 15. joulukuuta 2013

15. Luukku

Morjens!

15. Luukku

~Suklaata & Laukun esittely~

 Mun "kaunis" koululaukku joka on vähän värjääntynyt mun sinisten ja mustine farkkujen voimalla! Oikeasti toi laukku on vaalea, ei noin tumma... heh! Laukku on accessoriesista, hintaa oli 55€? vähän päälle? Ihanan tilava laukku!

Tältä laukku näyttää sisältä, aikast täynnä aina, koska tungen sinne loppujen lopuksi vielä mun hupparin.

 Laukun vasemmast reunast löytyy kaikki tärkein! Kalenteri: Aina pakko olla mukana, vaikka yleensä jos on jotain merkitsemistä niin merkkaan kännyyn. Lompakko: Mun lompakko on merkiltään Galitzine, ostettu joskus Tampereen koskikeskuksesta. Juomapullo: Mulla toimii juomapullona CocaCola pullo koska se pysyy kiinni verrattuna mun oikeeseen juomapulloon... Peli+harja: Toi musta ei niin kauniin värinen harja peli systeemi on ostettu Tigeristä ja maksoi 2-3€? Avaimet: Tietenkin avaimet pitää olla, mun avain nipussa on eiffel-torni jonka Iida-Maria on tunonut Ranskasta, pyörän avaimia ja postilaatikon sekä kodin avaimet!

 Laukun reunoissa ja kirjojen päällä on tietenkin penaali joka näkyy olevan Conssin muotonen ;), sateenvarjo, jos vaikka alkaakin yhtäkkii sataa ja sitten vielä mun laukkuun saa tollasen olan yli menevän hihnan jota käytän harvoin mutta parempi olla mukana jos vaikka tarviikin.

 Tässä on mun maanantain koulukirjat. Vasemmalt oikealle tuntijärjestyksessä, eli ekana mulla on maanamntaina kaksoistunti ruotsia, sitten tunti englantii, sitten matikkaa tunti. Ruuan jälkeen mulla on tunti uskontoa ja vikat kaks tuntii bilsaa.

 Tossa laukussa on vaan yks tasku johon mahtuu jonkun verran kamaa. Mulla on siellä ponnari liikkatuntei varten, nenäliinoja, huulirasva (Vaseline) ja ripsiväri joka on Lumene Natural Coden.

Mulla on laukun ns. pohjana tollanen kansio jossa lukee: "I smile you", toi on pohjana koska muuten toi laukku menee sillee ärsyttävän näkösesti tuolt pohjast. Joten toi kansio pitää tolla laukulla jonkunmoisen muodon.

Tällänen oli mun koululaukku, toivottavasti tykkäsitte. Huomiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti