tiistai 24. joulukuuta 2013

24. Luukku

HELLO! Merry christmas, everybody♥

Viimeistä viedään!

24. Luukku

~Suklaata & joululahjoja kavereilta~

 Roosan & Ainon lahjat niille!



 Sain ensinnäkin mun luokkalaisilta, Sannalta ja siskolta ihania kortteja!
vasemmalt oikealle: Sannan(laspuuden kaveri), Roosan, Maijan, Marian & Saran(sisko)
+Sain Empulta piparin & Norpalta patukan! Kiitti niistä!

 Sain siskolta ton ihanan muumimukin jonka melkeen ostin ite, mutta en onneks ostanut ja sitten sain tollasen ihanan avaimen perän joka päätyy mun avaimiin. Kiitti Sara <3

 Ainolta sain ihania pöllö-tarroja, Donitsi muistilappu telineen(?) ja kynsiviilan. Niin ihania, kiitos Aino rakas<3

 Roosalta mä sain sen itse tekemän joulusukan (Eiks ookki hieno!? :O <3) sekä pussukan jossa alan täst lähin kuljettaa mun kameraa jos se on laukus! Kiitti Roosa murunen <3

Iida-Marialta sain tän ihanan hajuveden. Tuoksuu ihan mahtavalle! Kiitos Iida-Maria täst <3

Sannalta sain noi ihanat korvikset ja ton kaulakorun, jotka sopii niin täydellisest sen mun saman "merkkisen" käsikorun kanssa! Mä ihailin näitä Glitterissä mutta Sanna päättikin yllättää. Kiitos Sanna rakas :*

Hyvää jouluaattoa kaikille! Toivottavast kaikki saa mukavia lahjoja ja vaikka ei saiskaan lahjoja niin olisi ihana tunnelma! Toivottavasti olette tykänneet tästä joulukalenterista, vaikka onkin välillä jäänyt syystä tai toisesta luukku väliin mutta toivon että edes joku on tykännyt! Vielä kerran hyvää joulua!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti