torstai 19. joulukuuta 2013

19. Luukku

Hello!
En oo kirjottanut/postannut tätä joulukalenterii kahteen päivää mut ei oo vaa ollut aikaa. Mutta nyt ku alkaa loma, huomen vaa todistus käteen ja kotiin tai no en kyllä pääse kotiin ku vaan pariks tunniks ja sitten tanssikoulun esitykseen!

19. Luukku
~Suklaata & 3x haasteet~

Chubby bunny

 -Tietenkin piti olla noita vaahtokarkkeja!-

-Tein siis nää haasteet Roosan kanssa-

-Roosa sai syötyä 6 ja mäkin sain syötyä 6 kappalet noita väiski vaahtokarkkei. Ei oo kyl vähään aikaa tehnyt mieli vaahtokarkkei!-

No mirror make up

-Eka pestiin vanhat meikit pois. Meijän siis piti meikata ittemme ilman peilii.-
 Piti laittaa:
Peitepuikko,
Meikkivoide,
Puuteri,
Luomiväri,
Kajaali,
Ripsiväri
Huulipuna

-Mä olin jo valmis ja Roosa veil laitto huulipunaa-

 -Roosan loppu tulos-

 -Mun loppu tulos-

Roosan keksiarvo oli: 7.14 
Mun keskiarvo oli: 8.21

Mun mielest Roosa vähän aliarvio itteensä mutta sen luomivärit, hehe! Ja mun kajaalit... 

Brain blasterz

 -Tietenkin itse Brain blasterzit-

-Itsevarma fiilis oli ennen kunnes tungin sen suuhun. Ei juma!-

-Roosa söi 1 ja puol noit, mä söin puolikkaan, en pystynyt syömään yhtää! (Heti seuraavan päivän koulus vedin tollasen iha helpost)-

-Tässä oli sitten kaikki kampeet koottuna, heh!-

Toivottavast tykkäsitte, huomen taas!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti