maanantai 16. joulukuuta 2013

16. Luukku

Mooi!

16. Luukku

~Suklaata & Huoneeni joulusena~

No tää on ensinnäkin mun luokkalaisen toive ja sitten ku joskus kesällä? multa toivottiin mieluisinpana huoneen esittelyy. No tässä se sitten tulee omassa loistossaan, mutta vähän pienimuotoisenpana!
Aloitetaan!

Tällänen on mun huone ovelta kattoen, mutta tästä kuvasta puuttuu vasemmalta mun telkkari.
Siel näkyy mun kuusi!

Aloitetaan mun pöydällä:
 Mulla on sattumalta nyt pöydällä mun luokkalaisille tehdyt piparit jotka annan niille joku päivä ennen joululomaa. Voin kyllä sanoo että oli rankka homma! 

 Pöydältä löytyy tietenkin mun joka vuotinen perinne, oma mini joulukuusi! Äiti halusi ihan hirveästi koristella sen, joten annoin hänelle luvan somistaa mun kuusen.

 Ei mulla siis aina ole glögiä pöydällä, hehe! Mutta aikast usein joulun aikaan, mä juon glögiä tai kuumaa mehua. Eiks ookki söpö toi muumi-muki ja toi tonttu lusikka?

Mun oma somistama lasipurkki. Ostin noita karkkitankoi ja laitoin sinne yhden joulukuusen koristeen mutta taitoin sen lenksun ton tontun taakse. Laitoin noi söpöt kolme lasitonttuu tohon eteen!

 Mun katonrajast menee tollanen jouluvalo "nauha" ja jos ei siis joku huomannut ne on sydämiä.


Mun tv-tasolla on...
 ... Tälläinen söpö tonttu joka makaa kivellä. Sain tän viime vuon mun isotädilt joululahjaks.

...Myös joulukalenterikin löytyy. 16. Luukkuu auki! Oujee enään vähän aikaa jouluaattoon!

Lattialla:
 Tietenkin mun söpö nalle joka oikeesti viettää aikaansa mun tv-tasolla mutta pääs tohon mun sisätohveliin kuvattavaks.

 Tietysti nää mun kuuluisat sisätohvelit jotka on tossa mun tason vieressä.

 Toisella puolella huonetta mulla on puinen purkki jossa on jotain? sälää ja siihen päälle astin tollasen lasipurkin johon tungin jouluvaloja! Noi on tollasia todella söpöjä! Tää on varmaan kaunein asia mun huonees tällä hetkellä!

Hyvää joulua!

Huomiseen, huomenna taas uus luukku, vink vink!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti