tiistai 3. joulukuuta 2013

3. Luukku

Moi!

3. Luukku

~Suklaata ja haaste!~

Luin täs yks päivä yht blogia jossa yhtäkkiä älysin, että luin postausta joka oli haaste postaus! Ja luin kiinnostuneena sitä postuast ja mietin et ei kukaan ikin heitä mulle haastetta! No miten just sattu et siel alhaal luki et: "Haastan plääplääplää blogeja ja sit siel luki "http://iloveyou-miffy.blogspot.fi/" Mä olin iha ihmeissäni! No mä nyt teen tän haasteen ja kiitän tätä blogin kirjoittajaa joka tän mulle heitti ( http://sallanlifestyleblogi.blogspot.fi/

 HAASTEEN TARKOITUKSENA  on haastaa uusia blogeja,joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä.
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetulle.
6. Eikä saa haastaa sitä kuka haastoi sinut.

11 faktaa minusta:

1. Olen blondi
2. Mä oon 8lk
3. Omistan Lumia 800 -.-
4. Harrastan tanssia
5. UP on paras tv sarja
6. Mä tykkään kattoo kauhuleffoi
7. Inhoan fysiikkaa ja rakastan kuvist
8. Kaverit ja ihastus on lähel sydänt!
9. Inhoon nykyää kouluu, ennen rakastin
10. Mulla on ollut koira...
11. Mä kuljen koulust kotiin bussil, junal sekä kävellen (siis yhdellä matkalla noil kaikil :D)

11 kysymystä mulle:

1. Millaisia blogeja luet?
~Lifestyle blogeja aikalailla

2. Shoppailu vai urheilu?
~Kummatkin!

3. Jos voisit muuttaa jonkun hetken elämässäsi, niin mikä se olisi?
~Se että olisin mennyt puhumaan mun ihastukselle yks torstai, mutta en....

4. Mitä arvostat eniten ystävissäsi?
~Luonnetta ja sitä että uskaltaa erottua massasta!

5. Monessako blogissa olet lukijana?
~Todella monessa, ainaki yli 30:ssä!

6. Robin vai Isac Elliot?
~Robin

7. Oletko käynyt ulkomailla?
~Juu

8. Lempi laulaja / bändi?
~Robin varmaankin?

9. "Oudoin" tapasi?
~Lähteä aamulla bussipysäkille 15min aikasemmin vaik bussi tulee vast sen 15min päästä

10. Pahin mokasi? :D
~Se kun tökkäsin fb:s mun koulun yht feimii poikaa! 

11. Katsotko salkkareita?
~Juu!!!

11 kysymystä haastetuille:

1.Lempi näytteliäs?
2. Minkälainen kännykkä sul on?
3. Joulu vs vappu?
4. Mitä harrastat?
5. Iki muistosin tapahtuma tält vuodelt?
6. Unelmies  päivä?
7. Lempi jäätelös?
8. Kuinka monta serkkua sulla on?
9. Luetko useita blogeja?
10. Lakkaatko mielelläsi kynsiäs?
11. Onko talvessa mitään positiivista?

Haastan:
http://livelovelaughandscout.blogspot.fi/


Kiitos ja kumarrus!
Seuraavaan luukkuun :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti