keskiviikko 11. joulukuuta 2013

11. Luukku

Moi, rakkaat lukijat!

11. Luukku

~Suklaata & Päiväni~


Mulla oli 10 aamu tänään ja heräsin jo 7.47 koska mulla lähti bussi jo yhdenkäsn pintaan.

Asuks puin päälleni niin tylsän asun ku olla ja voi, koska ei vaan jaksanut panostaa ku on sentää keksiviikko, heh! 
Hoodie: Hilfiger Top: Stockmann Jeans: Z.I.P. Sokcs: H&M Hand jewerly: Ninja

Miten mun iho näyttää noin oudolt tos kuvassa, ei siis oikeest mun iho oon ton näkönen! Ninjasta kummatkin korut.

Juoksin sitten pysäkille kun mulla tulee aina kiire ja se olin ihmeissäni ku bussi oli suht täynnä! Käytiin Roosan kanssa Alepas koulun lähel ja sit mentiin koulun pihal.

 Eka tunti mulla oli fysiikkaa! Julian ilmeestkin huomaa että hän tykkää fysiikast...sarkasmii, heh!

Ainol meni lujaa, Roosal sitä enemmän, reps! 

Enkun tunti oli ohi ja ruokaki syöty. Oltiin just lähtemäs ulos naulakoilt, ku Emppu tuli pelastaa meijät, me saatiin jäädä harjottelee meijän joulujuhla tanssii.

 Mul oli sitten tonen tunti enkkuu viel kunnes alko äikkä, jos katottiin Anne Frankin päiväkirja nimist leffaa. Joka oltiin alotettu viime keskiviikkon ja nyt sit katottiin loppuun. Roosakin sekos ku saatiinki kattoo leffaa eikä tarkistettukkaa läksyi.
Julia ja Emilia, heh! Nääki neidot innostu ku alettiin kattoo leffaa.

 Kun pääsin kotiin vahdoin vaatteet vähän rennonpiin ku farkkuihin. Söin vähän karkkii mitä oli jäänyt koulust ja kuuntelin pariin otteeseen koulun tanssiesityksen biisin. 

 Toi on se biisi ^^

 Tein bilsan läksyi varmaa jotian kaks tuntii koska en kauheest keksittynyt kun tein samaa aikaa Roosan joululahjaa ja katoin Salkkareit ja Uutta päivää.

Sitten bilsan läksyjen jälkeen sain tehtyy valmiiks Roosan lahjan! En voi näyttää kun en tiiä lukeeks Roosa tätä blogii ;)

Huomiseen! Seuraavaan luukkuun 12.!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti