keskiviikko 4. joulukuuta 2013

4. Luukku

Hej!

4. Luukku


~Suklaata & marraskuun suosikit~

"Ikuisesti koru" (En tiiä ton symbolin oikeet nimee eikä nähtävästi Roosakaan, heh!) : Ostamisesta lähtien on ollut melkee koko ajan kädes jos siis sopii asuun, mutta aika useesti edellises kuussa!

Hiltale kaulakoru: Ihana, tää on aika vanha ja joskus ostettu Lapista kun ollaan oltu perheen kanssa lomal siellä. On aik vanha ja löysin ton tuolt mun laatikon pohjalt kun siivosin. En ollut ees muistanut miten kaunis toi olikaan.

Ipod Sufle & timantti kuulokkeet: Sufleekaan en ollut ees muistanut omistavani mutta siivoominen on näköjään aik hyödyllistä! Yllättävän hyvää musiikkia vaikka tosi vanhoja biisejä löytyykin, vaikka oon joskus sillon kun toi on ostettu niin ladannut sinne Christina Perri- Thousand years biisin viis kertaa. Oon ollut joskus ollut näköjään niin kova fani et viis kertaa pitänyt ladata toi biisi, hehhe!

Honey Marc Jacobs:in hajuvesi: Toi on testeri kyseisestä hajuvedestä. Äiti oli saanut sen jostain kaupanpäälle ja yritti sitä eka ittellen mutta totesi sen liian makeaksi hänelle joten tarjosi sitä mulle. Minäpä ihastuin tohon hajuveteen iha heti. Ihan tuoksunen, ihan erilainen kun mulla on ennestään. Miten tätä tuoksuu kuvailis? Makee ja samaan aikaa terävä... Joo must ei tuu ikin mikään hajuvesi arvostelija tai niitten tuoksujen tulkitsija, heh!

We care ison:in vartalovoide: Tää tuubi on esiintynyt tääl blogis jo moneen otteeseen mutta ei se mitään. Imeytyy ihan sika nopeest ja jättää ihanan tuoksun ja sileen tunteen. Mul tulee tost hajust mieleen se kauhuleffa: perjantai 13. koska sillon ku katoin sitä mun pikkuveljen kanssa niin nuuskin koko ajan tota, samoin sitten ku katottiin sitä Roosan, Iida-Marian ja Ainon kanssa. Suosittelen.

Vaseline: Ehk paras huulirasva mitä oon käyttänyt! Melkeen lopuskin jo... Ite ostin apteekist että en tiiä saako näitä vaan sieltä? No sieltä niitä ainakin saa. Tulee hyvät pusuhuulet ;)

Schwarzkopf:n BC Sun Protect Aurinkolatvasuoja: Tää siis korjaa auringon rasittamii latvoi ja toi sujaa niitä latvoja auringolta, kuumuudelta, suolalta ja kloorilta. Se myös korjaa hiuksen rakennetta. Mulla on ainakin toiminut ihan sika hyvin ja ei oo niin paljoo kaks haarasii ja latvat on paljon terveemmät kun joskus kutosluokan lopus. Ite ostin tän joskus kesällä Sokokselt olisko ollut jotain 15 euroo, saa varmast kampaamoistakin.

Glögi: Marraskuussa ja nykyään juon glögii, pienenpämä se oli pahan makusta mun mielest, mutta nytten, oiiiii! Rakastan sen makuu! En ite tykkää juoda sitä rusinoiden kanssa mutta ilman niitä, ihan täydellist. Ja ku on joulukin tulos niin toi kruunaa sen.

Sisätohvelit: Itse en ole villasukka tyyppiä, joo pörrö/lämpösukat menee mutta nää sisätohvelit on ihan parhait. Lämpimiä ja niin söpöjä! Itelläni on vaan kahet ja toivoin joululahjaks kolmasii. Aina heitän sukat jonnekki kun tuun koulust ja laitan jommatkummat jalkaan. Pitää jalat lämpiminä, se on tärkeet et jalat on lämpimät.

Yön talo-kirja sarja: Oon lukenut ton ykkös osan joka on tos kuvas tuolla alempana. Sen nimi on "Merkitty". Ja alotan nyt kun saan ussan kokeen pois alta niin lukee tota tokaa osaa eli "Petetty":ä. Hyvä kirja sarja mutta oon kuullut et se kolmas on ihan hirvee, heh! Näit on nyt kuulemma 9 suomeks, Pihlan mukaan. Suosittelen lukemaan, ei oo kauheest aiankaan tos ykkösosas mitään tylsii kohtii ja kirja siis kertoo tytöstä joka merkitään eli hänestä tulee vampyyri tulokas. Unohtakaa Twilight:ien vampyyri jutut, tää on ihan erilaist vampyyri kamaa.

Tälläset suosikit mulla on ollut menneessä marraskuussa. Mun yks suosikeist on myös tanssi treenit! Koska kohta esitys, apuaa! Mutta oon ilonen että osaan sen tanssin paremmin kevääl. 
Nytten moikka ja huomiseen sekä viidenteen luukuun, jipii! 




1 kommentti:

  1. moikka! tykkäilen sun blogista, oon ahkerasti lueskellut!:) minkäs merkkiset noi sisätohvelit mahtaa olla, pitäs tollaset vasemmanpuoleiset kovasti hankkia? :)

    VastaaPoista