sunnuntai 22. joulukuuta 2013

22. Luukku

Hei!

Kaksi yötä jouluun on, laskin aivan itse kun näin...

22. Luukku

~Sulkaata & Aamurutiinit~

PIR PIR!!! (herätyskello)

Tietenki mä herään, kattokaa mun kaunist tyynyliinaa <3

Taaperran vessaan ja harjaan mun hiukset, ensin tolla mustalla harjalla ja sitten tolla Tangle Teezeril.

Hiukset saatu selviks! (Mulla ei ole oikeest tollaset laineikkaat hiukset)

Pesin kasvoni ihan vain vedellä

Naaman pesun jälkeen laitan aina tätä Avénen rasvaa koko kasvoilla, koska mulla näin talvella kuivuu kasvot todella herkästi

Käyn hakemassa keittiöst jotain aamupalaa. Tän päivän aamupala olikin vain mandariini ja mansikkamehu koska ei ollut kauheasti nälkä.

Petaan syömisen jälkeen sängyn.

Puen päälleni ofc! Tänä päivän asu oli: villapaita Seppälästä & shortsit jostain?

Meikkautan itteni, mutta en mitenkää raskaasti kun en lähtenyt mihinkää ja olin vaan koton!

 Tietenkin pakko mennä koneelle, heh! Alan tos vaihees tekee jotain suunitelmii uutta postausta varten.

Ja laitan yleensä tv:stä pyörimään nauhalla olevia Uusi Päivä-jaksoja, jotka oon kaikki jotka tv:St on tullut nauhottanut... Joskus en vaa tajuu mitä järkee nauhottaa kaikki, mutta siit on tullut pakkomielle/ tapa!

Huomiseen! Hyvää huomenta tai ööh, heh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti